Skip to content

Гүнж 2р хэсэг

by on 1 сар 11, 2013

201212090912778051_50c3daf1c1cdc

энэ дууг сонсоод уншаарай

JIhyun

Нүдээ нээтэл тэр минь надад улаан хайрцагтай зүйлийг задалцан миний урд дэлгэсэн байлаа.Тиймээ энэ бөгж байна гэрлэе гэж үү? гэж хээнэггүйхэн асуухад “Бүүүр удахаараа гэрлэе гэж бодож байгаа штээ харин энэ миний чамд өгч байгаа ял минь шүүдээ гээд над руу үнэхээр хөөрхөн харж инээлээ.Юу вэ ял гэнээ гэж гайхад минь “Ммхан чи минь дэндүү үзэгслэнтэй болохоор хүн болгон эргүүлнэ,тэгээд хүнтэй гээд наад ядам хуруугаа үзүүлээрэй”  түүнийгээ ийм нухацтай юманд хандаж байгааг анх удаа л харж байгаа маань энэ.Өдөржингөө хамт байж хийхийг хүссэн бүх л зүйлээ ханатлаа хийлээ дээ. Орой болоход Шик намайг машинд суулгачаад цаашаа явж харагдлаа. Гэртээ орж иртэл гэнэтхэн би энэ амьдралд ер нь л дас ч өгөхгүйнээ гэсээр өрөөндөө орвол ээж минь над дээр баахан эмэгтэйчүүд дагуулж ирээд намайг ч ёстой янзаллаа даа толинд хартал түрхсэн будаг өмссөн хар даашинз минь намайг яаг л гүнж шиг болгосон байлаа. Машинд суугаад гарч одлоо ээж аав хоёр бие биентэйгээ ярилцана гэнэт миний нэр гараад ирлээ шүү. Ээж минь их бодлогшронгүй царайлж над руу хараад ” Охин минь аав чинь одоо ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшинэ ямар их ажил болохыг мэдэж байгаа биз дээ , тийм учраас чамайг ерөнхийлөгчийн төрсөн охин болгох журмаар 5 хоногийн дараа америк явуулах болсон. Би чамтай хамт баймаар байгаач энд түүнд туслах хэрэгтэй байна. Чамд ямар нэгэн юм болохгүй байвал надад хэлээрэй .Би чамайг ойлгоноо гэлээ….. би хэсэг дуугаа хурааж суув.Учир нь Шикд хэрхэн хэлэхээ мэдсэнгүй, Би тэнд хэр удахын бас хэнтэй хамт байх уу? гэхэд ” Хэр удахыг мэдэхгүй байна гэхдээ тэнд хамт байх хүнтэй одоо танилцуулах гэж байна гэлээ. Мэдээж эмэгтэй байх гэсэн өврөлөн орвол. 3хүн байлаа тэнд би залуухан эмэгтэй харсангүй харин нэг залуухан эрэгтэй л харлаа. Энэ хүнийг чинь хаана харлаа гэнэт гэрэл орж ирлээ аа тийшдээ нөгөө дахин давтагдашгүй нүдтэй залуу мөн байна. Яг урдаас нь харсан сандлыг надад зөөгч зөөж өглөө, өөд өөдөөсөө эгцлэн харах бид хоёр маш ичингүйрэн харагдсан байх.Гэхдээ миний дотор өөр хүн байгаа түүнийг хайрлах орон зай дүүрсэн гэдэгт бат итгэлтэй байна. Эцэг эхчүүд ярина бид хоёр чимээгүй гэнэт маргааш явахаар болсон гэдэг байгаа аль аль нь балмагдсан харагдаж байв.Би амьдралдаа ингэж их сандарч байна машинд ороод би шууд л Шик рүү залгалаа мэдээж маш их түгдэрч сандарснаас гадна түүнд эрэгтэй хүнтэй явж байгаа гэдгээ би хэлээгүй юм. Тэр ч намайг ойлгоод итгээд утасаа таслалаа………Өглөө хэдийн болжээ бид хоёрын тик үүрийн 4 цаг байв унтахын өмнө цуглуулсан бүх юм аа аван онгоцны буудал дээр иртэл тэр аль хэдийн ирчихсэн байв. Биднийг хоёулахнаа явуулна гэж тэд аль хэдийн тохиролцсон байна лээ онгоцонд орон суулаа. Би түүний нэрийг мэдэхгүй байлаа нэрийг нь ч мэдэхгүй хүнтэй хамт байна гэж бодохоор гээд цонхоор харагдах үүлийг хартал гэнэт гарнаас нэг хуруу намайг дуудах шиг боллоо гайхаад л хагас толгойгоо эргүүлээд харвал. Сайн уу намайг Donghae гэдэг гэв би ч танилцсандаа таатай байна гэсээр өөрийн нэрийг хэлээд Шикийг бодсон хэвээр л байв. Америкт ирлээ бидэнд бүр амьрах орон сууц бэлдцэн байлаа шинэ гэрт орж ирээд эргэн тойрныг ажиглавал гайхалтай сайхан тохижуулжээ. Утас дуугарав Шик байлаа ” Чи минь наанаа оччихсон уу чамайгаа их л санах юм “гэсэн хүүхэд