Skip to content

Гүнж 9-р хэсэг

by on 2 сар 26, 2013

Jihyun-4minute-16838932-1024-768

Jihyun

Тийм ээ энэ миний мэдэх залуугийн талаар биш байлаа яагаад вэ??Яагаад яагаад би Парис явж ямар ч гэнэ үү компаны захирлын өв залгамжлагчтай хамт амьдрана гэж вэ? ” Хае-ийн бизнэс бидэнд тийм ч их хэрэгтэй биш харин одоо миний чамд танилцуулах гэж байгаа хүн бол үнэхээр их бидэнд ашигтай.Хэзээ нэгэн цагт ийм болно гэж чи мэдэж л байсан баймаар юм.” Тиймэ би мэдэж байсан Хае надад бид бол эцэг эхийнхээ нэг төрлийн бизнэс л гэсэн үг ингэж хэлэхийг сонсож байхдаа гайхшралд орж билээ харин 2тхоо сонсоод тийм ч их балмагдсангүй.”Ээжээ та намайг хайртай болоход л болно гэж хэлж байсан штээ би хайртай болсон би хайртай болсоноо мэдэрсэн мэдэрч байгаа би үнэхээр түүнгүй бол амьдарч чадахааргүй тийм  их дурлалд орчихоод байна түүнтэй өнгөрүүлсэн хором мөч бүхэн минйи хувьд алтан дурсамж болж хувираад байна. Бикнэс бол бизнэс та нарт ашиггүй байх нь хэнд хамаатай гэж улс төрд л байхад болно тэгээд ч миний нөхөр заавал та нарт ашигтай байх ёстой юм гэж үү та анх аль сайн гэж бодож явсаныгаа л сонго гэж хэлж байсан штээ тэр чинь худлаа юм уу” нэг амьсгаагаар нүдэндээ дүүрэн нулимстай бүгдийг хашгарч орилж гарав.харин ээж над руу их нухацтай харсанаа чи хайртай гаа яаж мэдэж байгаа юм бэ? гэж асуув түүнд би:

-Өнгөрсөнд

Салхи алгуурхнаар үлээж орой нар шингэх энэ далайн эргийн үзэгдэл юутай ч харьцуулашгүй бахдам үзэгслэнтэй.Би энд өөрийгөө юу хийгээд байгаагаа мэдэхгүй дэмий элсэн дунд хөл нүцгэн алхаж хэнийг ч юм бүү мэд хүлээгээд ч байгаа юм шиг гэнэт утас дуугарлаа хэн залгаж байгааг харчаад авах уу байх уу гэж хэсэг бодсоны эцэст хоолой сөөнгөтөж хатсан байдалтайгаар утсаа ярьсхийн авбал сэтгэлд танил толгойд тодхон тэр дуу хоолойг чимээгүйхэн сонсохдоо өөрийн мэдэлгүй утсаа амандаа барьж байгаад уйлчих юм байна лээ.Гайхалтай нь ингэж уйлж байхдаа ярьж чадаж байгааг минь юуч гэх юм бэ дээ хаана байгаагаа яагаад уйлж байгаагаа мэдэхгүй би гэдэг хүн энэхэн түүнийг залгасанд догдолж гомхорж баярласандаа ч юм уу түүнийг үгүйлээд байгаа орон зайгаа сэтгэлээ барьж дийлэлгүй хурдан хүрээд ирээч би санаад байна гуйж байна гэж хэлэхдээ амьдралдаа хэнийг ч ингэж гуйж байгаагүйгээ мэднэ эмэгтэй хүний бардам зангаа хөсөр хаяж ингэж байх ч гэж дээ гэхээр гутрах ч энэ бол зөв гэдгээ мэдэхдээ баярлах шиг. Нэг л мэдэхэд мөрөн дээр минь дотно гар орж ирэн хуруундаа зүүх миний найз залуу гэж илтгэх тэр бөгж дулаахан эсвэл мартагдашгүй гуниг авчирмаар тэр харц хэнээс ч илүү миний жижиг энэ зүрхийг минь өөрийн эрхгүй хөлдөөж царцааж эсвэл цээжинд минь эрвээхэй нисэх шиг болдог юм. Хайраа намайг уучлаарай гэж цаанаа л намайг үгүйлж ингэж байгаад минь үнэхээр сэтгэл хангулуун баяртай байгаа юм шиг  уучлаарай гэдэг тэр үг Хае-ийг үнэхээр их баярлуулсан бололтой. Яг үнэнийг хэлэхэд надаас болсон юм л даа би л түүнийг хөөж ад үзэж хэлэх хэлэхгүй үгээр хэлж байгаад гэнэт санаж ганцаардаж байсандаа түүн лүү залгасны дараа өөрийгөө түүнд хайртай гэдгээ мэдэрч байгаадаа би ч бас түүнээс дутхааргүй баярлаж байлаа. ” Чи юундаа гуйхавдээ харин намайг л үнэхээр уучлаарай” гэж хэлчээд цамцан дотуур нь өөрийгөө шургуулаад явах үнэхээр дулаахан шүү. Хайр гэдэг ийм сайхан юм гэж үү?

Сэтгэгдэл үлдээх

Хариулт үлдээх

