Skip to content

Гүнж 6-р хэсэг

by on 2 сар 4, 2013

jiji

Jihyun

Тийм ээ өнөөдөр бол Шик-тэй өнгөрүүлэх өдөр хамт байхад үнэхээр сайхан байна аа гэж найдаж байгаа хэдий ч аль дээр хэлж байсан ” Би ч гэсэн эргэлзэж байсан юм” энэ үгийг санахдаа сандарч байлаа. Гэхдээ л үргэлж сайхан байсан юм чинь энэ удаад ч гэсэн гайхалтай сайхан байх болохын хажуугаар нурж унасан харьцаагаа ч сэргээнэ гэж бодохоор сэтгэл сайхан болж юу өмсөх бодлоо илүү нухацтай болголоо.Эцэст нь цаг болж гартал Шик намайг хүлээлгэдэг юм байна би их л гайхлаа хий хоосон байшингын доод давхарт ганцаараа юм бодон ийш тийш хөлхөж харин болзоот залуу маань 2 давхарт байгаа гэж бодохоор уур хүрмээр. Хэсэг хугацааны дараа тэр гарж ирлээ тэр гэмшсэн ч царайгүй юу ч бодсонгүй За явцгаая гэж хэлээд намайг сугадлаа. Би ч гайхшралд орсон ч түүний юу ч бодоогүй харцыг нь харж тайвширч бүхнийг мартав. Өдөржингөө алхаж янз бүрийн л хос юм авахыг хүссэн ч тэр нэг л авахыг хүссэнгүй. Сонин санагдаад сүүлдээ бүр уурлаад арай хийж хос цаг авч зүүлээ, дараа нь хамтдаа зургаа авхуулж нааш цааш хөлхөлдөсны эцэст гаднах төрхөөрөө тийм ч анхаарал татах биш ч дотроо энгийн засал чимэглэлтэй нэгэн газар сууцгаав. Гэхдээ энд суугаад л баймаар нэг л тийм эерэг сэтгэгдэл төрж эхэллээ. Харин хэдэн минутын дараа гэхэд миний догдлол дээд түвшиндээ орсон юм. Анх үнсүүлж байснаа ч илүү догдолж түүнийг см см-аар урагшлах тоолонд догдлол сандрал яагаад ингэж ихссэнийг үнэндээ юугаар ч орлуулж тайлбарлашгүй юм. Гэвч энэ их хүсэл тэмүүлэл догдлолыг түүний үнсэлт үгүй хийх шиг… учир нь нэг л хүйтэн яг л намайг сүүлийн удаа үнсэж байгаа юм шиг харанхуй тэр үнсчээд зүгээр л цааша харан инээмсэглэх нь харагдана. Хүйтэн гэмээр ч энэ үнсэлт зүгээр л намайг дааруулах шиг болов. Удалгүй бид гэртээ ирлээ гунигын байсаан гэж бодох тусам гутралд орох нь тэр. Өрөөндөө орж ирэн усандаа ороод орон дээрээ гарч өнөөдөр болсон зүйлийг бодлоо гэнэт түүний хэлсэн үгс, царайны хувирал нүдэнд харагдав “Чи ягаад хумсаа улаанаар будсан юм” энэ үгийн хариултыг би хэлээгүй юм байна. Тэр тэгж хэлэхдээ намайг үл тоомсорлож энэ ийм л байдаг юм гэсэн харцыг санахын хажуугаар даарахыг мэдэрсэн тэр үнсэлтийг толгойноосоо салгаж чадахгүй байх нь тэр. Залуучууд улаан хумсанд дургүйм байх даа гэж бодож үзсэн өөрийгөө ч шоолмоор. Үнэнийг хэлэхэд энэ болзоо Хае-тай байсан болзоо үнсэлт гуйлтгүй ч өнөөдрийг бодвол хэтэрхий сайхан юм сайхан гэхэд ч багадхаар…. Маргааш арай л ийм битгий байгаасай гэж бодон амьхандаа л өөрийн улаан хумсыг арилгаж өнгөлөгчөөр будлаа.