Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 11р хэсэг

by on 12 сар 22, 2012

-

~~………….~~

Ёособ тэгж хэлэхэд миний зүрхэн дотор эрвээхэй нисэх шиг л болов. Би чихэндээ ч итгэсэнгүй тэр үнэхээр надад бодохоор л нэг л гоё түүн лүү хальтхан харвал намайг мөрөөр минь тэвэрсэн хэвээр чигээрээ урагшаа харсан байлаа. Энэ зураглал миний нүднээс хэзээ ч алга болохгүй гэдэгт итгэлтэй байна.Гэртээ ороод сая болсон зүйлийг бүгдийг эрэгцүүлнэ, гэнэт Кай нэрээ яасын бол Ёособыг тэгж хэлэхэд нь юун Кай болоод явчихсан нээрэ таг саначихсан байна ш дээ.Орондоо ороод хэвтээд  Sohyuн-луу мессэж бичээд өнөөдөр болсон бүх л зүйлийг түүнд хэллээ. Дор нь хариу ирж байна шүү “Хөөх чи ч үнэхээр адал явдалтай нэгэн юм аа очиж байгаад тухтай ярилцнаа нээрээ би чамайг очиж байгаад эгч нартайгаа таниулцуулна” гэлээ. Хооо 4minute-ийнхантай уулзана гэж үү ямар гоёийн бэ?? Гэсээр нэг л мэдэхэд өглөө болжэээ. Ангидаа очоод сууж байтал ангийнхан нэг юм сэтгэцэн өнөөдөр бие биентэйгээ нээлттэй ярилцана гээд ангийн цаг гаргацан байлаа. Бүгд л сууцгааж байв, надад хэлээд байх хүн байхгүй байсан болохоор надад байхгүй ээ гээд хээвэн нэг сууж байтал Кай надад байна “ энд сууж байгаа хэн нэгэнд хэлэхэд өчигдөр өөр залуу дагаад явахад надад хэцүү байлаа “ гэхэд хүүхдүүд хэнийн ???? гээд л Ear fire болголоо доо Кайг тэгтэл “тэр хүн нь өөрөө мэдэж байгаа байлгүй дээ” гээд над руу нүднийхаа булангаар харав. Хүүхдүүд өөрсдийнхөө айдсын талаар ярилцаж байлаа гэнэт кай “ хүнд л дахиж дурламааргүй байна энэ бол ямар ч айдсаас хамгийн хүчтэй нь ” гээд бас л над руу харав. Ашгүй дээ нэг энэ цаг дууслаа бүжгийн багш ……………..- чи Кай –тай гоцлолж бүжиглэхгүй. Чиний хариуцлагагүй байдал бусдын дургүйг хүргэж байна чиний оронд Ханна бүжиглэнэ гээд багш над дээр ирснээ харамсалтай л байна даа хэрвээ чи энд орсон бол байгуулагуудад бүжигчнээр орох байсан юм. Үнэхээр муухай санагдаж байлаа тийм том боломжийг алддаг би ч тэнэг юм даа гэхдээ ийм юм болно гэж яаж мэдэхэв дээ гэсээр өдрийн хоолоо идэхээр гуйнзд орвол бүгд л над руу хараад надад үнэхээр хэцүү байлаа.  Юун ч сүртэй юм бэ дээ хүн болгон л алдаа гаргадаг ш дээ гэж бодон хооллохоор ширээн дээрээ суутал манай сургуулийн 3 атмаан охин хүрч ирээд “ Чи ч муу охин юм даа тийм царайлаг банди чиний араас үхэн хатан гүйж байхад гээд нэг нь намайг үстээд гуанзнаас гарлаа. Би үнэндээ зодолдож чаддаггүй худлаа өндөр биенээс цаашгүй л дээ буландаж байгаад тэр 3 яг намайг алахнээ нэг бандийн төлөө та нар чинь тэнэг юм уу ?? би та нарт ямар гэм хийсийн гэсэээр зодуулаад л байлаа. Гэнэт цаанаас Sohyun-ны хоолой сонсогдов “Та нар юугаа хийгээд байна аа хүний сайн найзыг дщзовол юу болдгийг мэдэхгүй юу? Гэсээр 2-ийг нь лав надаас холдуулав. Тэд ч эцэст нь явлаа, Sohyun ямар хэрцгий зодоо вэ муу найзыг минь гээд л надад хэдэн лээнт наагаад юунаас болоод ингэв “ Кай юм шиг байна лээ тэрний сайн нь тэндээ л юм байгааз намайг ингэж зодоод “ гэж гомдлоход хөөрхөн ш д гэхдээ тэр чамд сайн бол хүчтэй сайн болж дээ “нээрээ маргааш эгч нар чамтай уулзана гэсэн шүү манайхан клипэн дээр шоун дээр гардаг шигээ биш шүү Hyuna эгч бол нээр ахлах сургуульдаа саяны гурваас дутахааргүй шүү Jihyun эгч бол яг л бидний ээж Jiyoon эгч мангар хүүхэд шиг Gayoon эгч бол цаанаа л хатуу чанга эмэгтэй шүү гэсээр үүр цайхнээ хха бид хоёр бөөн л юм ярив. Тэр ч компани руугаа яваад би гэртээ ирлээ гэтэл гадаа Кай ирчихсэн байв. Энэ үнэхээр хэцүү хүн юм аа өөрийн бодож байгаа бүхнээ түүнд бүгдийг хэлээд орхие гэж бодоод гартал “ Намайг барьж аваад л үнсчихдэг юм байна.Цаанаас ээж ирээд бид хоёрг харчихав ээж над руу ёжтой инээчээд найз хөвгүүнэ оруулаад ирэхгүй юу гэдийн байна . ээжээ энэ чинь миний найз залуу биш ээ “ биш байтлаа чи үнсүүлдиймуу??? Ээжээ та буруугаар ойлгоод байна аа Кай чи хэлэл дээ “Сайн байна уу? Би танай охиныг хэдэн 7хоног гуйгаад л байгаа та ч их үнэтэй охинтой юм аа” гэхэд ээж “ ээжийгаа дууриасын байгааз заза ямартай ч орно уу байна уу өөрөө л мэд” ашгүй нэг тэр орлоо.

7 Сэтгэгдлүүд
  1. Ebbi permalink

    (Y) 🙂

  2. Yooy bi huleegeed ystoi hetsuudleshdee kk odons ehld tsagt ni oruulj bgarai.

  3. 2ne111111111111 permalink

    goeee

  4. moon permalink

    amjilt! kai oro anhnasa tpj hlh yosgu l bsan yumda!

  5. moon permalink

    yost gogo blje!

  6. Yooo ta jin namaigaa allaa uneheer lag hurdan daraajin hesgee oruularai

  7. zaya permalink

    goe bolson bn

Хариулт үлдээх

