Skip to content

“Hard To Love” 3р хэсэг

by on 9 сар 25, 2013

CYMERA_20130916_214735Яагаад ч юм миний бүр уур хүрээд…. “Жоохон юм бж юуун олон юм боддог юм? Сайн суралцаад хурдан дэбют хийхээ бодооч! Дөнгөж trainee юм бж DuJun ахтай эр эмийн харилцаа тогтооно гэнээ? Зүгээр л бэлтгэлээ сн хий! DuJun ах тэгээд ч жоохон охидууд сонирхоод байдаг хүн биш! ” гэсэн чинь нөгөө охин “Аан тгүүл тань шиг эгч нарыг сонирхдог юм бздэ? Эсвэл байр суурь яриад байгаамуу? Би дэбют хийгээд л таний хэмжээний од болж чадна, Та өөрийгөө чадвартай гэж боддог бололтой гхдээ танд хоолойноос өөр юу байгаан? Яахав гайгүй хөлтэй.. Харин надад од болохд хангалттай их хүч байгаа. Дэбют л хийчихвэл би танаас алдартай болох болно”  би тэссэнгүй алгадчихлаа…. “Чи болоогүй байна.. Чи дэбют хийтлээ удна… Чи дуучин хүн ямар бх ёстойг мэддэггүй юм байна” гэж хэлээд би энтийн байрнаас хар хурдаараа гарч явлаа… Хойноос “Gayoon” гэсээр Yoseob даган гүйнэ….. Миний нүднээс нулимс гараад л…. Нэээрээ би энэ олон жил дуучин гэж явлаа би юу хожсийм бэ? гж бодхоор л уйлмаар санагдаад блаа…нэг сандал олоод суулаа Yoseob хажууд ирчлээ шүү.. Нулимсаа арчаад сууж байтал “Тэр охин чамд юу гж хэлсэн нь сонин биш ч зүгээр л нэг сурагчийн үгнд ингж уйлаад бхдаа яаадгийн?”  би юу ч хэлэлгүй хэсэг суулаа…. Гэтэл Yoseob “Яааа уйлж байгааг чинь хараагүй уджэээ….. Дэбют хийснээсээ хойш чи миний хажууд ингэж уйлаагүйм байна! Сонин шүү бусад охид уйлхаараа нэг л хөөрхөн харагддаг байтал чи яахара ийм муухай харагддаг байнаа” гээд жижиг алчуур өглөө..  “Би яг хэн юм бэ? 4н жил би дуучин гэж явлаа гэтэл би юу хожсийт бол?” гээд би ахиад л уйллаа гэтэл Yoseob миний толгой руу нэг зөөлөн цохиод “Ингээд тэнэгтээл байдаг шд! Чи ч сайн дуучин шүү … Trainee бхдаа л би чиний фэн бсн” гээд хэлхээр нь өөрийн эрхгүй схн санагдаад явчихлаа…. ~Yoseob ч намайг их олон жил халамжилж хажууд минь бж зөвлөгөө өгч байгаа найз минь шүү… Найзынхаа хэлсэн үгэнд дандаа тайвширах юм аа би……~ 
Энэ үеэр Yoseob Gayoon руу ширтэн бодлоо  ~Энэ олон жилийн турш чамд дасчихжээ…. Гэхдээ чи намайг эрэгтэй хүн гэж хардаггүй… Тэр нь дээр ч юм шиг…. Юу ч тохиолдсон зөвхөн чамайг хамгаалж амьдарна.. Тиймээс юунаас ч айлгүй урагшлаарай Gayoon! ~
“зза Gayoonаа дорм руу чинь явцгаая!….”
“заза тгийдаа… Би дахиж сургалтын байранд очмооргүй байна.”
Ингээд Yoseob намайг гэрт хүргэж ирлээ…. “Яагаад ч юм чамтай хамт байхаар гоё тайван бх юмаа Баярллаа ” гж хэлээд би гэртээ орж ирлээ… Нөгөө 4 маань унтчихжэ… Эрт тарсан гсг шиг л….. Усанд орох гж байтал DuJun залгаж байна ….
-Байна уу?
-Байнаа Яасан DuJun?
-Санаад л..Юу хийж байгаан? Завтай байвал арынхаа талбайд гараад ирээч?
-Би……. зза одоо гараад очъё!
5минутын дараа гараад очтол …….
CYMERA_20130916_220053

TO BE CONTINUED…

3 Сэтгэгдлүүд
  1. eedee…..

  2. amjilt 🙂 goe baina!!

  3. urnaa permalink

    Yooh daraagiin hesgiig huleej tesehguinee

Хариулт үлдээх

