Skip to content

4minute-ийн асуудал юу юм бол?

by on 5 сар 29, 2013

942146_605522032801017_1419383595_n

4minute өөрсдийнхөө асуудлыг South Korea.-д өнөөдөр оролцохдоо дэлгэсэн байна.

Idol болгонд асуудал байдаг та нарын хувьд гэсэн утгатай асуулт хөтлөгч тавихад охид “энэ үнэхээр уйтгартай” гэжээ.

Sohyun хэлэхдээ ” Ихэнх  айдолуудын хүүхэд нас болон амаргүй маш хүнд өнгөрдөг бараг л хүүхэд насгүй.Тиймээс тэд хүүхэд насаа алддаг ” гэж бодлогшронгуй хэлээд үргэлжлүүлэн “Би ч гэсэн тэдний нэг,надад хүүхэд байхдаа олон олон юм хийсэн гэх юу ч байдаггүй.Би ямар ч найзтай байгаагүй, ямар ч холбоо үүсдэггүй байсан үерхлийн ч тал дээр найзын ч тал дээр.” Үүнийг хэлээд тэр маш дуугүй намуухан уйтгартай дуугаар “Би нэг ч удаа хичээлээ тараад найзуудтайгаа хоолонд орох ч юм уу тиймэрхүү дурсамжтай юм үлдээж байгаагүй ” гэсэн байна.

Jeon Jiyoon-ээс асуухад ” Хэзээд ч найзуудтайгаа ярилцаж болно, гол сэдэв нь өөр өөр тэднээс зөвлөгөө авна зөвлөгөө өгнө,миний найзууд бүгдээрээ өөр өөр юм шиг ээ.Бид бүгдээрээ тус тусын замыг хөөж явж байгаад би их эмзэглэдэг. Бид хэтэрхий өөр болж байгаа”

За тэгүүл Hyuna чиний асуудал гэхэд ” Надад 3н дутагдал байдаг, миний дуу хоолой хацарны яс ,архи .Хацарны ясны тухайд тэрээр хэлэхдээ би инээмсэглэхдээ камер луу диогналдаж хардаг гэжээ.(ххэ хөөрхөн ш т)  тэрээр үргэлжлүүлэн архи дааж чаддаг хүнд сйахан юм шиг байгаан, надад бол гүү шүү би даадаггүй. Нэг хундагыг уухад л миний нүүр улайдаг тэрийг хараад бусад маань намайг шоолдог “

“миний хоолой нэг тийм сонин , тоншуултай адилхан.Зүгээр гадуур явахад бараг л  намайг гэж танихгүй мөртлөө хоолой минь гарангуйт шууд л танидаг.Би Baek JiYeon шиг хоолонд дуртай ” гэсэн байна.

 

2 Сэтгэгдлүүд
  1. Sohyun ih hetsuu bjee..

  2. Sohyun ch argagui ee jooxon bxdaa debut xsenshd

Хариулт үлдээх

