Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 8-р хэсэг

by on 12 сар 14, 2012

tumblr_md1lu5n8wM1rob8vyo1_1280

~~………………………~~

Тэр ёособ гэх залууд би яг дуралжээ  хүүхэд ч юм уу ямартай ч  гайхалтай нэгэн харагдаад байна шүү. Түүнийг хараад л Кай гэдэг нэр шууд л мартагдлаа хэдэн хормын дараа кофегоо барьсаар бидний урд ирээд тавьж өглөө. бас Sohyun луу хөөрхөн инээгээд байгаамаа од болохоор арагагүй л байх л даа гэж бодоод Sohyun-д би дуралчихлаа гээд л охидын хөөрхөн яриа ярьлаа даа. Харин Sohyun “энэ манай бага ангид байдаг байсийшт бид хоёр дандаа зодолдог дараа нь би трейнээ эдр болоод л бид нар харилцаа тасарсийн дараа нь намайг дуучин болсныг сонсоод урлагийн сургуульд орсон гээд л байна лээ ” гэсээр түүнийг харан суулаа. Магадгүй тэр намайг нилүүлээд өгч болох болов уу? гэсэн мангар юм бодогдож эхлэв. Тэр энэ бодлыг минь ойлгосон бололтой шууд л танилцуулаад өгье гэж хэлээд шууд л түүнийг дуудчихлаа тэр ч дуудсан ёсоор хүрээд ирлээ дээ. Танилц миний хамгийн дотны гайхалтай найз минь байгаа юм гээд наашаа харав. Yoseop наашаа хараад хөөрхөн юм аа гээд өөрийнхөө нэрийг хэлэв. Би ч бүүр хөөрчиж хөөрхөн юм аа гэсэнд нь түүнтэй ярилцаад л баймаар байлаа. Гэнэт Sohyun би явах ажилтай болчихлоо. Миний найзыг сайн хараад өгөөрөй өнөөдөр жоохон тиймхэн байсан юм гэсээр дуу нь хадаад алга болов. Надад жоохон эвгүй байсан ч зөөөөөз гэсэн байдалтай л байж байлаа. Би түүний ажлыг саатуулж байна гэж бодоод дараа холбоо барья гэхэд өнөөдөр сэтгэл санаа чинь муу байна гэсэн биз дээ тийм байж яаж гэртээ одоо харихийн гэсээр ааваа би гарчаад ирье гээд намайг дагуулаад гарлаа. Би ч одоо л ойлгосон байдалтай болов Ёособ хүүхэд нь юм бээшт ххэ гэсээр гарлаа. Бид хоёр явж байгаад цэцэгний дэлгүүр ороод тэр надад үнэхээр сайхан цэцэгийн баглаа бэлэглэв. Сонин юм шүү дөнгөж танилцсан хүн надад ингэж сайн хандах гэхдээ энэ хшн надад үнэхээр үнэхээр таалагдаж байна шүү. Удалгүй кароеке ороод тэнд ёстой би хүсснээрээ чарлалаа. Өглөө болсон Кай-ийг бодоод уйлчихав, өөрийн эрхгүй зүрх минь шимширч өвдөөд л аймшигтай юм гэхдээ би энийг хайр гэж хэлэхгүй ээ гэсээр нулимсаа арчаад Ёособ руу хартал миний урд ирээд ” Тэр үнэхээр тэнэг юм” гэж хэлээд надад хүрмээ нөмрүүлээд намайг аваад гарлаа. Таксинд ороод тэр ганц л өдөрийн бодсоор миний нулимс урссаар л энэ хайр байсын болов уу? гэсэн бодолууд эргэлдээдл ёоо аймшиг юм аа яагаад тэр ганцд л өдөрийг мартаж чадахгүй байгаан бэ?? гэж өөртөө асуулт тавин уйлж байлаа. Ёособ юу ч дуугаралгүй байсаар манай гэрийн гадаа иржээ. Би шууд л буугаад баярлалаа гэж арай ядан дуугараад гэрлүүгээ орлоо. Миний зүрх яагаад ингэж аймар өвдөөд байна аа их уйлснаасаа болоод толгой эргээд ч байх шиг энэ бүхнийг мартах гээд шууд л орлуугаа гүйлээ. Өглөө босоод нүдээ хартал ээжээ болчихсон байв. Дурак юм аа гэсээр л сургууль руугаа гэлдрэв. Анги дээр очтол Sohyun өчигдрийн талаар асуутал яагаад ч юм түүнтэй хамт байсан болов ч би кайг бодохгүй байж чадаагүй гээд ангийн гадаа ярьж байтал Кай хүрээд ирэв. Sohyun би илүү юм шиг байна гэж бодсон бололтой анги рүү орлоо, Кай нүд чинь яагаа вэ? ямар аймар харагдаж байна аа гээд миний нүдэн дээр гараа тавин зөөлөн хацар луу гараа алгуурхан явуулсаар л би бараг энэ бүхэнд автжээ. Үүнээс салхын хүслэн болсон ч чадахгүй гэсэн айдас минь илүү намайг давамгайлж байв, гэхдээ л би гарыг нь өөрөөсөө холдуулаад эхлээгүй байж дуусна гэж юу байхав дээ. Надаас холд гээд хойшоо хартал ” Чиний нүд чинь надаас болж ийм болсон биз дээ.яагаад ингээд байгаа юм чи надад хайртай биз дээ гэсэн муухай үг нь бүр миний уурыг хүргэж байв. Чи юундаа хошгороод байгаам би үнэхээр чамаас болсон гэж бодоод байгаамуу ? битий инээд хүргэ гэж арай ядан амнаас минь гарав. Ангидаа яг орох гэтэл гар дээр минь нэг дусал нулимс дусав. Энэ миний түүний төлөө уйлж байгаа сүүлийн дусал шүү гэж өөртөө амлалт өгөөд ангидаа ороод суудалдаа суулаа. Утсанд дуудлага ирэв ёособоос ” Байна уу ? өнөөдөр завтай бол уулзах уу чи надад өртөй шүү ” гээд тасалчихав мэдээж өрөө төлнөө хөөрхөн залуу минь гэсээр нүүрэнд минь инээмсэглэл тогтов. Кай чи үнэхээр надаас болоогүй юм уу? яаж инээж чадаж байна аа гэж ширээн дээр суулаа. ” Юу юу гэнээ намайг эхлэж гомдоосон хүн нь чи ш дээ инээхэд юу нь болохгүй гэж надад чамд хэлээд байх зүйл алга ” миний уур дээд цэгтээ хүрээд би ангиас цүнхээ шүүрэн гарлаа. Одоо миний сэтгэлийг засах ганц л хүн байна Sohyun болно л доо гэхдээ түүнд би цаг гаргуулах хэрэгтэй тэр ч гэсэн найз залуутай би яг  одоо Ёособын зүг рүү учир зүггүй гүйж байна.

7 Сэтгэгдлүүд
  1. Хулан permalink

    Ёооо тасарцан хха

    • Ххха дор нь бичнээ

  2. moon permalink

    yost tasarxai goy blje! amjilt!

  3. Yooy unen goe boljee amjilt

  4. Yoooooo tas tas unen goy heleh ch ug oldohguinee zuer daraachiin hesgee l huleeh boljdee

  5. haha 🙂 goy boljee 😀 zurg ni yaasn xoorxiin 😀

  6. Aftertiara permalink

    uasa goe bolson bhoo zav garahgu utsand ere zurgin avchla untahda unshiedaa

Хариулт үлдээх

