Skip to content

“Hard To Love” 6р хэсэг

by on 11 сар 8, 2013

Гэтэл миний цүнхнээс нь зураг аваад урж байгаа хэсэг ч бичигдсэн байлаа~ 580304_474261289280105_1706421555_nХаруул ах тэр бичлэгийг зогсоолоо Тэнд байгаа бүх хүн надруу гайхан ширтэнэ. Trainee-нүүд хоорондоо шивнэлдэнэ.. Багш нар арай гү байлгүйдээ гэж надаас асуух мэт ширтэнэ..
Jiyoon над руу хараад “Чи яажаган бэ? Gayoon? “
Ara: Эгчээ та ямар аймар юм бэ? Та хүний цүнхийг ухаж юмыг нь дураараа авж яаж чадаж байнаа ?
Би: Байзаарай ~! би Ara-гийн цүнхнээс зураг авч урсан нь үнэн гэхдээ би утасны талаар үнэхээр мэдэхгүй~! Та нар наад бичлэгээ сайн шүү л дээ~! Би утас авааагүй!
Гэтэл миний хамгийн дотны нэг ахлах багш: Одоо хангалттай~! Бүх trainee-нүүд эндээс гар! Гарахдаа утас камер гэх мэтийн бүх зүйлээ шалгуулаад гар~ энэ явдлыг энд байгаа хүмүүсээс өөр хүн мэдсэн байх ёсгүй! Хэрвээ энэ тухай яриа эндээс гарсан байх юм бол энд байгаа сурагчид бүгд хөөгдөнө гэж мэдээрэй! Ойлгов уу? Харин Gayoon Ara 2 маргааш надтай хамт захирал руу яв! Харин харуул ах та бичлэгээ надад өгчих захирлад үзүүлэх болно” гэв.
Тэр орой ямар муухай байв аа?!
Jiyoon намайг орхиод түрүүлээд дорм руугаа яваад өглөө. Би ганцаараа дорм руугаа явсан… Бодох тусам уур хүрээд байх юм. Энэ Ara гэгч охин ер нь хэн болчихоод миний бүх зүйлийг булаах гээд байгаа юм бэ? Ёооооё! Уур үнэхээр их хүрж байна! Гэртээ ирэхэд Jihyun намайг хүлээж байсан болотой буйдан дээр сууж байлаа~
Би: Jiyoon яасан?
Jihyun: Унтах гээд хэвтсэн!
Би: Hyuna?
Jihyun: Бэлтгэл~!
Би: Sohyun?
Jihyun: Зураг авалт~
Би: Чи эрт иржээ~
Jihyun: Тэгсээн~ Чи юу л хийгээд яваад байна да?
Би : Jiyoon-с сонссон л биздээ
Jihyun: Би үнэнийг хэлхүү ? Чи дэндүү өөр болоод байна! Чи яачихаад байгаа юм? Нэр төрөө бодож болсонгүй юу? Яагаад тэр охины цүнхийг ухаж байгаа юм ?
Би: чи ч намайг ойлгохгүй лдээ итгэхгүй л биз ~!!
Jihyun: Ямар ч байсан сайн бодоорой~ Би унтлаа~
Тун удалгүй миний утас дугарав DuJun л биз гэж бодоод хархаас ч дургүй хүрээд хараа ч үгүй орхичихлоо~ Утас дахин2 дугарсаар л…. Тэвчхээ байгаад хартал DuJun Биш байнаа~ Jihoon байшдээ~!
Би: Байна уу?
Jihoon: Орой залгаж байгаад уучлаарай онни ~
Би: Зүгээрээ Юу болоов?
Jihoon: Нөгөө сая болсон хэргийн талаар л…
Би: Аан бүгдийг нь мэдчихсэн үү? чи бас намайг муу хүн гэж бодож байна уу? Jihoon: Үгүйээ эгчээ….. Үнэндээ би өдөр сурагчдын дотуур байрндаа юм хумаа цэгцлээд байж байтал Ara гартаа утсааа барьчихсан өрөөндөө орж ирээд утсаа уутанд хийж боогоод цонхоор шидчихсэн тэгээд намайг анзаарах ч сөхөөгүй гараад явчихсан. Би тэр үедэээ тоогоогүй гэтэл танд ийм юм болчихож.. Бас танийг маргааш захиралтай уулзана гэж сонссон.Ara их айхтар охин шүү эгчээ! Гэж хэллээ…
Үнэхээр айхтар юм аа! За яахав маргааш юу болохыг харъя л даа~
Би: Jihoon чи маргааш надад тусалж чадху?
Jihoon: Дуртай яа эгчээ ^_^ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Маргааш өглөө би сурагчдын байранд багш др Jihoonийг дагуулж очоод бүгдийг яриулан Ara-гийн өрөөний камерийг шалгаж өгхийг хүслээ.
Багш: Боломжгүй! Онцгой үед л сурагчдын өрөөний камерийг шалгах эрхтэй! Би: Би бол дуучин хүн.Нэр төрөө өмнөө барин шаардаж байна. Өрөөнийх нь камерийг шалгахгүйгээр би захиралтай уулзмааргүй байна! Багшаа надад итгэлдээ~!
Багш: За яахав шалгая гэхдээ юу ч олдохгүй бол үг дуугүй захирал руу явна шүү~!
Би : Мхм! Ara-г дуудчий багшаа!
Ara бүр байдгаараа хөлөрчихсөн чичрээд бөөн юм болж байлааа..

…………Бичлэгийг шалгаж дууслаа………………………………….
Багш: Энэ одоо ямар заваан юм болоод байнаа?
Би: Би хэлсэн штээ! Би хүний юмийг дураараа авахаар хүн биш гэж … Хүний юманд дураараа хүрсэн нь би биш харин Ara чи өөрөө !
Ara: Би…. Би …. Би таны юманд дураараа хүрснээ санахгүй байна!
Би: Миний нэр төр… Миний найз нөхөд…. Хажууд нь чиний утас дэндүү өчүүхэн зүйл… Ara гараад гүйчихлээ…. Аргагүйдээ одоо нүүр хийх газаргүй болоо биз… Би: За багшаа үнэнээ батласан болохоор би ингээд явъядаа зураг авалттай. Багш: За явдаа. Ara-тай ярих юм байгаа шүү харин~!
Ингээд би Jihoon-тэ зураг авалтандаа орхоор сэтгэл дүүрэн явлаа..

TO BE CONTINUED…..

2 Сэтгэгдлүүд
  1. urnaa permalink

    ashguidee 🙂
    next hurry2 🙂

  2. manai Jihoon yasan xuurxun yumbe 🙂
    goe boljee amjilt!

Хариулт үлдээх

