Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun12-р хэсэг

by on 12 сар 23, 2012

4minute volume up

~~……………………..~~

Кайд өөрийн бодсоноо бүгдийг л хэллээ. Гэтэл тэр ” Тэгвэл чи одоо над руу хардаа гэхэд нь би бүр түүний нүд рүү нь эгцэлж харав. Гэнэт  Ёособ над руу залгаад ” Би чамаас уучлалт ирмээр байна намайг үнэхээр уучлаарай би яг одоо нисэх онгоцны буудалд байна.Дээр хэлж байсан ш дээ удахгүй Америк явна гэж тэр цаг нь яг одоо болчиж  чи байхгүй болохоор гадаа хаялах бүх цас зөвхөн над дээр л бударч байгаа мэт тийм хүйтэн мэдрэмж төржийнө. Намайг уучлаарай” утас тасарлаа. Миний нүднээс асгарах нулимсны дусал орж байгаа цаснаас илүү юм шиг санагдана. Намайг уйлахыг харсан Кай зүгээр үү? гэж асууж байгаа харагдана. Надад хүн сонсох тэнхэл алга аа шууд л гэр лүү орлуу гаа дэрээ норгох гэж гүйв.Өрөөндөө орон хэсэг уйлав нүднээс урсах нулимс юуны төлөө ингэж их урсана вэ?? миний хайр яагаад ийм азгүй ……… гэнэт өрөөнд хүн орж ирж байгаа чимээ сонсогдов.Миний нуруун дээр гараа тавин араас минь зөөлхнөөр тэврэв.Гэнэт намайг эрэгтэй хүн тэвэр ч байна гэсэн мэдрэмж төрлөө. Сандраад эргээд харвал Кай л биз дээ. Чи яаж өрж ирсийн чи яагаад миний өрөөнд орж яаж яаж гэсэн асуултаар түүнийг булав. Тэр намайг тэвэрсэн хэвээр л хэсэгхэн хугацаанд би тайвшраад ч байгаа юм шиг ээж доороос хүүхдүүдээ буугаад ир хоол бэлэн болчихлоо гэв. Юу вэ?? тэхээр ээж оруулж ирсийн байх даа гэхэд Кай сэргэлэн нүд гаргаад буухуу даа гээд намайг хөтлөв.Миний нүд тийм ч аймар болоогүй байв, доошоо буутал ээж би Кай аав бид 3т хоол аягалаад өөрөө ч ширээнд суув.Кай-д сайхан байгаа бололтой шүү амтархаад л идээд байх нь тэр.Таний хоол үнэхээр амттай юм аа гэхэд ” Ээжийг чинь яаж гүйцэхэв дээ” энэ ээжийг дээ. “Надад ээж байхгүй ээ ээжийн гарын хоол ямар байдгийг ч мэдэхгүй “гэхэд нь миний дотор нэг юм пал гээд л явчихав. Аав чи одоо хүүхдээс янз янзын л юм асуух юм аа гээд санаа зовсон царай гаргана. Хоол ч дууслааа кай ч явах болов. Түүнийг гаргаж өгчөөд ус уугаад сууж байтал ээж аав хоёр хөөрхөн юм аа надад их таалагдлаа гэсээр миний хажууд суув. Ингэхэд та хоёр буруу ойлгоод байна аа манай ангийн хүүхэд ш дээ түүнээс миний найз хөвгүүн эдр биш гэсээр өрөө лүүгээ гэлдэрлээ. Орондоо ороод хамгийн түрүүнд Sohyun луу л залгаж бүгдийг хэлэв. Sohyun Ёособ ямар сонин юм бэ?? гээд л гэхдээ одоо нэгэнт ирээдүйгээ бодсон хүнд юу гэж уурлах билээ……..