Skip to content

Hyuna Wonder Girls-ийн тухай ярьжээ

by on 8 сар 21, 2015

HyunA_1440110688_af_org

HyunA хамгийн анх од болох гараагаа Wonder Girls хамтлагаар эхлүүлсэн билээ. Гэхдээ эрүүл мэндийн шалтгааны улмаас хамтлагаа орхисон.Гэсэн ч хамтлагын охидууд 2007 оноос хойш одоог хүртэл хоорондоо сайхан харилцаатай байгаагаас гадна дотно хэвээрээ байгаа.

Cube House-д болсон нэгэн ярилцлагын үеэр HyunA-аас Wonder Girls та хоёр нэг цаг үед Comeback -аа хийж байна.Энэ талаар ? гэхэд

 “Бидний үйл ажиллагаа зөвхөн дараа долоо хоног л давхцана. Энэ үнэхээр гомдолтой байна” Wonder Girls Goodbye stage-ээ хийж байхад Hyuna Comeback stage-ээ хийж байгаа юм. 

Тэрээр үргэлжтлүүлэн  ” Wonder Girls’ MV-г үзээд би  Yenny эгч рүү залгасан.Би тоглоомоор утасны цаанаас  ‘Unnie, Яагаад би сэтгэлийн хөдөлгөөнөө барьж дийлэхгүй байна аа ? гэсэн. Wonder Girls-ийн Comeback -ийг тэсэн ядан хүлээж байсан хүмүүсийн нэг нь би юм шүү дээ .”

“Учир нь бид хоорондоо  үнэхээр дотно улс юм шүү бид шинэ дуунуудынхаа талаар ярилцаад хувийн асуудлуудаа ч нуулгүй бие биетэйгээ ярьдаг . Би тэдэнд “Сайн ид, хөгжмийн нэвтрүүлгүүдээр явахад үнэхээр хэцүү байдаг болохоор биеэ сайн бодоорой.”гэхэд эгч нар өөдөөс ,’Чи өөрийнхөө солонд билдэж бйагаа биздээ. Нэг нэгэнтэйгээ уулзана гэхээс тэсэж ядан байна. “

“Би хурдхан л эгч нартай тайзан дээр уулзмаар байна. Би тэднийг Comeback-аа бэлдэж байгааг мэдээд л үнэхээр баярлаж байсан.  Тэдний дууг маш олон хүн сонсож дурлаж байна тэднийг дэмжээрэй.” гэж HyunA хэлжээ.

Үргэлжлүүлэн “Хэдий бид 2 өөр хамтлагт байдаг ч гэсэн нэгнийгаа үргэлж хүндэлж дэмжиж бйадаг юм шүү .”гэсэн байна.

Мөн Hyuna өөрийн Insta дээрээ Wonder Girls-ийн цомгийг авсаныгаа хийсэн билээ.

 

 

Сэтгэгдэл үлдээх

Хариулт үлдээх

