Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 5-р хэсэг

by on 12 сар 8, 2012

sohyun (6)

~~Sohyun~~

Би индонезе руу  тоглолтонд оролцохоор ганцаараа явсан юм, учир нь би хамтлагаасаа тус ирчээд явж байгаа болохоор бүх юмыг л ганцаараа хийхээр болсон байв. Манайхан Пусанаас индонез руу хөдөлцгөөсөн харин би л ALONE шив дээ. Ямартай ч суугаад өглөө гэхэд очсон байна гэв, өглөө ч болсон харагдлаа. Онгоцноосоо буугаад сурсан зангаараа шил маскаа зүүлээ, энд ганцаараа байгаа болохоор намайг тосож авах хүнийг хайв. Тийм ээ олдлоо шүү түүн дээр очоод “Сайн байна уу? намайг Kwon Sohyun гэлэг” гэхэд минь урдаас над руу аймшигтай харснаа намайг дагаад яв гээд цаашаа нуруугаа харууллаа.Ямар сонин юм бэ? энд одоо ийм л хүйтэн хөндий байдын байх даа гэсэн юм бодчоод араас нь алхана. Гадаа гарахад миний явдаг машинуудаас арай өөр нэг л тийм урт ч гэх юм уу? тиймэрхүү ……. хачин санагдаж байсан ч машинд нь суулаа. Ороод суутал “4minute-ийн  kwon sohyun-уу?” гэхэд нь энэ одоо юугаа мэдрэлтээд байгаа юм бэ гэсэн бодол толгойд ороод “хөөе хэнийг авч яваад байгаагаа мэдэхгүй байгаамуу хайшийн бэ? шал сонин байна шүү дуугаа наад жолоогоо бариад намайг тоглолтонд хүргээд өгөөдөх” гэж уцаарлангуй хэлэхэд тоосон шинжгүй урагшаа хараад хөдөгүүрээ асаалаа. Менежэр луугаа ярих гэтэл миний хажууд байсан нэг юм утас шүүрч аваад бид аль хэдийн хэлчихсэн байгаа тиймээс өөрийгөө л бэлд гээд утас цаашаагаа аван халааслачихав. Энэ үед ч надад гаж мангар юм толгойд бодогдсонгүй гэхдээ энд байгаа хүмүүс яагаад дандаа эрэгтэй бүгдээрээ ингэж албан ёсны хувцасладаг байна аа гэсэн л бодол төрлөө. Мэдэхгүй газар болохоор цонхоор харсан ч нэмэргүй мэт санагдлаа гэтэл гэнэт зам эдр нь нэг л сэжиг бүхий болчихлоо шүү бөөн гудамнууд сонин сонин байшингууд гээд л энд ямар ч тоглолт болж байгаа шинж байхгүй байлаа. Миний утсанд Volume up эгшиглэж байна шүү би шууд л менэжер гэж бодсон учир нь мэнежэр залгахад энэ дуу явдаг юм л даа. Гэтэл тэр хүн миний утсыг унтраачихлаа, би харсан ч анзаарахгүй юм шиг л дүр үзүүллээ яагаад гэвэл би өөрийгөө ямар байдалд орсноо ухаарсан юм………..тийм ээ барьцаалагдсан мэт гэхдэээ үгүй байгаасаа гэж хүсэж хүлээлээ. Тэр хүнээс би “утас өгдөө би сургууль руу гаа ярих хэрэгтэй байна ” гэтэл гэнэн дурак надад шууд л өгчихлөө. Тэдэнд сэжиг авхуулчахгүй гэсэндээ ……………-рүү залгалаа би нь өнөөдөр очиж чадахгүй шүү хэлээрэй гээд таслав.Үнэндээ би түүн лүү залгаагүй л дээ тэгээд л шууд өөрийн Twitter лүү орлоо дүлзэн гахай чинь миний хажууд хүрч ирээд суучихлаа. Twitter-дээ яг одоо байж байгаа зурагаа хийгээд Indonez-д ирчихлээ удахгүй фенүүдтэйгээ уулзах болнооо бас яг одоо бөөн гудамж байшин болсон газраар явж байна. Гэсэн зурвас үлдээлээ хамтлагийнхныгаа ухаантай л гэж найдахаас ийм том Hint-ийг анзаарахгүй битий л өнгөрөөгөөсөй бас сүүлд нь Ljoe-руу хайртай шүү ахаа гэсэн мэссеж илгээгээд утасаа доош нь харууллаа.

