Skip to content

“Hard To Love” 4р хэсэг

by on 9 сар 29, 2013

tumblr_migsepRbnn1rhijd4o1_500

Үнэхэээр гайхалтай! Үнэхээр би өөрийн эрхгүй инээмсэглэсэн.Талбайн тоглоомнуудыг гэрлээр чимэж хүрээлсэн байлаа.Би харанхуйд дургй болхоор л тэр бх….. Тэр шөнө тоглоомын талбай гайхалтай гэрэлтэж бсан юм. Яг талбайн голд DuJun өөрөө инээгээд зогсож байсан… Ямар инээдтэй харагдсан гээч.. Миний бүр инээд хүрээд өөрийн эрхгүй чанга инээлээ Тгээд DuJun дээр очтол “Yoseob-оос сонссоон зөндөө уйлсныг чинь~” гээд над руу хараад л байлаа..Хараад л бас хараад л байлаа….. Миний зүрх хурдан2 цохилоод сандарсандаа “Би хэлдэг шдээ 2уулаа одоо Trainee биш юм чинь болзож болохгүйээ гэж”  гээд аймр сандраад хэлтэл “Хаха хэн болзъё гсийн” гээл чанга2 инээлээ… Гэнэт би ямар тэнэг байдалд орсноо ухаарч бантан суулаа….. Гэтэл DuJun гнэт яг урд ирж зогссоноо “Би trainee бхаса эхлээл чамд сайн байсан … Одоо ч…. Чамайг надад талтай гэдгийг чинь ч мэднэ~” гэлээ …. Би  “Хэн тэгж байна? Би лав чамд ямар ч санааа оноо бхгүй шүү” гэтэл “Нүд рүү хараад хэлж чадах уу?” гээд нүд рүү минь харлаа… Ёооооё энэ нүд.. Дулаахан бас нэг л гоё харц… Нэг л мэдхэд би орчлонгоос тасарсан юм шиг…. “За тэээр чи яг л надад дурласан юм шиг л над руу хараад байна” гээд DuJun инээлээ… Нээрээ би энэ хүнд хайртай шүүдээ гэж бодохын завдалгүй DuJun миний хацар дээр үнсэх нь тэр… Би бүр шооконд орлоо “Хөөөе чи галзуураа юу? Үххийг хүсээ юу ? гэж орилон талбайгаар нэг хөөцөлдлөөө……Жаргалтай мөч ^_^
Маргааш болж энтийн байранд…. Хүн бүр тус тусынхаа ажлыг хийнэ! Бид 5 бүжгээ бэлдэнэ… Beast-ийхан нэг дуун дээр ажиллаж байгаа бололтой … Энт дээр ч ажил яг халуун өрнөж байлаа….. Гэнэт захирал Jintaek ах DuJun бид 3ыг дуудлаа….Би нилээн айдастай захирлын өрөө рүү явлаа~
Захирал урдаас зураг шидлэээ~  Хартал өчигдрийн DuJun тэй уулзаж байх зурагнууд…….. Бурхан минь юу болох нь энэ вээ? энийг яаж мэдсэн бх вэ? :O DuJun бүр чив чимээгүй сууж байлаа… Захирал галзуу юм шиг л уурлаж байлаа. “Намайг хүн гэж үзхээ байгаа юу?”  гээд л…. “Өнөөдөр DuJun Gayoon та 2 хамтлагийнхантайгаа бас менежрүүдтэйгээ сургалын байрыг цэвэрлэ!” гэхэд Jintaek ах “ЗАхирлааа бид сурагчдынхаа хажууд яаж…..?” гэтэл захирал “өөрёдийгөө их юманд бодож миний хэлснийг зөрчиж байгаа бол дүү нарыхаа сургалтын байрыг цэвэрлэж даруусгагдацгаа! ” гэлээ…  Захирлын өрөөнөөс гараад Jintaek ахад навсайтлаа загнууулсан  😦
Jintaek aх нөгөө хэдийг цуглуулж уг мэдээг дуулгасан чинь тэд нар дургүйцах биш бүр баярлаж байсан гэээч!
Jintaek ах: DuJun Gayoon 2оос болж бид сургалтын байрыг цэвэрлэх боллоо
Yoseob: Үүүүхүүүү гоё!
Sohyun: Гоёдоо ^_^
Jintaek : та нар чинь зүгэээр биздээ? Бид нар цэвэрлэгээ хийх гэж байна!
Jihyun: Бид нар хамтдаа цэвэрлэгээ хийгэээгүй уджээ ахаа
Gikwang: Тийм шүү trainee бхдаа л шийтгүүлж хамтдаа цэвэрлэдэг бсан шдээ хха
Dongwoon: Яааая trainee байхдаа би дандаа цэвэрлэгээнээс зугтаж Jihyun нуна нмг чихдэж ирээл цэвэрлүүлдэг байж билээ!
Hyuna: Jiyoon эгч бас дандаа зугтдаг байсан хха
Jiyoon: Би ч гайгү ээ Junhyung бүр цэвэрлдэггүй байсан шдээ
Junhyung: JS-ийг бодвол цэвэрлэдэг л байсан
JS: тлллллл
Jihyun: хамгийн сайн цэвэрлэдэг байсан нь Yoseob Бид 2 л доо a8xi9o-ceaa2bxo
гээд л  :))  Тэрүүгээр дүүрэн инээд болж байлаа.. Хуучнаа дурсаж инээгээл ерөөсөө ч уурлаж  дургүйцсэн шинж байхгүй…. Манай хэд ийм хөөрхөн хүүхдээрээ гэж бодооод би инээмсэглэтэл Jintaek ах  “энэ золигнууд чинь ухаанаа алдчихаа юу ” гэж бухимдана…..
———————————Өдөр сургалтын байранд————————————
2.2оороо баг болж цэвэрлэгээ хийлээ~
Сурагчид биднийг гайхан харж шоолж инээнэ…Гэхдээ бидэнд гоё блаа …. хамтдаа бсан болхоор…. Jiyoon бид 2 бүжгийн өрөөөг цэвэрлэж байлаа… Хувцас солих хэсэгт нэг цүнх харагдлааа цүнхээ түгжээгүй байсан бөгөөд нэг зураг яг амсар дэээр нь байв…. Jiyoon ус солих гээд гарсан хойгуур тэр зураг нэг л танил санагдад байхаар нь очоод цүнхнээс нь аваад хартал ………………

TO BE CONTINUED….

5 Сэтгэгдлүүд
  1. what????????????????/

  2. Yadag iideg zurag we?? O.O
    Goe baina 🙂 amjilt!

  3. urnaa permalink

    Ooonh yu ve yu ve???!!!

  4. urnaa permalink

    Goy bolson bna 😀 daraagiin hesgiig huleej baiy 😀

  5. cora permalink

    daraagiin hesgii ni oruulahguimuudaa shine medeelel hiihgumu bas bid nar huleegeel baisht tgd ern twitter edrt ni bdag goe zurgiig niiteljiivel bur sn bn 🙂

Хариулт үлдээх

