Skip to content

Гүнж 7р хэсэг

by on 2 сар 12, 2013

317877a464a111e2b3f322000a1f96e5_7

Jihyun

Уурлаж бухимдан байж Хае-аар тасалбар захиалуулж авчирсан онгоцны филэтээ шүүрэн авч түүнийг орхих нь холгүй тэр аймшигт хар мэдээлэл дурсамжыг үлдээсэн байшингаас гаран гүйв. Онгоцонд орж сугаад энэ цаг мөч бүхнийг гэрлийн хурдаар хурдан болж өнгөрөөсөй гэж хүснэ.Гэвч санаснаар болохгүй юм даа….Сөүлд иржээ хар хурдаараа Шик-ийн гэр лүү орох гээд таксинаас буух гэтэл Хае одоо ингээд хаячиж болохгүй юм уу? тэр нэгэнт л чамаас явахаар шийдсэн чи л түүнд удаан хамт байсан болохоор өөрийгөө түүнд хайртай гэж бодоод байна. Чиний нүднээс яг одоо харвал хорлохож шарласан зүрх сэтгэл өөр  юу ч алга одоо ингээд л больчих гэх нь тэр түүний ингэж хэлсэн хэдэн үгс бүгд миний толгой дээр тэр чигээрээ дахин дахин сонсогдох шиг энэ удаад түүний үгэнд ороод явсан нь дээр юм шиг надад санагдав гэртээ ирээд яагаад ч юм тэр нүднээс гардаг шорвог зүйл гарсангүй хүссэн ч болсонгүй бурхан яг л чи юунд уйлах хэрэгтэй гэж хэлээд байгаа юм шиг магадгүй би түүнийг хайрласан гэж бодсон нь буруу л байх гэх ч би өөрөө үгүй гээд байгаа юм шиг миний дотор 2 өөр хүн байгаад байгаа юм уу гэлтэй. Ердөөсөө л түүнд сайн болох гээд оролдоё гэж бодлоо гараад л Хае – ыг би дуудав.

Donghae

Өнөөдөр юу хийхэв чи юу хийхийг хүсэж байна гэж тэр яг л өөр хүн болсон мэт надаас элдвийн юм асууж гарлаа.Би түүнийй өөдөөс  чи яагаад өөрийхөө биш байгаа юм? ямар зан чинь хөдөлчив гэж асуумаар байсан боловч түүний ингэж хичээж надад сайн болох гээд байгаа оролдлогыг нь хөсөр хаяж чадсангүй.Зүгээр л түүний үгээр байхыг хичээх миний бас түүний байдал удаан үргэлжлэхгүй гэдгийг мэдэх ч хуурамч ч гэсэн түүнтэй ийм сайхан харилцаатай байхыг хүснэ. Тоглоомын парк орлоо гадаа их дулаахан байсан хэдий Jihyun алсыг харагч дээр сууна гээд байсан болохоор яахын аргагүй хамтдаа оров. Тэр яг л энэ дотор л надад хайртай байх юм шиг санагдаж байв хаанаас яаж ийм мэдрэмж яагаад төрөөд байгааг ойлгож ч чадахгүй байх хэцүү юм. Анх түүний би хараад өөртөйгөө болзож явдаг байсан тэр тоглуулдаг өрөвдөлтөй охидын л нэг гэж харсан юм тэр минь миний амьдралдаа хийсэн хамгийн том алдаа байх. Тэр бусдаас нэг л өөр дэндүү өөрийхөөрөө инээж байгаа нь яг л нар мандаж байгаа мэт түүний инээмсэглэл намайг хэд хэд удаа алж билээ зүрх өвтгөм тэр инээмсэглэлийг би үргэлж харсан ч чадахаар байлаа. Яагаад ч юм хажууд нь байхаар өөрийн эрхгүй сандраад ч байгаа юм шиг түүний найз залуутай гэж түүнийхээ төлөө үхэн хатан тэмцэж байгааг нь харах маш урамтай гэвч тэр хайр биш юм шиг л байсан магадгүй хар багаасаа түүнээс өөр эр хараагүй хүн өөрийгөө хайртай л гэж бодож явсан байх…. хэсэг зуур өөр юм бодож байхад түүний нулимс миний гар дээр тусахыг мэдэрч гүн бодлоосоо сэрлээ түүн лүү энэ удаад би эгц ширтэх нь тэр Jihyun наашаа харж зүгээр л намайг тэвэрнэ түүнд хэцүү байгааг ойлгож байлаа гэхдээ хамгийн аймар айдас минь түүнийг надтай үерхэх болов уу л гэсэн тэр бодол миний эд эсийг бүхэлд нь залгиж идэж үхүүлж байсан байх. Алсыг харагчаас буугаад цирк орлоо үзлээ бас гарлаа түүний худлаа инээж байгаа байдалыг хараад би тэвчихгүй тийшээ хандаж эхлэв.”Чи яагаад ингэж хичээгээд байгаа юм бэ?” гэхэд тэр учир нь надад хайртай хүн байхгүй гэсэн үг л надад ирсэн юм. Тэгвэл надад түүний анхны хайрын эзэн болох боломж ирэх нь ээ гэх өчүүхэн найдлага бүх зүрх сэтгэлийг минь хөндөж догдлууллаа.

