Skip to content

Жүжигчин болох Sohyun

by on 10 сар 9, 2013

1380134_669524316400788_1177613157_n

Жүжиглэх боломж олдлоо : Би анх 4minute-д орхоосоо өмнө багадаа жүжиглэж байсан, бас жүжигийн хичээлд суусан.Гайхалтай дүр төрхийг гаргахын тулд хичээнгүйлэн суралцаж байгаа.Хичээл дээрээ одоогийн байдлаар илүү гүн гүнзгий жүжиглэлтийг хийж байгаа гэхүү дээ ууртай ширүүн догшин болох талаар.

Хичээлээ сурах явцдаа нэг жишээ маягийн юм авдаг. Төрөхөөсөө авхуулаад л хэнд ч хамаагүй байнга л уурлаж орилж хашгирч байдаг. Яг энэ үед ямар нэгэн юм асуухаар маш ядрангуй байдлаар уцаарлан “Чи надаас юугаа хүсээд байгаа юм бэ” ингэж хэлэх явцдаа уйлж нулимсаа барихгүй асгаруулах энэ үед л хэн нэгэн намайг чи жүжиглэж байна гэж хэлэх шиг болдог.

Ойрын үеийн төсөл гэвэл. Дараагийн сараас би кинонд тоглож эхэлнэ.Би найзтайгаа өрсөлдөгч болоод тоглоно. Энэ бол миний хувьд анхны минь бие даасан үйл ажиллагаа болох гээд байна даа .

Дуучин VS Жүжигчин.Би яг тэр гэж хэлж чадахгүй нь.Жүжиглэлтийн дүрүүд тоглож байгаа хүрээлэн буй орчны хүмүүс өөр. Харин дуулж бүжиглэхийн хувьд таньдаг хүмүүстэйгээ. Би алийг ч нь сонгож чадахгүй гэхдээ өөрийгөө шинээр нээн олж байгаад баяртай байна.

5 Сэтгэгдлүүд
  1. urnaa permalink

    Hoooh Sohyun maani dramad togloh gj bgaamuu?

    • mmhan

      • urnaa permalink

        Ymar goy ym be 🙂

  2. Zaaval uzhiin shuu kinogii ni

  3. sonirxol tatchixlaa

Хариулт үлдээх

