Skip to content

Гүнж 1-р хэсэг

by on 1 сар 8, 2013

IMG_1874_

энэ дууг сонсонгоо уншаарай.

JIHYUN

Би бол Сөүлийн нэгэн их сургуульд суралцдаг энгийн л нэгэн оюутан.Ирээдүйд хуульчаараа их сайн ажиллах зорилго урдаа тавин амьдарч байна. Хар багаасаа эцэг эхийн хайр мэдрээгүй асрамжийн газрын гилима нартайгаа өдийг хүртэл амьдарч иррсэн. Надад улсааас байр өгсөн одоо тэрэндээ л амьдарч байгаа миний амьдралын ганц тулах түшүүр болсон хүн бол миний бага ангиасаа хамт байж ирсэн хөвгүүн Park Hyungsik түүнтэй байхад бүх юм л нээлттэй хамт байхад дэндүү сайхан байдаг юм. Тэр намайг яг жилийн өмнө гуйж байсан юм. Их зориглож байсан даа одоо болл тэрэнтэйгээ нэг сургуульд сураад л гэрт нь очиж бүр хонодогэцэг эх нь надад их сайн намайг их л халамжилдаг.Заримдаа би тэднийг өөрийн эцэг эхээ болгомоор байдаг шүү бага байхад би яаж энэ асрамжинд ирсэн тухайгаа гилима-аас асуухад зүгээр л олсон гэж хариулсан. Би энэнээс өөр хариулт сонсохыг хүсэхгүй л дээ тэгээд л хаясан, хичээл аль хэдийн дундаа оржээ. Гэнэт утсанд гал халуун мэссэж ххэ Park Hyungsik ээс” Өнөөдөр манай хичээл 1л паартай юм байна танайд очоод байж байх уу эсвэл манайд гэв. Мэдээж түүнтэй 2лахнаа хамт байх боломж тун хомс байсан юм хүнгүйгээрээ шууд л манайд гэж хариу бичээд хурдан хичээл тарахыг хүлээв. Ашгүй тарлаа гэрлүүгээ ёстой чавхдцан юм шиг гүйлээ дээ гэртээ орвол Шик ирчихсэн ” Өө хүрээд ирэв үү хүлээгээд л байлаа “гэцэн диван дээрээс надтай мэндлэв. Түүнийгээ их санажээ хажууд нь очин мөрийг нь дэрлээд зүрхийг нь сонсстол хөөрхөн цохилж байна аа манай хүн угын бүрэг ичимхий л дээ би ч ялгаагүй гэхдээ би арай л илүү юм шиг байгаан тодрох үедээ тодроод л ххэ.Хэсэг хугацаанд бид тэврэлдэж хэвтлээ хэдхэн хором ч бид 2т жаргал маань юм шүү дээ. Гэнэт мэдээгээр гаж донтой эмэгтэй ерөнхийлөгчийн эхнэр гээд зурагтаар ёстой од болцон байж байна аа “Одоо ч ингэж мөнгө олдог арга их болж дээ” гэсээр миний хайр миний бэлхүүсийг барин ар нуруугаар минь тэврэн ахин хэсэг чимээгүй зогсов.Чимээгүй байх нь бид хоёр шиг даруухан хүмүүст тохирхох шүү