шиг хоолойгоороо намайг бараг уйлуулчих шиг л болов. Утсаар ярж ярж таслалаа түүний хоолоо нь бүүр сонин болчихсон сонсогдлоо. Шүршүүрт орох гээд угаалгын өрөөг нь хайн хажуу тийшээ эргээд явж байтал Donghae  цамцныхаа дээд талын 2 товчийг товчлоогүй хажуу тийшээ харан зогсож байх нь нээрээ дахиж давтагдахгүй шүү. Түүнтэй ярилцмаар санагдаад “Ингэхэд чи бид хоёр ямар холбоотойн? ” ямар ч байсан цусан холбоо биш эцэг эх намайг чамд тус дэм болоод энд хэд хоночихоороо л гэж байсан өөр юм хэлээгүй харин би л чамаас асуумаар санагдаж байлаа шүү . Аан тийм гэж үү гэхдээ л би бол эмэгтэй хүн чи бол эрэгтэй хүн чи бүр байгалиасаа эмэгтэй хүнийг хүсэх нь ойлгомжтой гэхдээ тэр хүн чинь би биш шүү гэсээр ядам хуруугаа үзүүлтэл  ойлголоо доо гэхдээ найз бандидаа чи хэзээ нэгэн цагт маш ихээр гомдоох асуудал гарч ирэх байх гэсээр явж одно, ямар юм үзцэн хүн шиг ярьдын бэ?? Усандаа орчоод гарч иртэл хүн байхгүй байлаа би их өлсжээ хөргөгч онгойлгоод тараг задалж уучаад өөрийн өрөө лүүгээ явж орлоо. Утасаа асаан Шик рүү залгах гэтэл надад гадаад дотоодын ярианы эрх байсангүй. Байж суух газраа олж ядан зөвхөн түүнийгээ л бодон хэвтэж байхад хажуугаар хүн ороод ирлээ шүү би ч шууд орилолоо ээжээ гээд орноосоо унаад хөнжлөө шидтэл ” Хүүеээ би л байна ш дээ энд чинь өөр унтлаганы өрөө алга байна би хаана унтах болж байна аа” гэх түүний хоолойг сонсоод тайвширлаа. Хөжилнийхөө голоор дэрээ оруулан дээшээ хараад хэвтэж байгаад түүнээс ” Улс төрчид болон баян айлын хүүхэд байх хэцүү юу гэхэд ” аа мэдэхгүйм даа надад сайхан мөч нэг ч байгаагүй бүх л юм тэдний мэдэлд тэгээд л би хамгаас хайртай бүсгүйгээ орхисон юм. Түүний хоолой цаашаагаа орчив би ч өөр юм асуулгүйгээр чамд сайхан мөч байхгүй гэсэн тэ тэгүүл би маргааш бүтээгээд өгнөө гэсээр нам унтлаа. Өглөө болж гадаа ээх нарны элч над дуур туслаа орноосоо өндийн нэг зуны плаж шаахай углаад үс гэзгээ янзалллаа. Donghae руу харвал тэр ч бэлэн болж гараад л алхалаа цэцэгээр хүрээлэлсэн газраар алхаж инээж байлаа. хамгийн гоё нь амьтны хүрээлэнд очиж анааштай хамт байх тэр л үе бид хоёрыг их холбосон юм шиг санагдаад л орой нь кафе орж мангар том савтай мөхөөлдөс авч хувааж идлээ дээ. Гэртээ хүрч ирээд өнөөдөр даруулсан бүх зурагаа харан бид инээлдлээ, түүнийг анх харахад их ичимхий бас их шоучин гэж харагдаад байсан чинь үнэхээр гайхалтай яг л миний Шик-ийг санагдуулам байгаам даа.Комынхоо ард суун Gmail -ээр анх удаагаа болзоогоо хийх гэж байлаа өдөрхөн ирсэн мэйлд Шик чамайг орой 9т gmail-д хүлээж байя гэдэг байгаа. Баярлаад л нээлээ тэр орж ирчихсэн харагдана. Комын наана цаанаас бие биеныгаа удаан гэгч нь харж ширтэлцээд  л намайг хэзээ ирэхийг нэг асуулаа хэзээ гэдгээ мэдмээр байгаа хэдий ч чадахгүй нь л гэж хариулав. Бид маш удаан ярилцжээ түүний минь хөөрхөн инээд байгаа байдалыг нь хараад л баймаар тийм сайхан хүн шүү дурлаад л баймаар. Цаг их орой болсон байлаа түүнийгээ харсаар нэг мэдэхэд мөрөн дээр дулаахан гар тавигдан намайг өргөн орон дээр хэвтүүллээ. Би ч нойрноосоо хагас дутуу нэг юм сэрээд чи чинь юу хийж байгаа юм бэ? чамайг унтаад өгөхөөр чинь орон дээр л хэвтүүллээ гэж хээвэн нэг хэлдэг байгаа. Би найз залуутайгаа сая камераар юм бичилцэж байсан ойлгож байна уу тэр харсан бол яах юм бэ?? гэхэд хараагүй ээ хараагүй л болоо биз дээ гэж хээвэнэг хэлчээд цаашаа харчлаа. Ааш дургүй ямар их хүрч байна аа одоо яах юм бээ