Өглөө болж сургуульдаа явах гэтэл ардаас Кай гүйж ирээд миний хажууд нэг чихэвчээ өгөөд энэ дуу явж байлаа. Би дотроо аль хэдийн Кайг уучилсан бололтой гаднаа л дүр эсгэж байгаа энэ байдалд яг тохирсон дуу байх нь тэр. Ангидаа ороод сууж байтал Sohyun ирээд тараад 2лаа манай Дорм луу явнаа манай эгч нар чамтай уулзахын хүслэн болцон байна лээ. Надад энэ үгсийг сонсох маш сайхан байлаа хүлээж хүлээж тарах хонх дуугарлаа бид 2 гараад л гүйв……. хэдэн хормын дараа cube-ийн байранд иржээ. Ороод харвал тэд бүгдээрээ хоол хийж байгаа харагдана. Намайг хараад хөөх ямар хөөрхөн охин бэ?? гэсээр л харин тэднийга хараад надад л тэгж хэлмээр санагдав. Хоолоо хйиж дуусаад идэж гарлаа даа Hyuna ” би байгуулагатай юунд нь илүү хайртай гэж санана Hong papa манайхны дэглэмийг тэгж чангаар баздаггүйд л байгаам даа” гэж хэлэхэд бүгд л үнэн шүү. Бид цагыг хөгжилтөй өнгөрөөв өөрийгөө тэдний нэг болсон юм шиг санагдаж байна шүү. Гэнэт гаднаас менежэр нь орж ирээд явах цаг боллоо. гэх нь тэр онгоцны буудал орж тэднийг гаргаж өгөхөөр би хамт явлаа. Энэ удаад тэд Чиль явна гэнэ дээ удаан аялал болох шиг байлаа. Sohyun-тайгаа тэврэлдээд сайн яваад ирээрэй гэхэд ” Тэгнээ чамайг энд авч явах хүн байгаа шүү” гэж жоготой инээчээд орлоо. Сонин юмдаа энд хэн намайг ирж авах билээ гээд эргэж харвал Кай ийм хөөрхөн охиныг ганцааранг нь явуулвал алдас болно биз дээ гэхэд нь миний инээд өөрийн мэдэлгүй л хүрчихэв. Түүнийг сугадаад автобусанд суулаа, Кай нээрээ тэр гоцлол бүжгэнд би орохгүй ээ Ханна чамайг гүйцэхгүй юм байна лээ гээд маяглаж гарлаа даа. Чи ороо заавал ороорой энэ бол миний тушаал шүү гэхэд хэрвээ чи тушааж байгаа юм бол би оролгүй яахав.Гэж өмнө хэзээ ч инээж байгаагүй тэр инээмсэглэлээр намайг ширтэнэ. Яг л дурлах гэж байлаа шүү их ойрхон байлаа … би өнөөдөр муу залуу болно оо гэх нь тэр хүүе яаж байгаан. 3 цаг чамайг хулгайлах зөвшөөрөл ээж ааваас чинь авцан шүү гээд миний хацрыг зөөлхөн чимхээд нэг тийшээ авч явав. Гадаа хүйтэн байхад хаашаа яваад байгаа юм бэ??гээд хартал байшин дотор байлаа эргэн тойрноо харвал намайг зурчихсан миний сахиусан тэнгэр гэж мангар томоор бичсэн байлаа.Миний сэтгэл маш их хөдлөв, Кай энэ ямар гоё юм бэ?? гэхэд энэ юу ч бишээ нүүдээ аниарай …………одоо нээ !! харвал оройн хоол бас энд тэнд ANGEL гэсэн үг гайхалтай чимэглэсэн өрөө би өөрөө үгээр илэрхийлж чадахгүй байгаа болохоор тийм байна л даа түүнээс биш дэндүү романтик …

6 Сэтгэгдлүүд
  1. Ebbi permalink

    goy bn

  2. Thanks iiim goy oguulleg oruulj ogj bgd jin

    • баярлалаа

  3. Гоё байна

  4. moon permalink

    waa goy yuma!

  5. Uneheer uneheer goy bna

Хариулт үлдээх

