Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 10р хэсэг

by on 12 сар 20, 2012

560318_470955386281919_269536757_n

~~…………………~~

Түүний хэлсэн үгнүүд нэгэн бодлын намайг залхааж байв. Яг энэ үед л утас дуугараач гэж бодтол би бирдтэй болсон юм шиг шууд л утас дуугарлаа даа баярласандаа утсаа автал ээж гэж хүн намайг утасны цаанаас барьж идлээ уг нь хэлээд явж байхад өчигдөр зүгээр л байсын байж халцан байсын бол уу хха гэж бодоод дэмий л ээждээ загнууллаа. Утас ч тасарлаа анги руугаа орох гэтэл миний гараас барин би чамайг явуулмааргүй байна гэсээр хэсэг хугацаа өнгөрлөө. Сүүлдээ гар бүр өвдөөд тэсэхгүй боллоо. Ёоо намайг тавьчаач дээ миний гар өвдөөд байна гэхэд ” Надад энэнээс аймшигтай өвдөлт мэдрэгдэж байна , би дахиж хүнд хайртай болохгүй бас чамаас хэзээ ч хайраа авч чадахгүй уучлаарай” гэсээр цаашаагаа гэлдрэв. Гар минь бүр улаачихжээ, ангида ороод Sohyun-ны хажууд суугаад саяны болсон явдлыг нэг нэгэнгүй ярив.Ямар хэцүүм бэ?? яамаар ч юм гэхдээ чи яг одоо хэнд хайртай гэж өөрийгөө бодож байна гэж асуудаг юм байна ” Би шуудхан мэдээж Ёособ тийм байх ч болно ” гэтэл ямар хурдан хариулна вэ?? чи яг итгэлтэй байгаа биз дээ гэхэд нь маш итгэлтэйгээр хариулах гэтэл ам эвлэхгзй байлаа.Новш гэж гүүм байх даа гэж бид хоёр баахан л инээлдэв маш чангаар инээсэн болохоор багш бид хоёрыг гаргана. Гадаа гараад шууд дэлгүүр гүүлээ гадаа өвөл ирж байгаа юм уу гэлтэй жавар орсон байлаа. Гэхдээ л гандан буурахгүй 2 зайрмаг иднэ л биз дээ.Бид хоёр утсаараа бөөн зураг авч маяглалдсан гэтэл гэнэт Sohyun-ныг мэнежер нь дуудаад аваад явчдаг юм байна бараг хэдэн хоног хичээлдээ суухгүй юм шиг байна дөө гэж бодон бодсоор гэртээ харин орон дээрээ харин ч нэг минийх гэсэн шиг хэвтлээ дээ утас дуугартал Кай байлаа мэдээж утсаа авсангүй. Удалгүй араас нь мессэж ирлээ. ” Гадаа гоё байна тэ чи завтай байгаа бол байрныхаа сааданд хүрээд ирээрэй” гэсэн Кай-ийн зурвас манай тагт цэцэрлэгийн эсрэг талд байдаг болохоор харж чадахгүй дэмий л гарах уу болих уу гэсээр гарахгүй байхаар шийдэв. 2цаг орчмын дараа дахин мэссеж ирээд чи гарч ирэхгүй юм уу би хүлээгээд л байна гэсэн Кай муу тэнэг гадаа сэрүүхэн байсан ш дээ гэсээр гарах гэтэл би ахиад л гарсангүй. Ямар нэгэн зүйлээс айгаад байх шиг дотроо уг нь ямар их хүсэж байлаа даа. Гэнэт ээж дэлгүүр ороод ногоо аваад ир гэлээ яалтачгүй гарахаар болов. Орцноосоо гараад хартал байхгүй байлаа ашгүй дээ гээд мангар том Smile гаргаад гүйх гэтэл ард ямар удаан гарч ирдийн бэ?? чамайг их хүлээлээ. “Чиний намайг энд хүлээх хүлээхгүй надад хамаагүй би чамайг бүр харахыг ч хүсэхгүй байна ” яагаад ч юм миний амнаас ингээд л гарчихав. Гэнэтхэн хойно нэгэн дулаахан гар орж ирээд сайн уу гэхийг нь сонсоод иргээд хартал Ёособ хүүе ахаа гэхэд гарыг минь халаасандаа хийгээд даарцан байна ш дээ гэсээр хаашаа ч юм дагуулав. Иргэж хараагүй ээ харвал би юу