Аль хэдийн шөнө болжээ Hyungsik гэртээ харихаар манайхаас гарлаа,  ингээд л би ганцаараа шүү дээ унтахаар хэвтээд сайхан зүүд зүүдэлнээ гсэн зорилго урдаа тавин унтлаа. Өглөө ч болж сургууль руугаа хичээлээ барьсаар орвол миний хажуугаар нэг солиот орж ирээд хамаг юм шалаар нэг тараачаад цаашаа гүйчихэв. Муухай царайлан газарт унасан материалуудаа цуглуултал хойноос нэг хүн май гээд өгч байна аа миний толгойнд орсон хүн Hyungsik гэхдээ тэр биш байлаа.Их дулаахан харцтай хамгийн гоё нь тэр нүд мартагдашгүй байх нь тэр ээ. Баярлалаа гэж аваад лэкцийн танхимдаа орж ирэн суувал Hyungsik над руу эгцлэн ширтэж байдлаа. Би ч эхэндээ тоосонгүй сүүүл рүүгээ гараа дэрлэээд наашаа хараад л ширтэлт үргэлжилсээр энэ хүн чинь одоо яагаад байгаа юм бол анх удаа харж байгаам шиг.Би ч маягламаар санагдаад урдаас цоо ширтлээ. Маяглалт дууслаа лекцээсээ гарч яваад нөгөө мартагдашгүй нүдтэй залууг олж харлаа шүү. Энд сурдаг юм байх даа зөөз хэнд хамаатайн би чинь хүнийх гэсээр SIK -д тэврүүлээд явлаа даа. Гэртээ иртэл надад нэг шуудан ирсэн байхыг харав, Надад тэр болгон ирээд байдаггүй л юм даа гэсээр задалтал.  Гилима -гаас ирсэн байв чамтай уулзах хэрэг байна маш чухал үүнийг авангуутаа сүмд хүрээд ирээрэй. Гээд хажууд нь нэг жоохон хүүхэд тэвэрсэн эмэгтэй байв, шууд л сүм лүү очтол “Чи ирчихсэн үү” гэсээр урдаас таруухан инээмсэглэн ирж харагдлаа.Би өнөөдөр чамд маш чухал юм хэлэх гэж байна энэ үгсийг сонсоод намайг битгий үзэн ядаарай. Миний зүрх хүчтэй хүчтэй цохилоод л дотор гачин боллоо. “Чи анх сүмд ирэхэд ээж чинь дагуулж ирсэн юм ” миний дотор нэг бул хар чулуу хагараад эсвэл олон болоод байгааг би огт ойлгосонгүй. Үргэлжлүүлэн сонсвол “Тэр эх чинь одоо наад зурган дээр байгаа эмэгтэй буюу одоогийн ерөнхийлөгчийн эхнэр” би үнэхээр гачин боллоо энэ олон жил ээжгүй аавгүй ямар ч дурсах хайрлах хүндэтгэх хүн байхгүй байснаа гэнэт надад олдоод ирэх энэ үе би юу хийхээ ойлгохгүй байна. “Тэгээд чамтай ээж чинь уулзая гээд одоо энд ирсэн байна гэтэл цаанаас нь нэг хослол өмссөн хүн орж ирлээ. Би түүнийг танина яагаад танихгүй байх билээ. Манай улсын тэргүүн хадагтайг гэхдээ намайг хаяж байж л ийм амьдралд хөл тавих байсан юм байх даа гэж бодон хар хурдаараа сүмийг орхин гүйлээ……………..

энэ олон жилүүдэд тийм том алба хашдаг байсан байж намайг ирээд авчиж  чадахгүй байсан гэж үү? аль эсвэл зүгээр л мартахыг хүссэн юм уу? бүүр одоо л намайг санаад хэрэг гараа юу гэж бодохоор би шаналж байлаа. Учир зүггүй гүйсэн болохоор хамаг хөлс минь цувчихсан ороолт маань газарт унжин цувны минь хэдэн товч намайг товчлочоорой гэсэн байдалтай өрөвдөлтөй нь аргагүй харагдана.Яг одоо би аль дээр үед орох юмсан гэж бодоод өдийг хүрсэн кафены шилд өөрийгөө харан зогслоо. Цүнх минь мөрөн дээр байж хариугүй унахнээ, өөрийгөө хэсэг хартал нилээн ядарчихсан байлаа.Харж харсны эцэст орохоор шийдэв. цонхны хажууд байрлах ширээнд очин суун тэдний нэрийн кофег захиалан хажуугаар зөрөх хүмүүсийг харангаа сая болсон явдлыг бодолдоо ургуулсаар л. Зурагт луу харахад саяхан миний ээж болсон хүн гарч ирж байлаа. Ер нь тэр хүнийг ажихнээ их л нүдэнд дулаахан сайн хүн шиг харагдана би яагаад түүнийг буруутгаад байгаа юм бол түүнд маш том асуудал байсан болоод л намайг орхисон бас  намайг мартаагүй одоог хүртэл хайж ирсэн болохоор.Би түүнийг яагаад буруутгаад байна.Ингэж бодохоор яагаад ч юм би баярлах ёстой гэдгээ мэдэрлээ.Захиалсан кофегоо уучаад тэмдэглэлээ хөтлөн 2мөрт зохион тэндээс гарлаа. Анх удаа орчоод гараад ирэхэд ийм сайхан мэдрүүлж өгсөн нэр нь юу юм бол аа Гүнж -хэн газар минь чамд баярлалаа хэсэг хугацаанд их олон юм бодууллаа.

