Skip to content

Jihyun юунаас болж шоконд орж байсан бэ?

by on 6 сар 3, 2013

943500_606036862749534_1106086178_n

Baek Ji Yeon’s People Inside’ нэвтрүүлэгт орж байхдаа нэгэн удаагийн явдлаа ярьсан байна. Хөтлөгч түүнээс Жүжиглэхэд ямар нэгэн хэцүү зүйл ч юм уу? эсвэл гайхшралд оруулж байсан удаа байгаа юу?? гэхэд тэрээр “Намайг анх кинонд тоглож байхад их үзэн ядсан сэтгэгдлүүд байсан би маш их гайхсан.Хамгийн гайхмаар байсан нь намайг үзэшгүй муухай гэсэн байсан бүүүр тийм гэцэн би үнэхээр үнэхээр гайхсан, төрснөөсөө хойш анх удаагаа тэгж дуудуулсан.Гайхаад би нойлын өрөө ороод өөрйигөө толинд харсан “Нээрээ би царай муутай юм уу ” гэж бодогдсондоо” гэсэн байна.

Гуцдаг галтарууд ямар сохорцон тэнэг миний царайны бядтай охиныг  UGLY гэж хэлдэг байна аа хммм

8 Сэтгэгдлүүд
  1. Anti fan uudiin hiih yum ni oldodguim shig bgan

  2. :))) xumuus neeree sonin shu xunii uzemjig xarj shuumjleel tststs jujiglelt ni ydj uzeshgui muuxai muu bna gwel xun chn bas oilgonodoo tgsen tsaraigin yariash xaxa

  3. Aftertiara permalink

    uasa 4minutees hamgin tsarai mutai ni jihyun shdee UGLY

    • Фэн групт ингэж хэлэх бүдүүлэг биш үү хоёрын хооронд 3ийн юм хийхийн

      • Bi karagiin blogt ingej orood tenegteed bdaggui l bh shuu aftertiara gyai jamag ingene gej bodsongu sht bi end shokond oroshhhh

      • Aftertiara permalink

        Unen l bizdee busdaasaa hamgin tsarai muutai ni jihyun gj bi helsen ternees bi anti gej heleegu

  4. Aftertiara permalink

    Tgd bas uurluulsan bol uuchlarai bi ymr ch tim mug uzeh sanataigar bicheegu shuu bi bodoj yavdag bodloo l helsen shuu

  5. Choringgie^^ permalink

    Hamtlagtaa hoorhonooroo 5d oroh ni unen l dee ghdee ugly ni ch bas haashi yum

Хариулт үлдээх