~~……………..~~

Яг одоо үнэхээр гайхалтай байна, бид их ядарч байгаа хэдий ч бие биелүүгаа харахаар л инээд хүрээд одоо бараг 9 болж байгаа харагдана. Гэртээ харих цаг аль хэдийн болжээ, намайг гэрт чинь хүргээд өгье гээд намайг хөтлөн явлаа. Гадаа сэрүүхэн байсан ч хөтлөлцөөд алхахад бол давгүй л байна шүү хохо. Эцэст нь гэртээ ирлээ баяртай гэсэн сулхан дуугаар хэлээд хаалгаа чихруулан орлоо. Ортол ээж аав бүгд л надаас ямар нэгэн хариу шаардсан харцаар харна. Мэдээж юу билээ гэсэн бодол төрсөнгүй өдөр хаалганы энд болсон тэр л явдал биз гэж бодоод юу ч болоогүй ээ яацгаагаад байгаа юм ангийн банди орж ирээ л биз гэж хэнэггүйхэн хэлэхэд ээж ” нөгөө танай ангийн од охин байна аа SOHYUN тэр чинь ор сураггүй алга болчихсон байна гэж байна ” энэ үгсийг сонсоод дотор пал гээд л болчихов. Хамаг юм аа шидлээд л Twitter луугаа ороод түүний бичсэн зурвасыг уншвал бидэнд ямар нэгэн зүйлийг хэлэх гэсэн бололтой учир битүүлэг үгсүүд байлаа бас би гэртээ утсаа орхиод гарсан болохоор утсанд ямар нэгэн юм ирсэн байж магадгүй гээд салганасан хоёр гараараа утсаа хайв. Утасаа асаатал нэгэн зурвас байлаа Sohyun-наас ” манай менежрийн утас ………. гээд хэрвээ чи ямар нэгэн юм олж мэдсэн бол шууд энэ хүнд хэлээрэй хэрвээ мэдээгүй бол мэдэхийг хичээгээрэй” гэсэн байв. Шууд л өгсөн дугаар луу нь залгаад өөрийн мэдэж байгаа бүхнээ хэллээ. Мэнежэр нь ч ойлгосон бололтой тус болсонд баярлалаа гээд утасаа тасалчихав. Бас нэг дугаар байлаа хэн гэдгийг нь мэдэхгүй ч залгаад л үзье гэж бодоод шууд залгаад байна уу? хэн бэ? энэ хачин сонсогдож байж магадгүй л дээ гэхдээ гэтэл ” Би LJOE байна аа чи ямар нэгэн юмыг анзаарсан болоод л над руу залгасан биз дээ …………….-аа” гээд сандрангуй хоолоогоор надын урдаас хариулна.Миний нэрийг яаж мэддэг байна аа гэхдээ энэ одоо тийм ч чухал биш байлаа. Шууд л өөрийн мэдэж байгаа бүхнийг түүнд хэлэх шиг л болов. Бас хажуугаар нь нулимс минь урссаар л …………… арай ядан түүнд хэлтэл миний урдаас би одоо индонезд байна хаана нь тийм олон гудам байдаг юм бол гэхэд нь би шууд л нэт орлоо. Тэндээс Indonez-ийн гудамнууд гэх утгатай үгсийг хайлаа гэтэл Indigo гэх гэмт хэргээрээ алдартай олон гудам болсон хэсэг газар байдаг тэр л байх гэж түүнд хэлтэл Ljoe маш сандарсан байдлаар заза би хайж олох болно оо гээд тасалчихав….. Одоо юу болохыг хүлээж л байя бас би маш ихээр айж байна……………..

14 Сэтгэгдлүүд
  1. zaya permalink

    daraagiin hesgiig huleej baiy

  2. huleej chadkunee…

  3. udur bolgon orulad bj bolhu goe shuu

    • ххэ нэг өнжөөд л орно гэж төлөвлөж байгаа 🙂

      • aan zaza okok

  4. zohiolch bolo hariltsan yria bish bolhor goe bn

    • баярлалаа 🙂

  5. xair xarusalaa buh ehsgee negtged neg mede boglod orulj uguuch tghuu unshih gher zalhutaima neg dor unshchuul geel

    chutgur ch gsn hun hariladag yumtaiga tsug axxxa za davrsand uuchlarai

    • хха охин мээнь наад хоёр чинь нэг өгүүүллэг ш дээ

      • harin emdsen tgl tgj bhgu u eheheh ghdee zalhursan ch zurgin avad unshaad duustsan shan ogulleg bolson bn lee

  6. moon permalink

    iiiii odoo bi yanaa gants nz mini

  7. moon permalink

    amjilt! yostoi goyo bljee!

  8. Ysto goe bn amjilt daragn hesgee goy zohiogoroi

  9. azaa permalink

    Waaaa unen goy daraa ni yu boloh bol huleej tesehguinee uneher tas2 ta zuerl zohiolch bol yooooo yu boloh boloo aaaaaaaaaaaash uhleee shu

Хариулт үлдээх