Hyungsik

Өчигдөр шөнө хайртай охыныгоо маш удаан харж байгаад дуулах дуунд нь уяраад унтаад өгсөөн байв. Тэрнийгээ хавьд хараагүй хэдэн өдрийн эрч хүчээ авах шиг л боллоо. Гэнэт өчигдөр болсон яриагаа дахин хармаар санагдаад бичлэгээ эхнээс нь авхуулаад л үзээд байв. Тэр минь намайгаа яг л энэ гэнэн хонгор хөөрхөн нүдээрээ татдаг байх. Гэнэт тэр минь бас хэвтээд өгсөн байх юм ямар  ч хөөрхөн юм бэ дээ ингэхэд түүнийгээ унтаж байхыг хараагүй юм байна шүү. Гэтэл хажуу талаас нь нэг эрэгтэй орж ирэн Jihyun-ийг аваад орон дээрээ хэвтүүлээд иргэн хүрч ирэн камийг таслалаа. Би сая нүдэндээч итгэсэнгүй яагаад тэр минь яагаад яагаад би маш ихээр шаналж ганцаардаж хамгийн ихээр зүрх минь аймшигтайгаар өвдөнө. Харсан зүйлдээ нүдэндээ итгэхийг хүсэхгүй байгаач тэр яахын аргагүй Jihyun өөр залуутай хамт байгаа нь элт харагдлаа. Надад хамгийн түрүүнд мэдрэгдсэн юм бол яаж энэ шаналж ганцаардсан зүрхээ эдгээх вэ? гэдэг байв. хамгийн түрүүнд аль дээр үеэс намайг үерхдэг байхад ч намайг их гуйдаг байсан охин санаанд орлоо. Шууд л түүн лүү залгалаа ” Байна уу Ким ары сайн уу ? чи намайг дээрээс хойш надад сайн гэдэг байл уу? би ч гэсэн чамд сайн хоёулаа үерхэе” яагаад ч юм миний амнаас энэ үг гарчихав. Би энэ ам чихэндээ ч бас итгэхийг хүссэнгүй тэр бичлэгийг харах тусам хүчилтөрөгчгүй болж  байгаагаа мэдрэх юм……………

Жич Ким ары бол зүгээр л охин

3 Сэтгэгдлүүд
  1. hushaa permalink

    omg yasan turgen uurt6ai yum bee odoo yanaa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. moon permalink

    Iiii arai l aimar turgen uurtai bn da bs hartai

  3. moon permalink

    Yostoi goyo bljee amjilt!

Хариулт үлдээх

