Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun13-р хэсэг

by on 12 сар 25, 2012

076c2795e639c347c6dcf962e3273a29_large

~~………………………~~

ваа чамайг надад ийм гайхалтай юм хийж өгнө гэж зүүдэлсэнгүй шүү. гэж чүү ай хэлэхэд “Энэнээс ч илүүг хийж өгч чаднаа”  гээд миний өмнө хэдэн сарнай байгааг би тоолж чадахгүй байна л даа гэхдээ энэ үнэхээр гайхалтай цэцгийн баглаа банйа шүү…. ямартай ч тэрийгаа бариад “Надад ганцхан боломж олгооч би дахиж тийм тэнэг зүйл хийхгүй ээ  гуйж байна намайг уучлаач дээ” гэсээр миний урд сөгдөн надаас уучлал ирнэ.Би бүр яах учраа олохгүй дэмий л чи бос л доо гэсээр тэр надаас эерэг мэдээ сонсож байж л босох нь дээ. Түүний энэ хийсэн юм бас өгч байгаа амлалтанд би итгэхгүй байгаа ч өөрийн мэдэлгүй заза зүгээр дээ гэсээр түүнийг босгоход чи үнэхээр намайг уучлацан уу? гээд нөгөө гоё нүдээ мангар шрекийн муур шиг болгодог байна ш дээ тэрийг нь хараад л өөрийн эрхгүй инээд хүрэх шиг. Тийм ээ тийн уучлацан гэхэд намайг барьж аваад баярлалаа үнэхээр их баярлалаа. Одооноос хоёулаа гоё үерхнээ за гэдийн байна юу вэ?? уучласан гэхээр үерхэх гэж ойлгодог юм уу тэгвэл гээд халааснаасаа бугуйвч гарган надад өгөх гэж тэмүүлээд миний  найз охин болооч би яг энэ үгийг л хүлээгээд байсан юм шиг миний сэтгэл маш их хөөрч өөрийн бодолгүй боллоо. Ингэвэл ч харин өөр шүү гэхэд баярлалаа гээд миний гаранд зүүгэээд өөрийн бугуйгаа надад харууллаа. Ингээд хоёулаа албан ёсоор хосууд боллоо маргаашнаас чамд дөхсөн хэнийг ч би ойртуулахгүй ээ эцэст нь өглөө болжээ.Гэрээсээ урьдийн адилаар дүрэмт хувцаса өмсөн гарж явтал замд Кай гарч ирээд намйг хөтлөлөө түүнийг хуучных шигээ үйлдэл битий л гаргаасай гэж хүснэм.

~~Sohyun~~

Энд ирээд хэсэг хугацааны дараа тоглолт болох байр луу явж байтал Jihyun эгч араас ирээд Sohyun-аа чи над шиг эгчтэйдээ баярлаж яваарай гэдийн байна. Угаасаа л баярладаг ш дээ гэхэд өнөөдөр болох тоглолтонд Teen top оролцох юм байна. Миний зүрх сэтгэл  яахын аргагүй хөдлөжээ хэдэн хоног холбоо бариагүй одоо л хамт байх ээлж минь юм шүү дээ. Шууд л өөрийн буусан зочид буудал дээрээ очоод нүүр амаа тордож гарлаа ш дээ өрөөнөөс гараад лифтэнд сууж байтал нэг л танил хүн байна аа хэн билээ энэ чинь гэж бодоод хараад байсан чинь миний сайн найзыг гомдоосон дурак байна шүү хөөе ЯАНГ ЁО СОБ гэхийг дуулаад тэр наашаа харвал би ч ёстой жинэхэнэ нүдэн гал асцан дайрах гэж байгаа бух шиг л боллоо. Гэнэт …………. бодогдов ирээдүйгээ бодож явсан хүнд би юугаа хэлэхэв дээ гэсэн түүний дуу чихэнд хангинав. Ааа юу яагаачгүй ээ зүгээр зүгээр гэж хэлээд лифтнээс буув. Муу золиг чинь юун айхтар ирээдүйгээ бодсийн гэсээр тоглолт болох газар дээр очоод байж байсан чинь LJOE минь гараад ирч байнаа аа мэдээж бид хоёр олонд харьцаагаа дэлгээгүй байгаа болохоор хичнээн уулзмаар байсан ч яаж ч чадсангүй дэмий л бие бие лүүгаа ширтэн харна.Анх хаалганаас орж ирэхдээ Chunji араас нь гараараа түлхээд над руу тохитол нөгөөдөх нь намайг олж харлаа ш т тэгснээ мангар хөөрхөн инээгээл наашаа хардаг гэнэ ээ . Мангар юм шиг л бие биелүүгээ харж инээмсэглэн зогсох бид хоёрийг эрүүл гэж хэлэхгүй нь лавтай.Тайзан дээр гарахад зохион байгуулагч Teen top -той хамт Sohyun чи тусгай үзүүлбэр хийнэ гэдэг байгаа баярлаад л ниснэ биз дээ бид хэдийг бэлтгэлийн заал руу орууллаа. Хамгийн түрүүнд миний хийсэн үйлдэл Ljoe руу харах байлаа тэр ч гэсэн наашаа хараад намайг хөтлөн тэвэрлээ их саналаа гэсээр бид хоёрын цаг бараг л дуусах нь онцгой үзүүлбэрээ бэлдэж байхад тэр бүжиг дэглээч нь намайг Neil -тэй гоцлол бүжиг хийнэ гэдэг байгаа. Ааш заза гэсээр Neil-тэй их л дотно маягаар бүжиглэлээ дээ Neilбидний харьцааг мэддэг болохоор инээгээд л муу хайрын минь улам бүр дургүйг хүргэх гэсэн байртай надтай улам бүр наалдана. Удалгүй тайзан дээр гарч бүх л хөдлөгөөнөө байдаг чадлаарай сайн хийх гэж хичээв.Тийм ээ энэ тоглолт амжилттай дууслаа бүгдээрээ arirang-аа дуулчаад тайзны ард гарав. Бүх дуучидтай мэндлэсээр байгаад их цаг авлаа шүү миний утсыг Жихёон эгч авчраад хайр чинь залгаад байна гэв. Утасаа автал зочид буудлынхаа өрөөнд ороод ирээрэй би үүдэнд нь байна гэсэн байв. Гараад л гүйнэ биз дээ өрөөнийхөө хажууд түүнийг хартал байж байна аа бид хоёр бие биенийгээ их санажээ нялхарсаар байгаад үүр цайв менежэр өрөөндөө орж ир хаагуур яваад байгаа юм гэсээр бөөн уур над руу залгана. Эцэст нь бид өрөө өрөөндөө орлоо бидний үерхэл зузаарч байх шиг байна.

За хүмүүсээ зохиомж маань ингээд дуусах шатандаа орж байгаа дөө би нь тийм ч сайн юм бичихгүй байгаагаа өөрөө сайн мэдэж байгаа л даа дараа дараачийн өгүүллэгээ маш сайн бодож тунгааж бичих болноо.

6 Сэтгэгдлүүд
  1. moon permalink

    sonirxolto l bn shude! amjilt!

    • баярлалаа

  2. Suu Ra permalink

    say bugdine unshlaa ystoi goy bolj

  3. Wuaa goy bnaa dara oguulleg bijihdee hyuna unnieiig mi nz bolgooroi.za bi gol dur ni bolmoor bnshuu

  4. Uneheer goy bna mash sonirholtoi hogjiltei goy bna amjilt

  5. Aftertiara permalink

    estoi goe

Хариулт үлдээх

