Skip to content

Гүнж 5р хэсэг

by on 1 сар 28, 2013

tumblr_m78iweI86q1qixjiko1_500

Jihyun

Sik надад хэлсэн үгс “Ээж чинь бид 3г хайрын гурвалжин үүсээд байна.Тиймээс нэг тийш нь болго гэсэн юм өөрөөр хэлвэл чамайг бид хоёрын нэгийг сонго гэсэн үг. ” Энэ балай юм чинь тэгээд тэг гэсний зоргоор нь ” Хөөе яасан ч гэсэн би чамайг л сонгоно ш дээ ойлгомжтой юман дээр ингээд хэрэг байсынмуу” Зүгээр л би ч өөрөө эргэлзсэн хэрэг чамд үнэхээр хайртай юу эсвэл дасчихаад л хайртай гэж бодоод байна уу гэж ” тэр яг ингэж хэлээд хоёр давхрын өрөө лүгээ орсон.Би уйлаагүй гэж худлаа хэлэхгүй гэхдээ үнэндээ би ч өөрөө хайр уу? үгүй юу ? гэдгээ ойлгоогүй тийм болоод л бид гуравын PROJECT эхэлсийм даа. Энэ юу вэ? гэвэл би хоёр өдөр нь Хае-тай 2 өдөр нь Шиктэй болзоно гэхдээ… эхний өдөр Хае-ын ээлж. Тэр хар өмд хөөрхөн кэт бас их сайхан зохисон шоотой цамц өмсчээ.Би ч яахав өмсдөгөө л өмсөж гарав бидний болзоо өдрийн 4 цагаас эхэлсэн юм. Эхний хэдэн цагууд юу ч хийсэн нь мэдэгдэхгүй алга болсон одоо 7 болж байлаа бид хоёр далайн эрэг дээр ирцгээв.Далай намуухан бид хоёрын алхаанд тааруулж давалгайлж байгаа юм шиг санагдана.Нар жаргах гэж байлаа ямар гоё юм бэ?? сүү долоосон гөлөг шиг жаргаж байгаа нар луу гөлөгнөн харах тэр мөчид Хае миний урд ирээд надад Чи ямар ч шийдвэр гаргаж болно гэхдээ энийг хэлэх хэрэгтэй байх гэж бодлоо Чи миний анхны хайр болсон шүү. Ингэж хэлээд цаашаа харахад чихэндээ ч итгэсэнгүй дэмий л нүдээ цавчин түүнийг хойноос нь харна. Удалгүй харанхуй болов гэтэл энд нэг парти болж байна аа бид хоёр ортол хосууд юм уу? гэсээр нэг ширээнд суулгачихав. Энд цугларч ирсэн болзож яваа хосуудыг үнэгүй дайлах арга хэмжээ юм гэдгийг сонслоо бурхан биднийг их л харж үзэж байна даа магадгүй намайг Хае-г сонго гэж эртнээс хэлээд байж болно. Ингэж тэгсээр энэ өдөрийг гайхалтай болзоогоор дуусгалаа. Гэртээ орж ирээд шууд л ор луу гүйн оров, маргааш ахин Хае-тай байна гэж бодохоор дотроо түүнд аймшигтай дасчих вий дээ? өнөөдөр л гэхэд болсон бүх явдлаа санаж инээгээд байх юм. Нэг л мэдэхэд өглөө миний сурна ч гэж дээ сурч боловсороно гэж ирчээд болзоо хөөгөөд л сургуульдаа ч ороогүй ххо гэсээр өнөөдөр юу өмсөх тухайгаа бодож байтал үүд тогших шиг болов. Хаалгаа нээтэл хэн ч байсангүй харин хайрцагтай зүйл байх нь тэр. Онгойлгоод харвал кэт байх шиг байна аа дээр нь Nam Jihyun гээд далавчтай зурагтай кэт бэлэг болгож өгж байгаан байх даа хэнээс юм бол гэж бодон суутал нугалчихсан цаас байхыг олж харлаа ” Энийг өнөөдрийн болзоон дээр өмсөөрөй Хае ” гэсэн байв. Оруулж ирээд л өгчинө биз дээ юун хөөрхөн илгээмж эдр шиг өгдийггэсээр энэ кэтэнд таарах хувцас хайлаа даа. Дээр үед өөрийнхөө нэрийг  нэг подволкон дээр бичүүлж байснаа санаад хайтал байж байна шүү кэт цагаан өнгөтөй подволк минь хар өнгөтөй харин хөлөөрөө юу углах вэ? гэсээр нэг цэнхэр өнгөтөй скини байхыг хараад л шууд