Өглөө болжээ би ч 7 гэж сэрээд 8 гэж гэрээсээ гарахаар завдан өнөөдрийн эрхэм зорилгодоо ээж дээрээ очиж уулзахын хүслэн болон гарах гэтэл үүдэнд хар машинтай 3 хүн байлаа. Гайхан хэн бэ? гэхэд төрийн албанаас явж байна. Танийг манай тэргүүн хадагтай аваад ир гэсэн юм гэхэд нь яагаад ч юм дув дуугүй очоод суучихлаа. За тэгээд төрийн ордонд ирлээ үнэхээр гайхалтай юм аа.түүний өрөөнд очтол дэгжин хослол өмссөн хээнцэр хадагтай ум хумгүй уйлан гарлаа миний урд ирчээд л ээжийгээ уучлаарай энэ олон жилүүдэд чамайгаа хаясанд би энэ 20 жил чамайг мартаагүй 1ч хором байгаагүй охин минь хаана байгаа бол өлсөөгүй байгаадаа дараагүй байгаа даа гэсээр нүднээс нь том том нулимс мэлмэрлээ. Зүгээр дээ одоо уулзчихлаа гэсээр би түүнийг тайвшрууллаа, удалгүй манай улсын ерөнхийлөгч орж ирлээ. Гэхдээ би түүний хүүхэд биш миний хойд аав ээжийн хэлснээр миний төрсөн эцэг нас барсан гэсэн. Гэхдээ ерөнхийлөгч өөрөөр хэлвэл манай аав их даруу төвшин амирлангуй санагдсан шүү. Тэдэнтэй хамт оройн хоол идэж суухдаа улам илүү дасаж байлаа, би гэдэг хүн мэдээ орсон цагаасаа л ингэж суухыг ямар их мөрөөдөж байсан гээч… гэнэт утас дуугарлаа. Өө тийшт SIK-ийг мартцан байна шүү түүнд хүнтэй байна уулзахаараа илүү тухтай ярина аа гэсээр тасаллаа. Маргаашнаас энэ том харшид би амьдрана гэнэ дээ.

Өглөө болжээ өчигдөр манай гэр лүү хүмүүс яваад миний юмнуудыг аваад ирсэн байна лээ шинэ гэртээ дасаж өгөхгүй байсан ч дасахыг хичээж байлаа. Сургууль дээр очтол Hyungsik тэндээс сандарч тэвдсэн хүн наашаа гүйн ирээд чи зүгээр үү зүгэр биздээ гээд л бөөн асуултаар бөмбөгдөнө. Би зүгээр дээ алив ярилцая…би түүнд бүгдийг хэллээ тэр эхэндээ үнэхээр их гайхаж цэл хөх болсон ч сүүлдээ намайг ойлгожээ.Түүнтэй өнөөдөр гадуур алхмаар санагдлаа хавар болохоор гайхалтай байлаа тэнгэр биднийг харж үзэж байна шүү. Бид чимээгүйхэн хөтлөлцөн алхана, жоохон байж байгаад л бие биелүүгээ харна.Эцэст нь замын дагуу байх сандал дээр очин суугаад би түүнийгээ сугадан мөрийг нь дэрлэн нүдээ аньлаа. Хажууд нэг юм хөдлөөд байна аа сониуч зандаа хөтлөгдөн нүдээ нээтэл

5 Сэтгэгдлүүд
  1. daraginhig huleej baiy goe bn

  2. moon permalink

    yost goy blje! amjilt!

  3. Suu Ra permalink

    neetel???????????

  4. hushaa permalink

    yuu ve daraagiin hesgee hurdan guij bnaa hehehe

  5. Yooooo yanztai Hyungsik xexxe hoorhon bna daraagiin hesgee hurdlaarai ^^

Хариулт үлдээх

