Skip to content

“Hard To Love” 7р хэсэг (Шинэчилсэн)

by on 1 сар 6, 2014

CYMERA_20131018_135254CYMERA_20131018_233235Зөөөлөн цас хаялсан үдэш гараас минь атгаад хажууд зогсох тэрний минь инээмсэглэл…. “Хэцүү байгаа ч эцсээ хүртэл хамтдаа шүү” гэж хэлээд хацар дээр минь зөөлөн үнсэнэ. Зүрх минь хүчтэй цохилж нүүрэнд минь аз жаргал гэрэлтэж байлаа……………… Гэнэт биднийг бүсэлж энд тэндээс гэрэл цацруулан зураг авж элдэв асуулт асууух сэтгүүлчид…….. Аххххххх~! Би энэ зүүдийг хэд хэдэн удаа давтан зүүдэлж байна! Сэтгэл санаа нэг л биш~! Дүжүнтэй нууцаар үерхэж эхэлснээс хойш үргэлж түгшүүртэй байх боллоо~Уулзах минут бүр сайхан ч үргэлж түгшүүртэй байдаг!
Түүнийг зураг авалттай хэд хоног завгүй бх учраас би ч бас хэд хоногийн амралт авааад гэртээ ээж аав дээрээ очхоор боллоо.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ээж! Аав! Би ирлэээ~!
Ээж: Хүүүе хэн ирсэнийг хараачээ! Утсаар ч ярилгүй гэнэт ирж байгааму?
Gayoon: Яасан намайг ирсэнд дургүй байгааму? Гэнэтийн бэлэг барьж байнаа ххэ
Ээж :  Яалаа гждэээ охин минь! Охиноо их саналаа шүү
Gayoon: Би ч гэсэн ээжийгээ зөндөө их саналаа! Аав хаачаавэ?
Ээж: аав чинь өрөөндөө байгаа ~ зочинтой л байна~!
Gayoon:Аан Хэн ирсийн?
Ээж: Нөгөө….
Gayoon: Арай? …. Эээжэээ! HyungWoo одоо хүртэл та 2 дээр ирдийму?
Ээж:  *Цохих* аяааар л даа~!
Gayoon:  эээжэээ яах гэж оруулдгийм бэ?
Ээж:  Тэгээд би бид 2ыг гээд хүрээд ирж байгаа хүнийг хөөгөөд явуулах юм болж байна уу? Тэгээд ч чамтай багаасаа тоглож өссөн хүүхэд штэ~! Бид 2ын хүүхдээс ялгаа юу бхавдэ! Одоо их том байгууллагад ажилдаг. Ёстой сайхан залуу ч болсон байна лээ~!
Gayoon: Эээжэээ би…..
-Эхнээээр хүн ирэээ юу?
Gayoon: Ааваа ~!
Аав: Хүүе охин минь ирээ юу даа ~!
Gayoon: Тэглээ ааваа.
Аав: Охин минь Түүнийг таниж байна уу?
Hyungwoo: Сайн уу Gayoon аа! Уулзаагүй уджээ~!
Gayoon: Тийм байна шүү ххэ
Hyungwoo: За би ингээд явъяда~!
Gayoon : (Тэгж үз) * бодох*
Аав: Хамт оройн хоол идэээд яв лдаа~
Gayoon: ( Болохгүээээ)
Hyungwoo: Хэрэггүдээ 🙂 Би маргааш хүрэээд ирий~
Gayoon: (Маргаааш ирнэ гэнэээ???????)
Аав: За тэгвэл явдааа

Ингэээд Hyungwoo гараад явлаа~ Hyungwoo бол миний бага бхдаа тоглож өссөн найз маань байгаа юм. Хамгийн тэнэг нь тэр надад хайртай бас аав ээж 2 намайг түүнтэй гэрлээсэй гэж хүсдэг. …..

Gayoon: Охин нь хэдэн хоног гэртээ байх нь дээ~ Амралтаа аваад ирсэн болохоор та 2тойгоо хэд хоног байнаа~!
Аав: Сайн байна~! Бүгдээрээ өвлийн амралтанд явах болноо!
Gayoon: Нээрээ ю? Ямар сайхиймбэ?
Аав: Hyungwoo-ийн аав ээж бас хамт явна гэсэн!
Gayoon: АЙН??????????! Тгүл би явахаа болилоо!
Ээж:  Gayoon миньдээ Чамайг хүнтэй сууж хурдхан бид 2т зээг минь тэврүүлээсэ гэж хүсж байна!
Gayoon: Эээжэээ би чинь дуучин хүн, Гэрээтэй дуучин хүн! Тэгээд л цаг нь болохоор охин нь хүнтэй сууна шүүдээ!
Аав: Энэ цаг хугацаа чинь бид 2ыг улам л хөгшрүүлж байна шүүдэ~!
Ээж: Чамд ядаж бодож санаж байгаа хүн амьтан байна уу?
Gayoon: Ааваа~! Ээжээ~! Охин чинь ажил ажил гэж гүйгэээд ядрааад амрах гэээд ирж байхад намайг битгий ингэж шалгаалдаа~!
Аав: Маргааш Hyungwoo тай үлд эсвэл амралтанд яв
Gayoon: Hyungwoo Явахгүй гэсэн үгүүү?
Аав : Чамайг явна гэвэл Hyungwoo Явна Үлдэнэ гэвэл чамтай үлдэнэ!
Gayoon: Ааааавааааааааа~!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Өрөөндөө~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Тэрэнтэй энд үлдж байснааас явсан минь дээээр байлгүй~! Галзууууурахнээээээ ..
Гэнэт утас дуугарлааа ….. YEAH~!!!!!!!! Дүжүн байна 😀
Gayoon: Байна уу?
DuJun: За юу хийж байна даа
Gayoon: Гэртээ ирчихсэн байжил байна
DuJun: Айн? Өөө за надад ч хэлэхгүй амралтаа авсан хэрэг үү?
Gayoon: За уучлаарайдаа~! Чамайг завгүй байгаа байх гэж бодоод хэлээгүй юма~
Яг энэ үеэр ээж өрөөнд орж ирлэ~
Gayoon: За дараа ярий за? За би ч гэсэн~! *Утсаа таслав*
Ээж: Хэн бэ?
Gayoon: Хэн ч бишээ~!
Ээж : *орилох* Хөгшөөөн энэ охин чинь нэг эрэгтэй хүнтэй утсаар яриад байна шүү!
Gayoon: Ээээжэээээ ~!!!
Ээж: Хэлэээ хэлэээдх! Хэн юм бэээ ?
Яг энэ үеэр DuJun над руу буцаад залгалааа~
Ээж: Du-DuJun гэнэ үү?
Gayoon: Эээжээээ та гар л дааа~~~

TO BE CONTINUED….
За тгээд оруулаагүй удсан учраас жоохон шинэлэг болгож өгүүллэгээ өөрчилж байгаа~ 😀

5 Сэтгэгдлүүд
  1. ingej huleeh gej

  2. urnaa permalink

    Huleesnii etsest orloo 🙂
    Ter Hyungwoo bas yu ve???!!!!

  3. Гоё болжээ амжилт!

  4. aikosmilingstar permalink

    admin bolj boloh u bi ch gsen ogulleg bichdeg ym ingj biched ta buhentei huwaltsmar bn

    • админ авахгүй ээ тэр тусмаа өгүүллэгийн

Хариулт үлдээх

