Skip to content

Ladies Code – ийн гишүүн амиа алджээ

by on 9 сар 3, 2014

tumblr_inline_nbaux6lOnj1qzb80b

Үнэхээр харамсалтай үйл явдал болжээ. Ladies Code хамтлагийн гишүүн болох Go Eunbi нь 22хон насандаа авто машины ослоор нас баржээ.

 Бусад одууд SNS дээгүүрээ өөрсдийн харамслалаа илэрхийлсэн байна.Мөн тус хамтлагийн 2 гишүүн эмнэлэгт хагалгаанд орж байгаа юм байна.

Jiyoon:Чин сэтгэлээсээ гүн эмгэнэл илэрхийлье . Миний сэтгэл зүрх маш гунигтай байна. Гэмтсэн хүмүүсийн төлөө би залбирах болно оо.

Sohyun: Гүн эмгэнэлээ илэрхийлье . Энэ сэтгэл өвтгөм мэдээнд үнэхээр итгэж өгөхгүй нь.  Бид хамтдаа үйл ажиллагаа явуулж байсан…. Бусад гишүүд нь удахгүй эдгэрч босохын  төлөө би бүх чадлаараа залбирах болно оо

Noh Jihoo: Би  юу хэлэхээ мэдэхгүй байна…… Ladies Code’s EunB-д хүндэтгэл үзүүлье . Rise хурдан босоорой Би залбирах болноо та бүхэн ч бас надтай хамт залбираарай.

Simon D: Түүнд хүндэтгэл үззүлье. Миний сэтгэл маш их шаналж байна.

Miss a Min: Хүндэтгэл илэрхийлье энэ үнэхээр гунигтай мэдээ байна.

Jaypark : Түүний сүнс тэнгэрт амгалан тайван нойрсог. Бусад гишүүд нь хурдан сэргээсээ гэж залбирч байна.

Block B Jaehyo : Түүний төрсөн өдөрийн лааг үлээх тортыг би авч өгнөө гэж амласан байсан.Миний зүрх тэр машиныг харах тусам Eunb-ийн төрхийг харах бүрт сэтгэл минь зүсэгдэж байна.Одоо эмчлэгдэж байгаа гишүүнүүд ч бас хурдан сэргээсэй гэж залбирч байна.

Ryeowook: Тэр үнэхээр эелдэг хөөрхөн байсан… миний сэтгэл маш их шаналж байна. Eunb-ийн төлөө залбирч байна.Эмгэнэлээ илэрхийлье түүний найзуудад шаналал нь хамгийн ихээр байгаа байх.Аюулгүй болгоомжтой жолоодож байх хэрэгтэй.

Jun.K: Миний сэтгэл зүрх ladies Code-ийн тухай мэдээг сонсоод үнэхээр их шаналж байна. Гүн эмгэнэлээ илэрхийлье Хүн бүр дахин дахин залбирна уу

Zico: Энэ үнэхээр аймшигтай мэдээ байна…. Гүн эмгэнэл илэрхийлье

Өөр маш олон олон хамтлаг дуучид түүнд хүндэтгэл эмгэнэлээ илэрхийлсэн байна.

 

 

4 Сэтгэгдлүүд
  1. Uilahgui baiy geheer neg l bolj ogohguima ~ 😥

  2. 😦 саяхан л нэг мэдээгийн уншаад найз болох хүмүүсээ гоё сонгож байнадаа гэж бодож байсан шүү дээ… Eunb Hyuna-тай найзууд болохыг хүсдэг гэхэд нь их баярлаж билээ тэгтэл… Яг гишүүд бүрээр нь мэдэхгүй ч гэлээ үнэндээ л харамсалтай байна!! 22хон нас шүү дээ??? Цаашдаа амжилттай явж мөрөөдлөө бүрэн биелүүлж гүйцэтгэж болох л байсан шүү дээ… Машины осол гэж үнэхээр аймшигтай зүйл юмаа 😦
    #RIPEunB

  3. baekhyun permalink

    Haramsmaar ymooo odoo bs dahiad neg gishuun shuuu :((((

  4. sunny permalink

    rise ongorchihson ymuu

Хариулт үлдээх

