Skip to content

Sohyun- Шинэ оны мэнд!!

by on 1 сар 1, 2014

BcqqJiMCUAAH5j0

Sohyun-ны Fancafe-даа илгээсэн захидал

Сайн уу  Kkwonsso нь байна ххэ

Аль хэдийнээ 2013 оны сүүлийн өдөр больчих гэж. Waw hehe. Яаж ийм хурдан ㅠㅜ Би Munhwa барилгад Gayo Daejun-ны бэлтгэлийг хийж байна.ххэ. Тэгээд л гялс далимд нь шинэ жилийн пост хийж байна. ххэ Би эцэст нь эргэж ирлээ тийм ээ тийм биз дээ???? hehehe hehe kekeke. энэ тал дээр намайг уучлаарай (удаан юу ч бичээгүйд гэсэн үг л дээ )/бөхийх kekeke.

2013 онд 4nia нар минь ямар байв даа ? Сайн сайхан бодлоор дүүрэн гайхалтай мөчүүдийг өөртөө үлдээсэн биз дээ??миний хувьд 2013 он …. би 20 нас хүрсэн миний 20 насны тэсрэлт энэ үе аягүү хурдан өнгөрөх юм   kekeke. 19 насанд минь муугаас илүү сайн нь байлаа.  ххэ Эхлээд  “What’s Your Name?”  гарч байхад фенүүд минь сайнаар хүлээж  жилийн эхний хагаст л сйахан мэдээгээр дүүрэн байсан.Өдөр болгон баяртай байсан.Жилийн 2р хагаст би кинонд тоглохоор болсон “Hwanggu” hehe. Тиймээс энэ жил адал явдлаар дүүрэн байлаа.

2009 – 2013 он хүртэл  gayo daejuns-тэй хамт байлаа ~ Waw~~~ keke. Цаг хугацаа хурдан өнгөрөх юм аа .

Үнэхээр их баярлалаа 4minute-ыг 5 жилийн турш хайрлаж байсанд.~~Энэ хараахан урт хугацаа болоогүй байна. Бидэнд хийж бүтээх өшөө олон жил байгаа. Цаашид улам бүр хичээж суралцах болноо баярлалаа.  ♪Don’t leave me~~♪ kekekeke;;;;;; уучил  keke би үнэхээр удратй

Хэзээд!! 2013 он улиран өнгөрсөн ч хэдхэн минут ч хамаагүй гэр бүл найз нөхөдтөйгөө аз жаргалтай өнгөрөөж бйагаарай.~~~

Сүүлд нь ирэх жилийг эрч хүчээр дүүрэн өнгөрөөцгөөе хүссэн бүхэн чинь биелэх болтугай бидний 4NIA нартаа шинэ оны мэнд хүргье эрүүл байгаарай  би одоо бэлтгэл рүүгээ явлаа~~*алга боллоо *~^^

One Comment
  1. Bayariin mend ❤ xuurxun yum bichdimbe yasan

Хариулт үлдээх

