Skip to content

Sohyun-ны FanCafe-даа үлдээсэн захидал

by on 6 сар 19, 2013

BMJw48ZCIAM-msp

Сайн байцгаана уу?хх 4nias

IТүх хүлээгээрэй ккк би юу бичих гэснээ бодож төлөвлөөдхий, гэхдээ би өнөөдрийн дотор бичиж дуусгах болно.

Өнөөдөр бол  4minute-ийн 4жилийн ой кккк Аль хэдийнээ 4жилийг ардаа үдсэн байна шүү. Цаг хугацаа ийм хурдан

1нас, 2нас, 3нас эд бүгд үнэхээр онцгой байсан, гэхдээ 4дөх жилийн ой бусдаасаа үл ялиг өөр байна. ㅎㅎ

Магадгүй энэ бидний сайн хөдөлмөрлөж байгаагийн нөлөө юм болов уу? ккк

Ah!!!  ‘What’s Your Name’ -ийг аз жаргалтай 4nias нартайгаа баяр цэнгэлээр дүүрэн үдлээ,баярлалаа  ㅎㅎ

Цаг хугацаа өнгөрөхийн хэрээр манай фэнкафений тоо улам өссөөр байдаг бид маш их баярладаг. Харин яаж энэ их баяр хөөрөө фенүүдтэйгээ хуваалцах вэ? гэж боддог.

Заримдаа миний зүрх сэтгэл та бүгдээр дүүрээд байх шиг санагддаг.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ;;;;;;

Та нар бүгдээрээ бидэнд цаг тутамд саналаа өгч маш сайн ажилласан. Цаг агаар муухай байсан ч ирж дэмжиж байсанд үнэхээр их баярлалаа.

Бид та нар байгаа болохоор гайхалтай үзүүлбэрүүдээ үзүүлж чаддаг та нарынхаа ачаар 7 хоног бүрийг гайхалтай өнгөрөөдөг шүү ㅋㅋ

Хуучин руугаа…..Би анх дэбут хийж байхдаа 16тай байсан кк одоо би 20 нас хүрлээ ккккккккккк фенүүдийгээ би ихэнхийг нь ахаа эгчээ гэж дууддаг байсан. Харин одоо та нар намайг  SoHyun noona эгчээ (эрэгтэй хүмүүс ) эсвэл SoHyun unnie эгчээ (эмэгтэй хүмүүс) ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah ;;;; цаг хугацаа үнэхээр хурдан явж байна шүү. Намайг үзэн яддаг хүмүүс ч эгчээ гэж дуудах нь байна ккккк чи одоо мэдсэн үү ???ㅋㅋㅋㅋ

 Хэцүү хүнд ядарсан туйлдсан байхдаа би өөрөө өөртөө хэлдэг үг байдаг юм.Чи маш сайн ажиллахын тулд хөдөлмөрөлөх хэрэгтэй Kwonsso;;; ㅋㅋㅋяг ингэдэг ㅋ I wanted to say such easy thing, yet I’ve made it complicated? ㅋㅋ I’m sorry ㅋㅋㅋ

 ккк4minute устай адилхан гэж үү?кк Бүгдээрээ харсан биз HONG захирлын твиттердээ хийсэн зүйлийг (нэг захидал бичиж үлдээсэн байсан би л оруулаагүй болохоос :P) ккккккккккккк Ah бид амьд юм байна.ккк

Энэ сар дуус ч 7сар удахгүй ирлээ кккккк

Бидэнд урам зориг өгч цаашид ч хамт байгаарай

Thank you♥

2 Сэтгэгдлүүд
  1. Nia ❤ tom boljee mnai Sohyun 🙂 Sohyun onnie geel =]]

  2. Sohyun permalink

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Хариулт үлдээх

