Skip to content

Гүнж 4р хэсэг

by on 1 сар 22, 2013

600760_469039136447816_1102417831_n

Jihyun

Надад маш их хэцүү байлаа ингэж зовж байх ч гэж дээ гэсээр өрөөндөө орлоо. Үнэхээр би Хае-тай суучихвал яах юм бэ? Шик намайг бүр үзэн ядаж харааж зүхэх болно тийм биш гэж үү? Арай хийж түүнтэй эвлэрхийн давааан дээр ийм юм тохиож болох уу? энэ амьдрал уу? миний толгойд бөөн л асуудал энэнээс дор байна гэж байх уу даа? гэж ганцаараа бодож суутал өрөөнд Хае орж ирлээ. Чамд хэцүү байна уу? намайг үзэн ядаж байна уу? гэхэд “Тийм, надад энэ амьдрал хэцүү байна ” надад ч ялгаагүй хэцүү л байна. Хэзээ нэгэн цагт ийм асуудал ирнэ гэдгийг би мэдэж байсан. Амьдралдаа би ганц ч удаа дурлаж байгаагүй анхны хайр минь ч надад байхгүй яагаад гэдгийг мэдэж байна уу? би бол аав ээжийнхээ бизнесийн нэг хэсэг нь бид нар шиг хүүхдүүд хүсээгүй хүнтэйгээ хайргүй хүнтэйгээ гэрлэх болно гэдгийг мэддэг байсан учраас одоог хүртэл би зугаа цэнгэл хөөцөлдөж явдаг юм. Түүнийг ингэж хэлэхийг сонсоод ядаж л би 20 хэдэн жил хүссэнээрээ амьдарсан юм байна л даа гэж өөрийгөө тайвшрууллаа. Хэсэг хугацаанд ганцаараа байлаа ямар ч нэмэр болохгүй байв. Бодож бодож ээж дээр очив түүнтэй нухацтай ярилцмаар санагдлаа. ” Та яагаад намайг асрамжийн газар орхисон юм ? ” гэхэд тэр зүүгээр хатгуулсан юм шиг ухасхийн зочоод яагаад миний охин гэнт гэхэд нь зүгээр л надад хэлчих би юу  ч байсан ойлгохыг хичээнэ бас тэгж байж л яагаад би хайргүй хүнтэйгээ суух гэдгээ ойлгох гээд байна. ” Чи тэгж бодож байгаа бол хэлэхээс өөр арга байхгүй нь дээ , чамайг дөнгөж төрөхөд чиний эцэг нь яг үнэндээ мэдэгдэхгүй байсан би их л муу эмэгтэй эзэгтэй хүүхэн байсан. Чамайг ганцааранг чинь өсгөж чадахгүйгээ би мэдсэн юм. Тэр үед надад түшээд явах ч хүн байгаагүй эцэг эхгүй бас би өөрөө бараг хүүхдээрээ шахуу байж билээ. Чамайг тийм хүнд нөхцөлд өсгөхийг хүсээгүй юм аа. Асрамжийн газар чамайг орхиод явж байхдаа заавал ирж охинооо авах болно гэсэн тангараг зүрхэндээ шигтгээд явсан. Удалгүй хойд аавтай чинь учирч бид 10-аад жил амьдарсаны эцэст тэр минь одоо ингэж сайн явж чамайгаа олно гэсэн тангаргаа мартахгүйн тулд ” түүний хэлсэн үг бүр үнэхээр нандин байх нь тэр. Түүний хар багын муу дурсамжийн гинжин хэлхээсийг ээжийн минь нулимс бүрхэх шиг харагдана. Би ээжийгээ улам сайн ойлгох шиг боллоо. Эмэгтэй хүний амьдрал маш урт дуусашгүй зовлонтой байдаг гэж үнэн юм даа. Гэж бодсоор гэрээс гарав ,гадагшаа гаран нөгөө Гүнж гэдэг кафед орон суув юу хийхээ бодож төлөвлөж байхдаа өөрийгөө харааж зүхэж байв. Шик-ийг мартах надад маш хэцүү  би яасан ч мартахгүй байх тэр ч гэсэн намайг гэхдээ ингээд л яваад байвал аль алинд нь хэцүү үүнээс өөр үнэн гэж байхгүйг мэдэж яав л дээр вэ? би мартсан нь хамаагүй дээр юм гэхдээ чадах? Мөн Хае ч гэсэн надтай адил бодолтой байгаа хайртай хүнээсээ салаад хайргүй хүнтэйгээ суух энэ үнэхээр хэцүү юм би юу ч бодож чадахгүй нь надад маш хэцүү байв. Гэнэт миний мөрөн дээр эмэгтэй хүний дулаахан гар орж ирэн юуг ингэтлээ бодож байна гэх миний гэрийн багш хүрж ирлээ бурхан минь түүнийг харахаар л боловсрлтой амирлангуй хүн шүү гэх бодол үй олноороо төрөх шиг.”