Jihyun

Өнөөдөр Хае намайг болзоонд урьсаан би бүр Шик-ийг мартсан юм шиг гэхдээ гүү л байх …. Хэсэг хугацааны дараа тэр иржээ түүний инээмсэглэлийг би урьд өмнө нь ягаад харж байгаагүй байдаг байна баларсийн гэсээр түүн дээр очин хаашаа явах тухайгаа асуувал тэр хэлэхгүй ээ гэв.Нууц юм эмэгтэй хүн болгоны сэтгэл зүрхийг хөндөж сонирхлыг нь татдаг гэдгийг тэр мэдсэн бололтой тэсэн ядан нууц юмаа мэдэх гэхэд тэр Баллэтийн зааланд намайг дагуулж ирэв. Энэ бол миний хар багын амьнаасаа илү хайрладаг дурсамжуудын минь нэг юм шүү дээ би тэнд эрх чөлөөгөө аймшигтай ихээр мэдэрч байлаа. Ойрын хэдэн хоног хэзээ ингэж баярлаж байснаа ч бүр мартчихаж эцэст баллетийн шахайгаа тайлтай тэр надад жижгэн өсгөөтөй гутал өмсгөөд өөрөө кэтээ углан бид хоёр бүжиг дэглэцгээв.Ягаад ч юм өмнө нь ийм хурдан бүжиг сурч байгаагүй л юм даа дэндүү хурдан сурч байгаадаа өөрийгөө биширмээр гэхдээ Хае бол төрөлхийн бүжигчин юм байна.Түүнд бага багаар дасаад байх шиг тэр гэнэт намайг тэврэн бид хоёр вальс иргэж байлаа гэтэл огцом хөдөлж намайг доошоо харуулхад өөрийн эрхгүй хөл минь эгц дээшээ болон хөдлөв энэ бол тачаангуй танко ххо ингэж бодохын завдалгүй гайхалтай эргэлт үсрэлт хөлний хөдлөгөөнүүд ар араасаа урсан гарах нь тэр яагаад өөрөө ингэснээ ч мэдэхгүй ч бид ингэж сайн гар нийлнэ гэж бодсонгүй. Гэртээ ирээд өнөөдөр хэрхэн яаж тэврэлдэж амьсгал минь нэг дор болж байснаа бодохоор хацар минь өөрийн эрхгүй улайж байлаа.Доошоо буун хоолоо идэж байгаад гэнэт Хае-тай бүжиглэж байгаад гэнэт хөл дээр нь гишгэж алдаа гаргаснаа бодоод инээх нь тэр ээж наашаа нэг ёж харснаа охин минь дурлаа юу ? хөөе та юу яриад байгаа юм бэ? ёстой нээрээ гэтэл аав цаанаас нь инээд алдаад яг ингэдийм даа гэж тэр хоёр нийлээд намайг хийж өглөө дөө. Хүлээн зөвшөөрсөн ч юм шиг би өөрөө тас тас хөхрөн инээд алдав. Ямартай ч ингэж байгаадаа сэтгэл хангалуун байх нь тэр шүшршүүрт ороод гарч ирэхдээ Хае-ийн өгсөн тэр бэлгийг харан бүжгийг нь харж биширч байтал Хае над руу мессеж явуулсан байхыг харан унштал(за нэг аймар гоё шүлэг хха) үүнийг уншаад яаг л хөөрч нисч байгаа шувуу шиг л болсон байх өөрийгөө ажин Шик дээр би ингэж улайдаг байл уу? гэж гунигт бодолд автах нь тэр

2 Сэтгэгдлүүд
  1. eunmi permalink

    goe bolson bn

  2. Moon permalink

    Mash goy bljee! Amjilt!

Хариулт үлдээх

