Skip to content

Jihyun ‘The Celebrity’ сэтгүүлд

by on 6 сар 25, 2015

Jihyun_1435164092_JH1

‘The Celebrity’ сэтгүүл 6р сарын 24нд 4minute-н ахлагч Nam Jihyun-ны зургуудыг ил гаргалаа. Тэрээр спортлог чөлөөт талдаа хувцасласнаас гадна нүүрээ сэвхдүүлсэн байна. Тэрээр өөр харагдаж бйагаа хэдий ч маш үзэгслэнтэй байна.

 

Jihyun ярилцлага өгөхдөө ” Би үргэлж өөр өөр байдал гаргахыг зорьж ирсэн. Би анх удаагаа энэ concept-ыг үзүүлж байна хөгжилтөй ч юм. Хувцаснууд  нь хүртэл миний насанд тохирсон бас надад таалагдаж байна.Энэ боломжыг ашиглаж миний ичимхий зан алга болж миний олон талын өнгө төрх гарч ирлээ. ”  гэжээ.

 

Jihyun_1435164092_JH2 Jihyun_1435164093_JH3 Jihyun_1435164093_JH4

From → 4Minute, Jihyun, Picture, Style

One Comment
  1. anu permalink

    Yamar huurhiiin be?😍😘

Хариулт үлдээх