харахаа төсөөлөхгүй байсан учраас. “Та ирж байна гэж хэлэхгүй ” гэхэд шууд ирэхэд ийм юм болдийм байна гэсэн зэвүүхэн намайг ёжлоод авлаа шүү. “Хөөе та юу яриад байна аа гээд л охид яг ийм байдалд орохоор юу гэж хэлдэг билээ дээ яг л тэгж хэлнэ. Ногоогоо аваад Ёособ ахад баяртай гэж хэлээд орох гэтэл “Эртхэн өөрийн болгохгүй бол хүнийх болох юм байна даа ” гэж амандаа аяаархан хэлэх шиг болов. Хий сонсож байна гэж бодож байгаа ч дотроо энэ үгсэнд итгэлээ.Өглөө эрт сургууль руугаа гэлдэрч байхад урд нэг юм хөдлөөд байнаа аа энэ яг л нөгөө Кай-аас муухай үг сонссдог өдөрийг санагдуулаад байх шиг гэнэт үдээсэндээ тээгэлдээд уначихав. Ёооё ямар тэнэг юм бэ?? сургууль дээр унаагүйд баярлахаас гэж бодоод босоод яг урагшаа хартал Кай зүгээр үү гээд намайг босголоо.Гараа татаад чихэвчээ зүүгээд нэг алхах гэтэл хөлөндөө орооцлдоод дахиад л уначихлаа. ХХХда над шиг бүтэлгүй хүн энэ хорвоод байна уу гэсээр явах гэтэл миний гарнаас хөтлөөд хамт явахгүй бол чи ахиад унах нь гээд чирэв. Ангидаа ороод сая болсоныг бүгдийг нь бодоод хувцасаа солин бүжгийн хичээлдээ суув. Багш нээрээ Кай …………… хоёрын бүжиг гайхалтай болж байгаа бид нөгөөдөр ш дээ гэж хэлэхийг сонсоод амиа яг л хорлочихсонгүй юу гэж хариулахаа мэдэхгүй бас дахиж хамтарна гэж бодохоор ёстой үстэй  толгой минь өрвийх шиг л болно.Кай гэнэт тийм ээ бид хоёр маш сайн байгаа таньд болон ангийнхандаа харуулахаас татгалзахгүй байна гэсээр намайг босгов. Юу вэээ тэр өдөрөөс чинь хойш нилээн хэдэн хоног өнгөрлөө ш дээ би бараг мартах гэж байхад муу мангар гэсээр түүн лүү хартал “Надтай хамт бэлдэж байсан өдөрөө сана…………… бүжиглэх гэдэг ийм сайхныг мэдрүүлж өгсөн чамд баярлалаа. Гэнэт л зүүдээс сэрэх шиг болоод нүдээ нээвэл ангийнхан бүгд босоод алгаа ташиж байгаа харагдана. Хүүе би сая бүжиглэсийн байх даа гэсээр кай-ийг харвал ” Сайн байлаа” гэж инээгээд намайг босгов. Бодвол би а суучиж ххо багш ч та хоёр гайхалтай юм аа гэсээр биднийг өнөөдөрөөс дахин сайн бэлдэцгээ гэсэн харцаар харлаа. Сургуулиас гараад алхаж байтал ардаас Кай хөөрхнөө гэж дуудаж байгаа бололтой миний ард ирэв ххо хөөрхнөө байхдаа яахав дээ гээд түүнтэй инээлдэж байтал. Ёособ ах гэнэт хүрж ирээд чамд “Хүнтэй” гэсэн пайзь зүүлгэх хэрэгтэйм байна даа гээд намайг хөтлөн урдаа тэврээд явлаа. Ахаа юу гэсэн үг вэ?? “Юу юу гэж чи минийх л гэсэн үг байхгүй юу ” би чинийхаа тэхээр чи надад хайртай ??????????????

Манай нэт дуусаад одоо л сунгуулж байна ххэ маргаашнаас орж эхлэх болноо.

6 Сэтгэгдлүүд
  1. Yaaa axn bn shd ;))) ahiad ingj udwal ji uhseen za

    • Zooooo

  2. Tiim bha taniig bolhor jin gaihlasht yoo 10 heseg orohgui ym bhda gd huleej suulaa.
    Uneheer goy yoo odoo marhaashig huleeyde

  3. zaya permalink

    amjilt goe bolson bn

  4. moon permalink

    amjilt! bayarlala! goy blje!

  5. Aftertiara permalink

    goe bn aa

Хариулт үлдээх