өмсчихөв. Цүнхээ цэнхэр цүнх сонгон нүүрээ янзлан  гэрээсээ гарвал Хае цагаан подволкон дээр өөрийнхөө нэрийг бичцэн харин кэт нь хар байлаа. Мөн адил кэтэн дээр нь Lee donghae гээд яг надых дээр байдаг шиг далавч байхыг хараад энүүхэндээ хос болоод байгаан байнашт гэсэн бодол хальт орж ирэв. Хаалгаа нээгээд гарлаа бид хоёр хаашаа явах юм “Өнөөдөр эндхийн дэлгүүр орноо бэлэг дурсгалын гэсээр ойрхон харагдах дурсгалын дэлгүүр орлоо. ” Их хөөрхөн хөөрхөн юмнууд байна хос бамбарууш хос зүүлт гээд л гэхдээ би хос юм авахыг хүссэнгүй харин эгшигт хайрцаг олж харлаа эргүүлээд сонсох гэтэд ямар ч ая гарсангүй гэтэл хажууд байсан эмэгтэй наадах нь дээрээ өөрөө дуугаа дуулаад сонсож болноо гэдэг байгаа энэ хөөрхөн юм аа яаж дуулах уу гэтэл  нэг юм татаж гаргаж ирснээ одоо дуулдаа тэгээд буцаагаад хаачих би чинь бас хөөрхөн дуулчнаа гэсээр хамгийн дуртай дууныхаа дахилтыг бичиж сонслоо надад энэ их таалагдаж байлаа. Шууд л үүнийг аван боолголоо харин Хае тэндээсс гартаа жижиг тор барьчихсан надад өгөв. Би ч гэсэн авсан бэлгээ түүнд өглөө гэртээ харьж задалж үзнэ гэж тохиролцоод дэлгүүрээс гарав. Аа гэдэс өлсөж байна гэхэд жоохон тэсчих гэсээр нэг рестораны хажууд ирэн орох уу? гэсээр дотогшоо нь орвол үнэхээр дизайн эдр нь миний стиль болж байх нь тэр амттай харагдсан хоолоо захиалаад сууж байтал Хае энэ аялал удахгүй дуусна чи заавал бид хоёрын нэгийг л сонгоорой үгүй бол чи хэзээ ч харж байгаагүй тийм л хүнтэй гэрлэх болно. гэх нь тэр “Чи чинь юу яриад байна аа мэдээж та хоёрын нэгийг л сонгоно гэхдээ бараг чи биш байх аа гэж дассан зандаа хөтлөгдөн түүнд шууд л хэлчихэв. “Харин л дээ Шик-т чи өөрийгөө үнэхээр хайртай гэж бодоод байна уу? харин би тэгж бодохгүй л байна үнэхээр чи хайртай байсан бол ийшээ ирэхгүй намайг үзэн ядаж ээжийгаа ч үзэн ядна тэгээд энгийн амьдралаар амьдрах байсан тийм биш гэж үү ” түүний үгс миний ам луу алгадах шиг л болов. Надад хэлэх үг байхгүй ээ гэсээр дэмий л өөр тийшээ харан сууна. Яагаад би Шикт сайн биш гэж тэр бид хоёр амьдралаараа л хамт байлаа гэсээр дотроо бодон сууна. Хоол ч ирлээ идсэн болоод гэртээ харив цүнхээ орлуугаа шидтэл дотор нь нэг юм дуугарах шиг болов. Өө тийшт Хае-ын өгсөн бэлэг гэж бодон задалтал дотор нь нэг хөөрхөн чихмэл зараа байв. Хөөрхөн юм байна шт гээд хойшоо нь харвал бичлэгний дүрс гарч ирэв гэнэт Хае гараад ирлээ “Энэ бүжгийг би өөрөө дэглэсэн юм чамд зориуллаа” гэсэн видио байхыг харан сэтгэл минь маш их хөөрж байв. Гэхдээ маршага би Шик-тэй хамт байна. Бас Хае-ийн өдөр хэлсэн үгс чихэнд минь хоногштол үлдсэн байх нь тэр би энэ хоёрын нэгийг л сонгоно гэхдээ хэнийг нь вэ?? одоо бүр өөртөө ч эргэлзэж эхэлж байна

3 Сэтгэгдлүүд
  1. hushaa permalink

    oh my god yanaaa odoo

  2. Aftertiara permalink

    huleej bgaa shuuu

  3. moon permalink

    Amjilt! Goy bljee. Setgel dogdlon huleej baiya

Хариулт үлдээх

