Skip to content

Блогийн 1жилийн ой (2)


69juzsjds85k4z3rz6fljoii9igduflc

За би нь Блог-ын 1жилийн ойгоор зурсан фэн арт-аа хийхээр болсон билээ. За би үнэхээр нэг өдөр бөөндчихсөн болохоор арай л биш болчихсон уучлал хүсэж байна. Тэгээд зарим Хёна-н Мелтин Албум-ын ковер зураг эдрийг бол өмнө нь зурж байсан миний фэйсбүүк дээр байдаг болохоор бас хийчихлээ. За бүх гишүүдийг зуръя гэвч амжсангүй. Бас манай дүү нтрээс болж Хёна-н зураг урагдаад, дахиж зурсан боловч олигтой болсонгүй ээ. Ямартай ч хэлсэндээ хүрч өөрийн зурсан зурагнаасаа оруулж байна. Шүүмжлэл хүлээж авна аа. Учир нь би аядол гэхээргүй зурчихаж :р

1

382303_375646405866667_1027826957_n

2013-03 29.23.24

2013-03-29 22.07.09

6 Сэтгэгдлүүд
  1. undrah permalink

    Keke chadkv hvmvvsiin hajuud chadsan l bn shd
    1 jiliin oin mend hvrgey

    • гхдээ би ингэж муухай зурдкүма :р баярлалаа 🙂

  2. hairtaimsht goy zursan bna

  3. гооооооооооооё маш их таалагдлаа… би ми зурах гэж элгий нь авна ш дээ… үнэхээр мундаг зуржээ их гоё санагдлаа… ойн баяр хүргэе амжилт 😀

    • THANKS 😀

  4. АВЬЯАСЛАГ ЮМ А..

Хариулт үлдээх

