Skip to content

Гүнж 3р хэсэг

by on 1 сар 18, 2013

201212090912778051_50c3daf1c1cdc

Jihyun

Өглөө аль хэдийн болж хамгийн түрүүнд миний хийсэн үйлдэл бол комоо асаан фасэ рүүгээ орох явдал байсан юм. Гэтэл намайг үнэхээр шоконд оруулахаар мэдээ ирсэн байв, Шик намайг Real-ээ салгаад оронд нь өөр охиныг хийчихсэн байв. Нүдэндээ итгэхийг ч хүссэнгүй хайрыгаа ингэтлээ аймар уурлана гэж бодсонч үгүй хурдхан шиг л Солонгост очихын түүс болов.Сэтгэл минь зөвхөн түүнийг л өгүүлнэ, гэтэл гаднаас Donghae орж ирэн тушаал ирсээн чи бид хоёрыг хүрээд ир гэсэн энэ онгоцны тизз харин ирэхдээ хосууд шиг хүрж ирээрэй гэж байна лээ би ч яахав чадна харин чи найз залуутай түүний хэлэх энэ үгс үүрд юм шиг л чихэнд  хоногшихнээ ээж үү? Шик үү миний амьдралдаа хамгийн хүсдэггүй зүйл бол харьцуулалт юм шүү дээ.Шик-ийг ойлгоосой гэж найдан солонгост ирэв Donghae ч жүжигчин юм аа яг л намайг найз бүсгүй шигээ авч явж байна гээч гайхмаараа гэхдээ яагаад ийм олон сэтгүүлч байна вэ? Гэж асуухад Hae чи бид хоёр чинь улс төрчдийн хүүхдүүд яюм байгааз дээ. Би одоо л ойлголоо яагаад биднийг хамт явуулж яагаад биднийг ингээд байсныг тэд бидний зөвшөөрөлгүй хооронд минь гэрлүүлэх яагаад энэ вэ?? Гэсээр бөөн уур гэртээ ирлээ ороод хартал Хае-ийн аав ээж бас манай аав ээж яагаад ингэж байгаа юм? Гэж би ийш тийш савчсаар бүх хүчээ шавхав . Надад найз залуу байгаа би тэрэндээ хязгааргүй хайртай гэх үгсийг минь хэн ч тоохгүй байлаа би гараад л гүйлээ. Гараад такси барин шик-ийн гэрийн зүг нислээ. Дээр хэлэхэд ээж аав томилолтоор явсан гэж хэлээд байсан тийм болохоор одоо хүн байхгүй юм байна гэж бодон шууд л хаалгийг нь нээвэл тэр ганцаараа биш хоёулаа гарч ирэх нь тэр эмэгтэй нь шик-ийн цамцыг өмсчихсөн харин шик үсээ нүд рүүгээ хүртэл оруулчихсан тэврэлдчихсэн онгойлгох нь тэр би  тайван байхыг оролдлоо гэтэл эмэгтэй нь хайраа энэ хэн юм бэ? Гэх нь тэр шик намайг зүгээр л аньчихсан байлаа. Гэтэл би түүнийг бодоод би чинь ёстой тэнэг юм байна гэхдээ би түүнийг сайн мэднэ тэр надаар ингэж тоглох хүн биш болохоор түүн лүү харан би чиний хувьд хэн юм бэ? Яагаад тэгээд байгаа юм? Учрыг нь чойлгоогүй байж ганцаараа ийм түргэн шийдвэр гаргах хэрэг байсан гэж үү? Шик – аа хэлээч дээ “ чи болж байхад би яагаад болохгүй гэж “ түүний хэлсэн үгс намайг там руу түлхэж орхив” гэнэт л тэр хаалгаа хаалаа би ч нулимстай нүдээ даран доош унахад минь хүрэм мөрөн дээр минь ирж хоёр гарыг  минь түшин босголоо . би хэн бэ гэдгийг мэдэхийг хүссэнгүй зөвхөн эндээс авч тамаас гаргаж байгаад минь баярлалаа гэхээс өөр үг олдсонгүй . Гэртээ ирэн үхтлээ уйллаа ээж орж ирэн чамайгаа ойлгоогүй тийм шийдвэр гаргасанд уучлаарай чамайгаа найз залуутай гэж мэдсэнгүй “ үгүй ээ надад байхгүй “ гэж арай ядан хэлнэ.  