Өглөө болж хоёр дохь өдөр ирэхэд тэр намайг хүлээлгэхгүй байгаасаа л гэж бодонгоо гарвал ашгүй тэр инээчихсэн өчигдрийг бодвол хэтэрхий цовоо сэргэлэн байх нь тэр баярлаад өчигдөр түүний бие нь өвдөж гэж бодоод Шик – аа гэсээр гүйн очиж тэврүүллээ. өнөөдөр өчигдрийг бодвол мянга дахин илү байсан юм өдөрийг үдшийг мартагдахааргүй өнгөрөөлөөрөй. Далайн эрэг дээр би түүний мөрийг дэрлэж хэвтэж байхад намайг өргөж толгойг минь өндийлгөөд наашаа их л нухацтай харж байна би ч гайхсандаа ” Яасан хайраа ямар нэг юм хэлэх гээ юу? ” Чи намайг хайраа гэж битгий дуудаарай би өнөөд орой 4 цагаас Сөүл явна. энэ үг зүгээр л зүрхийг минь хэдэн хэсэг тасдчих шиг л болов. Би чамд хайртай үгүйгээ бодлоо чамд хайртай гэж бодсон ч надаас илүү чамайг хайрлах хүн дэнд байна гээд миний хойшоо заавал ард Хае ирчихсэн байлаа. “Та нар чинь надаар тоглоод байгаа юм уу” чамаар тоглох зүрх надад байгаа гэж үү би өөрийгөө ч чамайг ч хуурч амьдармааргүй байна. Шик чи юу ярих нь энэ вэ?? хэрвээ чи надтай сууж гэрлэж чадахгүй гэж бодож байгаа бол буруу бодож байна Ерөнхийлөгчийн охины нөхөр энгийн ард байж болно ойлгож байна уу гэж чангаар хашигачиж уйлах үед минь гарнаас барин гуйя битгий тэг би чамд сайн биш хайргүй гэдгээ ойлгож мэдэрч ухаарч байна… гэж хэлэхэд миний дотор байгаа хүн урагдаж цуурч би гаднаа нулимс дүүрэн цээжиндээ цус амтагдтал уйлж арай хийн урагшаа зүглэн харвал миний хажууд хэн ч байхгүй зөвхөн хэнээс ч илүү үзэн яддаг болсон Хае л байх нь тэр. Анхнаасаа л энэ бүхэн хуурамч эргүү явдал байсан гэж бодон хамаг хурдаараа Сөүл явмаар санагдав гэсэн ч болохгүй гэж хэлээд байгаа юм дэмий л Хае-ийг тэврэн зууран уйлах миний дүр үзэгдэл бороо орсны дараах шавар шавхай шиг харагдаж байлаа. Уйлсаар дуулсаар орилсоор гэртээ ирэн орон дээрээ лав дэрээ нортол уйлав. Миний нүд хөөж бүлцийж аймшигтай харагдах авч өөрийн эрхгүй нулимс бөсбөрсөөр Шик-тэй хамт байсан дурсамж үнэтэй нандин хэн ч авч зүрхэлгээргүй тийм нандин ариун дурсамжууд нүдэнд минь зурагдаж харагдаж байлаа… хэзээ ингэж уйлж байснаа ч санахгүй ер нь ингэж нэвширтлээ норон уйлж байхыгаа санасангүй. Гадаа яг миний бодлыг таасан юм шиг хамтдаа ханилы гэсэн шиг бороо асгарч байх нь тэр. Энэ оронд ийм бороо орж байна гэж би лав сонсоогүй одоо л ороод байхдаа яахав дээ урагдаж тарчилсан зүрх минь нэг л хүний төлөө цохилоод байх шиг. Гаднаас Хае орж ирэн Чи зүгээр үү? гэлээ “Би чамд яг одоо зүгээр юм иг харагдаж байна ууе амнаас чинь яаж гарах нь энэ вэ??” Хае надад зодуулж нүдүүлж өөр лүү нь араатан шиг авирлаж байхад зүгээр л намайг тэвэрсээр дотроо нууцхан уйлах шиг . энэ залуу энд надад зодуулж дотроо шимшрэх хүн биш гэдгийг би сайн мэдэх ч яаж ч чадсангүй гэхдээ асуумаар байсан ганцхан асуулт байв. ” Чи яагаад надаас холдож явж болдоггүй юм бэ” гэхэд тэр их л түгдрэнгүй болж царай нь хувхай цайж наашаа харан чи тэрийг хүсэж байгаа бол би явж болноо хэзээ ч чиний нүдэнд харагдахгүй байж болох ч зүрх минь үгүй гээд байх нь яалтай хичнээн чи тэгж гуйсан ч миний дотор ингэж зүрхлэхгүй нь гэхэд би яах учраа олж ядан зүгээр л нулимс минь асгарсаар энэ аймшигт өдөр дахиж хэзээ ч битгий болоосой гэж бодон түүний энгэрт тэврүүлэн уйлахдаа элдэв бусыг бүгдийг бодлоо маргааш Сөүл явна гэж өөртөө хатуу андгайллаа

4 Сэтгэгдлүүд
  1. eunmi permalink

    goe

  2. moon permalink

    Yost goy bljee!

  3. moon permalink

    Amjilt!

  4. Aftertiara permalink

    goe goe

Хариулт үлдээх

