Skip to content

Зул сар [oneshot]

by on 12 сар 27, 2012

tumblr_lrndbaDDyZ1qg6garo1_500

Hyuna

Цас хаялсаар л гадаа бүх юм цагаанд хучигджээ, бас жихүүдэс төрөм хүйтэн жавар цонхон дээр суух намайг дааруулсаар. Гэхдээ зөвхөн энэ ч биш өөр нэгэн зүйл намайг улам бүр хөргөөж байхыг би гарцаагүй мэдрээд л байв энэ бол Junhyung хар багаасаа л хамт байж ирсэн бид хоёрыг хоёр гэрийнхан маань бүгд сайн мэддэг өнөөдөр ч бас зул сарыг хамтдаа тэмдэглэе гэж ярьсан юм л даа. Гэхдээ бүтэхгүй бололтой утасаа ч авахгүй бас сайн охинтой юм шиг уул нь би түннд сайн гэдгээ мэдээд л байгаа харин тэр намайг тоохгүй юм. Өнөөдөр л хэлье гэж бодсон гэхдээ тэр ирэхгүй бололтой. Минийх биш болохоор яаж ч чадахгүй юм даа Junhyung-д сайн гэдгээ хэдэн жилийн өмнөөс л мэдсэн би ч бас тийм ч царай муутай охин биш шүү манай сургуулийнхан ихэнх нь намайг гуйж байсан ч би алинд ч зөвшөөрдөггүй. Нэг л хүнийг хүлээсээр заримдаа Junhyung-аас холдмоор байдаг тэх их царайлаг л даа охидууд их гүйнэ надтай сайн найзууд болохоор зарим нь надаас үерхүүлээд өг гэнэ.Зариманд би бүр зодуулна тэр болгонд нь ирж намайг аварч байгаам чинь. Гэхдээ Junhyung бүр энэ охин ямар байна? энэ нь ямар байна гээл миний уур их хүрдэг л дээ гэхдээ л уурлаж чадахгүй  зүгээр зүгээр л гэдэг өөрийгөө бодохоор тэнэг ч юм шиг…..ингэлээ гээд өөртөө гомдох биш дээ. Одоо бүр орой болж байна тэр ч ирнэ гэж худлаа болсон юм шиг байна. Гутрангүй царайлан ор хүйтэн хөнжөлдөө орлоо.

Junhyung

Зул сар гэхээр л ийм түгжээтэй байдаг юм уу үнэхээр их яарч байхад ингэж болохгүй юмсан.Хажууд нь өөр хүний утас андуураад авцан байхын.Өнөөдөр миний хувьд маш чухал өдөр байсан юмшт . Хэдэн жилийн турш найз гэж явж байсан Hyuna-г гуйх өдөр би энэ өдөрийг ямар их хүлээлээ дээ надад ч одоо уурлаад бөөн юм болж байгаа даа.Эсвэл өөр залуутай хамт явж байгаанмуу? үгүй байх аа ядаж байхад замын түгжээ яг ингээд гацчих юм.Бас цэцэг барьчихжээ бурхан минь гуйж байна өнөөдөр миний амьдралыг авраач дээ хайртай хүнтэйгээ хурдхан шиг аз  жаргалтай баймаар л байна тэхүү гэсээр байж байтал машинууд хөдлөж эхлэв. Бурхан минь та ч хурдан юм аа баярлалаа гэсээр Hyuna луугаа гүйлээ. Өрөөнд нь ороод харвал орон дотроо нэг хүн хэвтэж байна аа хөнжлийг нь сөхтөл Hyuna цаашаа харчихсан уурлсан бололтой хэвтэж байв. Гараараа зөөлөн цохитол цаашаа гэх нь тэр их уурлажээ өрийнхөө энэ түгжрэлийг ярьвал итгэхгүй бололтой харагдаж байна шүү. Hyuna 2лаа  доошоо буугаад баяраа тэмдэглэе гэтэл чи өөрөө л тэмдэглэхгүй юу тэгээд дараа нь тэр олон охидууд дээрээ оч Hyuna хардаад байгаамуу? гэхэд хэн хардсийн гээд босоод ирэх нь тэр шүү одоо л цаг нь гээд цэцгээ урдаа бариад миний анайз охин болооч гэхэд Hyuna маш тайвшраад юу юу тоглоод байгаамуу? хөөрхөн гэдэг нь би юу гэж чамаар тоглохийн гэхэд намайг тэвэрч аваад би чамаас энэ л үгийг чинь хүлээгээд байсан байхгүй юу? юу вэ тэхээр тэр надад сайн байсынмуу намайг тоохгүй байх гээд л өдийг хүрээд явж байхаддаа ……….. Ингэжл хар багынхаа хайртай маш удаан үерхлийг бий болгосон юм.

10 Сэтгэгдлүүд
  1. Goy bn ! 😀

  2. moon permalink

    amjilt! yost goy

  3. Hooh goy boljee. Uneheer nice bnaa

  4. Aftertiara permalink

    hyuna hyunseungtai goe shdee junhyung hyuna hezee ch tohirohgui

    • чи мэдэх болоогүй л байна даа яг юман дээрээ Junah илүү ш дээ

      • гэхдээ хүн хүний бодол өөр

      • Bi ch bas Junah iluu gj bodoog 😀

  5. Aftertiara permalink

    JunHARA gin umnu tim bsn bh odoo bol junhara shildeg ni hyuna bol iluu hyuna hanas ch harsan hyunseungtai shan bi hyunad gaigui durtai junhyungi fan ch ene 2ig ehzee ch tohirohgui gdgig lav medej bn

  6. hushaa permalink

    hihihiihiih

  7. Aya‹ˆ−ˆ› permalink

    Bi JunHara d durtai ghdee goy zohiomj bn oo

Хариулт үлдээх

