Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 4-р хэсэг

by on 12 сар 6, 2012

Kim Jong In

“…………………”

Өнөөдөр бол Kai-тай  бүжигээ бэлдэнэ гэхээр сонин байна шүү.Ямартай ч хэцүү хөдөлгөөн битгий л гарч ирээсэй гэж бодоод бүжгийн анги руу гаа хувцасаа солин орлоо. Намайг ороход маш чанга хөгжим дуугарна бас тэнд нэг юүүдэнтэй цамц өмссөн хөвгүүн айхтар бүжиглэж байна аа. Бурхан минь тэр ч үнэхээр бүжиглэнэ гэж үзүүлдэг гар юм аа гэж бодож амжаагүй байтал тэр намайг анзаарсан бололтой юүүдэнгээ хойшлуулаад чи түрүүнээс хойш энд байсан уу? гэх түүнийг хараад одоо л таних шиг болов. kai-ийг сайн гэдгийг мэддэг ч ийм сайн гэж арай ч төсөөлсөнгүй ээ түүний авяъасыг би шүтсэн шүү. Удалгүй багш орж ирээд гайхалтай бүжиг дэглэв, би ч хөдөлгөөнүүдээ амархан сурч байлаа миний хөдөлгөөнүүд ч бас яах вэ? харин JOngin-ых их л хэцүү харагдана…….. хэсэг хормын дараа багш амар орой 7оос хойш энэ заал ашиглагддаггүй шүү гэж хэлээд гарлаа. Магадгүй бид хоёрыг бэлд гэсэн л байх л даа ёстой яг шдээ яаж тийм орой энд ирээд л сунаж үхтлээ бүжиглэх юм гэж бодон байж байтал “Орой хамтдаа ирэх үү? илүү сайн бэлдэх хэрэгтэйшдээ” гэх түүнийг үгсийг сонсоод ” Мэдээж би яг ирдиймуу? гэж бодож байлаа” хохо ер нь ийм л сэргэлэн байхад болно шдээ гэсэн юм бодоод хувцасаа солих гээд хувцасны өрөөнд орлоо.Гэртээ харих гээд цүнхээ үүрч байтал Kai намайг хараад хүргээд өгье гэв. Бурхан минь зүгээр өдөрүүдэд гэр мангар хол байдаг тэхүү яг ийм үед ингэж хурдан ирэх гэж дээ гээд” Манайд ирчихлээ хүргэж өгсөнд баярлалаа” гэтэл зүгээр дээ орой 7оос уулзья гээд цаашаа харахад нь түүнийг ингээд явуулчих нь надад харамсалтай санагдана.Өөрийн мэдэлгүй “Kai ороод цай уугаад гараач” гэчихэв. Түүнийг зөвшөөрөхгй гэж бодож байтал чамд зүгээр юм бол би татгалзахгүй шүү гээд надын урдуур гаран манайх руу орлоо. Түүнд аяга цай аягалж өгөөд бас хэдэн жигнэмэг гаргаж тавив. Яг энэ үеэр JOngin-ны дуртай цуврал нь гардаг юм байхаа манай телэвизийн урд очоод хөдлөх шинжгүй сууж байна. Би ч өрөөндөө ороод хувцасаа солиод нүүрээ хальтхан янзлан доошоо буутал 6 болчихсон байв цаг хурдан өнгөрсөн байна шүү.Түүн дээр очтол манай сандлыг дэрлээд унтаж байдаг байгаа. Бурхан минь би дээр яагаад ингэж их удваа гэж бодоод түүн лүү дөхлөө түүнийг илүү ойроос хармаар санагдлаа яг бидний дунд 5 смчийн л зай байв түүнийг хараад л баймаар үнэхээр сэтгэл татам юм аа гээд хэсэгхэн хором байж байтал нүдээ нээгээд гэнэт л намайг үнсчихлээ. Миний хацар халуу бутраад л бас ичиж байсан хэдий ч үнсэлцэхэдээ ямар ч эсэргүүцлэл үзүүлээгүй шүү гэнэт гайтай юм шиг утас дуугарчихлаа. Энэ үзэгдэл кино дээр л болдын байх гэж бодож байтал бас амьдрал дээр энэ гайтай үзэгдэл болдог л юм байна гээд сэмээрхэн бодоод амжлаа. Зурвасанд ” Хонгорхон найз минээ би бараг 7 хоног ирэхгүй нь шүү тэр хооронд чи өөрийхийгөө ч анхаараад бас миний чамд өчигдөр өгсөн юмыг LJOE-д өгчөөрөй гэсэн байв. Дурак чинь цагаа олж бичих юм аа гэхдээ өчигдөр надад юу өглөө гэж бодтол нэгэн боодолтой хайрцаг ш дээ гэж бодогдов. Гэхдээ энэ надад нэг л чухал биш байлаа би одоо иргэж яаж KAI луу харнаа гэсэн аймшигт бодол л төрөв.Эцэст нь би зориглоод хойшоо хартал тэр гутлаа өмсөж байгаа харагдлаа. Түүний хажууд очин зогосон гутлаа өмсөөд гэрээсээ гарах гэтэ гаднаас аав маань орж ирлээ. Ээж минь би одоо яанаа? гэж бодтол хажуу талаас KAI сайн байна уу? бид хоёр сургуулийнхаа бэлтгэлд явах гэсэн юм аа ” гээд намайг араас гараад ир гэсэн харцаар ирмээд түрүүлээд гарчихав. Би ч аав луугаа ч тэр Kai луу ч яаж харахаа мэдсэнгүй гэхдээ аавд би бэлтгэлтэй саяных манай ангийн хүүхэд шүү орж ирээд цай уучаад л гарч байгаам гэтэл аав итгэхээс гэсэн товч хариулт өгөөд гэр лүү орлоо. Гараад хартал Kai малийтлаа инээцэн байж байна түүн дээр очоод яасан бэ? гэхэд буруу үедээ буруу газар тааралдлаа даа гээд намайг хөтлөөд миний нэг гарыг халаасандаа хийгээд бэлтгэл рүүгээ явах ууу? гэсэн хөөрхөн харцаар над руу хараад бид хоёр явж одлоо доо.

13 Сэтгэгдлүүд
  1. эбби permalink

    Сайхан бна2 даанч оруулхийг чинь хүлээгээд мажийлаа :)) хаха

    • хха

  2. Aftertiara permalink

    u kwon min uerheed nere oge bn

  3. elfqueen permalink

    woow. Yostoi huurhun boljee

  4. moon permalink

    xorxon yuma!

  5. moon permalink

    amjilt! goy blje!

  6. zaya permalink

    amjilt
    goy2

  7. liZZy and NAna permalink

    Hurdan orularai kai bolihgue ogulleg goe ch kai bga bolhor unshmargu sanagdad bn

    • уучлаарай би нь дүрээ сонгоцон ш дээ

  8. Goy bn gxes oor ug oldkunee 🙂 Unexeer goy bn

  9. Aftertiara permalink

    shan shuu bi estoi KAI d aimar durgue hamgin iher uzen yadag hun min ghde goe bnoo kai gsnig uur huneer orluulaad l unshihad bolno shdeee xaxaxa daraginha hurdlarai

  10. luhan permalink

    goe

  11. azaa permalink

    Waaaaaa tasartsan bi ch bas Kai d tiim ch durtai bishldee ghdee manai Sohyunii oguulleg ym chin aimar goy bna uneher goy bolj amjilt daraagiin hesgee hurdan oruularai

Хариулт үлдээх