Охин минь битгий ээждээ уурлалдаа эсвэл өөр юмнаас болоо юу? Хүнд аргадуулж үзээгүй би тэр дороо уйлах нь тэр шууд л ээжийгаа тэврэн бүгдийг хэлэв. Залуу насаа гэж дуулиантай шүү миний охин битгий уйл иймхэн юманд сэтгэлийн шарх өөртөө авч болохгүй харин ч түүнийг буруу юм хийсэн гэдгийг мэдрүүлтэл нь сайхан амьдрах л хэрэгтэй ээжийн үнэтэй зөвлөгөөг даган маргааш болохыг хүлээв. Өглөө болоход ээж биш над дээр Хае өглөөний цай барин орж ирлээ хүүе чи энд юу хийж байгаан? гэх далимаараа хөнжлөөрөө биеэ хучив. Зүгээр л өчигдөр чи их ядарсан туйлдсан харагдсан найз залуу чинь үнэхээр муухай юм чамд хийжээ. Түүнийг битгий ярь тэгэх үү? гэсээр өглөөний цайгаа уулаа. Хае наашаа хараад л байв яагаад хараад байгаан бэ? намайг ичээхийг хүсээ юу? зүгээр л чи их хөөрхөн юм аа байгаа байдал зүгээр л энгийн хүүхдийх шиг арьс булцгар хацар урт нүд инээхээрээ бүр л гайхалтай болох юм. Чи чинь яруу найрагч болвол таарах юм байна даа чиний хэлсэн үгэнд ямар ч охин хайлна гэхдээ би лав биш гэж хэлчээд багтангуй сүүгээ уух гэтэл тэр босон хаалганы тэнд очин аргагүй шүү дээ чи минь  гүнж юм чинь. Похаха солиорны шүү би хэзээ энэнийх болсийн гэсээр хувцаслаад доошоо буулаа. Доор очтол ээж намайг өнөөдөр чи гэрээр хичээлээ заалгана чамд заахаар Ким ми сүү доктор  танилц гэлээ их л боловсролтой гэмээр харагдаж байлаа. Өдөржингөө хичээллээд орой бол багш маань ч явлаа, харин утсанд мэссэж ирсэн харагдана. Шик байлаа ” Намайг уучил чи зөвшөөөрвөл одоо гараад ирээч би чамайг санаад байна. ” яагаад ч юм би шууд л гэрийн гадаа болзсон цагт нь явж очтол тэр ирчихсэн байлаа. Их л гутрангуй царайтай харагдана, түүний хажууд суувал ” Чиний нүүрийг би одоо харж чадахгүй биз дээ гэхэд нь яагаад тэгснээ ярихгүй юм уу? ” гэхэд хажуу талаас бөөн зураг дарж эхлэв гайхаад л харвал 2 охин ерөнхийлөгчийн охин гэсээн нээрээ л хөөрхөн юм байна яаж төрөхөөрөө энэ хажуудах нь хэн юм бол энэ чинь бас нэг юмтай шт гэцгээж гарав. Би гайхаад та нар яагаад зөвшөөрөлгүй зураг дараад байгаа юм гэхэд миний хэлэхийг үл тоон дарсаар л байв. Цаанаас нь ахин бөөн юм гарч ирэв. Би ч бүр гайхлаа гэнэт манай 2 хамгаалагч нар намайг ирэн машинд суулгалаа.Хараа хяналтгүй битгий яваач дээ маргаашнаас ямар юм гарахыг хэн ч мэдэхгүй гэхэд маргаашийн өглөөний сонинд ерөнхийлөгчийн охин үнэхээр үзэгслэн гоо юм гэхдээ тэр олон залуутай юм гэсэн байлаа. Би ч бүр гайхахад миний эсрэг бүр анти блог ч байв би ямар од биш дээ яхаараа ийм байдаг байна аа гэж бодтол ээж намайг дагуулж гаран машинд суулгаад одоо бид хэвлэлийн бага хурал хийнэ . Энэ үед чи тэр хоёр залууг тайлбарал гэх нь тэр сэтгүүлчид бүгд л надаас аймар аймар асуултаар булав . ” Өчигдрийн уулзсан залуу бол манай ангийн хүүхэд байгаа юм аа харин онгоцны буудал дээр байсан хүн бол манай ах би түүнийг ахаа л гэж боддог” ингэж хэлээд индэрээс буулаа. Гэртээ ирэн бөөн стрэсст орсон хүн гаднаас хае орж ирээд ядарсан у? гэхэд нь аанхан гэхэд тэр алив гарья хаашаа ” би чиний ах чинь биз дээ дүүгийнхээ ядаргааг гарганаа” гэсээр намайг хөтлөн гарах гэтэл ээж яагаад Хае-ийг ахаа гээд хэлчихэв. Бид та нарын хуримыг бараг товлоод эхэлсэн шүү дээ . Юун хурим ??? юу яриад байна аааа

4 Сэтгэгдлүүд
  1. hushaa permalink

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?????????????????????????????

  2. moon permalink

    Goyo blsn bn.

  3. moon permalink

    Amjilt!

  4. Suu Ra permalink

    yoooo yu bolood bnaaa

Хариулт үлдээх