та мэдэж л байгаа биз дээ нөгөө гэрлэлтийн талаар ” гэж санаа алдан хэлэхэд минь. Мэдэлгүй яахав бас чамд хайртай хүн байгаа харин түүнээсээ татгалзах тийм ч амаргүй чамд л гэж хэлэхэд хүний амьдралд ялангуяа эмэгтэй хүний амьдралд 2 залуу юу ч биш байдаг юм шүү. Чи хайр гэж бодож байгаа ч хайр биш шохоорхол дээрээ ч явдаг хичнээн олон жил үерхсэн ч тэр хайр биш гэдгийг мэдэх хэрэгтэй.Түүнийг ингэж л хэлэхэд би ухаан орсон юм шиг өөрийгөө үнэхээр Шик -д хайртай үгүйгээ бодлоо. Гэхдээ яалтачгүй хайр байна аа ….. Шик рүү залган уйлж би бүх л явдлаа ярьлаа, тэр миний ярихийг сонсож бүх л хугацаанд намайг ойлгож байв.Би чамайг орхин явж өөрөөсөө холдуулж бол чадахгүй харин чи л чадна гэж хэлээд утасаа таслах нь тэр. Ээ бурхан минь юу вэ?? гээд багшдаа хэлэхэд сонсож байгаа биз Шик чинь чамайг ойлгохыг оролдож байна гэхдээ бас л өөртөө итгэлгүй байна. Тэхээр чи л түүнийг мартах хэрэгтэй тэгэх юм бол тэгээ л бүх юм дуусна.Тэгээд л би шик-ийг мартаад Хае-тай гэрлэнэ гэж үү? надад өөр сонголт ямар байгаа биш дээ санаа алдан кофегоо нэг балгаад гэнэт надад гайхалтай бодол орж ирлээ. Би ер нь гадаад явж мэдлэгээ дээшлүүлэх хэрэгтэй юм байна. Гэрлэх надад дэндүү эрт байна Хае -тай ч тэр Шик-тэй ч тэр 2 дохь удаагаа тусласан энэ газарт их баярлаад гараад гүйлээ гэртээ очин ээжид бүгдийг хэлтэл тэр нь ч дээр юм байна гээд намайг явуулахаар болов……… Онгоцны буудал дээр Хае Шик нарыг хоёуланг нь хүлээлээ аль аль нь ирсэнгүй уулзаад л явчмаар байна гэхдээ бүтэхгүй нь шив дээ гэсээр онгоцондоо суун Америк-ийг зорив. Тэнд очоод өөрийн амьдрах гэрээ хартал үнэхээр үнэхээр гайхалтай аймшигтай том юм аа. Дээшээ гаран өөрийн өрөөгөө сонирхох гэтэл тэнд дотор Шик Хае нар оргилуун дарс барьчихсан намайг угтаж байдаг байгаа. Та хоёр яаж яаж гэхээс өөр хэлэх юм олдсонгүй 3лаа хамт сурж хамт амьдрах болсон л доо танай ээж л ингэж шийдсэн гэдэг байгаа энэ ээжийг дээ гэнэт ээж надад нэг захидал өгснийг санан халаасаа ухвал захидал нь байж байна аа “Миний охин их ухаантай юм аа чамайгаа энэнээс илүү ухаан гаргана гэдэгт ээж нь итгэлтэй байна тиймээс наад хоёр бандийнхаа аль таалагдаж байгаатай нь л гэрлэж сүй тавиарай. Үүнийг уншаад чи шууд л Шик-ийг тэврэх байх гэхдээ битгий тэгээрэй Хае-ийг гомдоочихно учир нь тэр чамд сайн ” үнэхээр үнэхээр галзуурмаар юм

3 Сэтгэгдлүүд
  1. hushaa permalink

    haha aldiin bna haha goy uguulleg bainaa hehehe

  2. Yoo goy2 ma ohin uneheer uhaantai shuu mdej sik songoroi ^^

  3. moon permalink

    Yostoi tom songolt garj irleedee. Amjilt! Goy bljee

Хариулт үлдээх

