Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 3-р хэсэг

by on 12 сар 4, 2012

sohyun__l_joe_by_oktaviadani-d4smjiv

За би өмнө нь хийхдээ U-kwon -ийг болгож байсан бол дүрээ сольсоон Kai болгосон яагаад сольсон бэ гэхээр надад үнэхээр хэцүү байна өө U-kwon үерхэж байгаа болохоор түүнийг хараад төрдөг мэдрэмж үгүй болсон тэгээд л дүрээ сольж байна уучлаарай!!!

~~Sohyun~~

Сэтгэл дундуур , миний дургүй хүрч юунд ч идэвхи сонирхолгүй болчихлоо. 2цаг аль хэдийн өнгөрчээ одоо Сөүлд 6 болж байгаа байх яг 7 гэхэд л L,joe намайг хүлээгээд байж байх даа хэмээн бодож цагийг нөхцөөлөө гэнэт л менэжэр Sohyun-аа чи түрүүлээд Сөүл явж байя гээд байсан байх аа одоо чи надтай хамт явчих би чамайг хүргэж өгчөөд юм аваад ирье” гэх нь тэр миний нүдэнд аз жаргалын нулимс хурлаа. Баярлалаа ахаа гээд л шууд Сөүл рүү хөдөллөө. Пусанд байсан болохоор онгоцоор 30 минут л явах байх. Гэхдээ миний пилэт 7с байсан нь үзэн ядмаар хэрэг шүү юу ч гэсэн очоод л үзье гэж бодоод уулзах мөчийг тэсэн ядан хүлээнэ. Тийм ээ эцэст нь би ирлээ гэхдээ одоо 20 цаг 30мин болж байхад тэр намайг хүлээж байх болов уу ? энэ л асуулт толгойнд эргэлдэнэ. Анх уулзаж байсан саадандаа ирээд савлуур байж байтал тэр байхгүй байлаа. Миний урам их хугарчээ дараа нэг тааралдвал юу гэж хэлэхээ бодон байтал миний нүдийг нэгэн гар орж ирэн таглах нь тэр “Ямар удаан хүлээлгэснээ чи мэдэх үү?” гэсэн L.joe-ийг хоолой байхыг би сонсоод тэсэлгүй гарыг нь авч түүнийг тэвэрчихэв. “Хөөе яаж байна дүрсгүйтэх гээ юу ? ” гэж тоглонгүй хэлж байснаа намайг энгэрээсээ салган “Чиний хариултыг би сайн байгаасаа гэж их хүсэж байна шүү ” гээд горьдлын харцаар хариу нэхэнэ.Мэдээж би түүнд үгүй гэвэл мэдрэл хүний хариулт болно биз дээ харин би яг юу гэж зөвшөөрсөн хариулт хэлэхээ мэдэхгүй л байлаа. Гэхдээ түүний нүд рүү нь хараад тийм ээ би чамд хайртай” гээд хэлчлээ. Тэр намайг эргэн тэвэр ч аваад би одоо дэлхий дээрх хамгийн аз жаргалтай хүн байх тийм үү? гээд бөөн баяр болов. Харин би маргааш анги дээрээ очоод ………………….-нд хэлэх л үлдлээ.

~~…………………….~~

Өнөөдөр би Kai-тай үнэхээр аз жаргалтай байлаа, түүний яриа бас чимээгүйхэн байгаа байдал үнэхээр тийм нэг мэдрэмж төрдөг дөө яг л тийм. Ганц өдөрийн дотор уг нь дурлана гэж баймааргүй юм даа гээд өөрийгөө тайвшруулна. Гэртээ ирээд орон дээрээ хэвтэж байтал мэссэж ирэв “Маргааш очоод хэлэх юм их байгаа бас чи миний хамгийн дотны минь хүн ш дээ” гэсэн зурвас Sohyun-аас ирэв. Муу найздаа хайртайм байгаан гээд байж байтал ахин зурвас ирснийг харвал Kai-аас “Өнөөдөр зугаатай байсан шүү маргааш хичээлдээ ирээрэй” гэсэн байв. Би ч жинхэнэ солиорхнээ, тэрэн шиг царайлаг банди намайг эргүүлж байна гэж бодохоор би толинд өөрийгөө харав ингэхэд би чинь сайхан л юм байна ш дээ ххо гээд унтхаар хэвтлээ. Маргааш эрт би Kai-тай уулзах гэж бас Sohyun-ны хэлэх юмыг мэдэх гэж байж ядан гүйн сургууль руугаа орлооо ангид ортол Kai ирчихсэн байв урьдын адилаар чихэвч зүүсэн хэвээр суудалдаа очин суутал “…………..-аа сайн уу? “гээд мөрөн дээр гараа тавин над руу самбар луу харлаа өөрөөр хэлвэл мөрөөр тэврэнэ гэдэг байх аа түүний нүдийг хаанаас ч харсан гайхалтай юм аа бас тэр уруулыг нь ээ бурхан минь гэж бодон байж байтал тэндээс “…………-аа нааш ир ” гэх хоолой сонсогдлоо хажуу тийшээ харвал миний шинэхэн сайн найз ирчихсэн байна шүү. Би шууд гүйн очтол Kai анзаарсангүй ашгүй дээ Sohyun -дээр очин ганц тэврэлдээд яриаг нь сонсвол гайхалтай юм болжээ. Хичээл 7 цаг байсан их завсарлагаанаар бид 2 доошоо буугаагүй яриад л байлаа дэвтрэн дээр харин Он сар он сар л үлдэв. Өнөөдөр аз болж дуу бүжгийн ямар ч хичээл байгаагүй болохоор ингэж ярих цаг гарч байгаам шүү дээ. Энэ бүх хугацаанд би Kai руу харсангүйгээ санаад иргээд харвал тэр байдгаараа л чихэвчээ сонссон харагдлаа. Sohyun намайг Kai -д сайн болж байгааг мэдээд ёстой хайрын зууч хийнэ гээд л бөөн юм болов. Би  ч зөвшөөрсөн юм маргаашнаас энэ төлөвлөгөөг хэрэгжүүлнэ гээд л ………………….Өнөөдөр бол Sohyun-ны төлөвлөгөөний өдөр юм шүү дээ бүжгийн хичээл 3цаг орно энэ хугацаанд би өөрөө зохицуулчиж чадах юм шиг санагдав. Тэгээд бүжгийн хичээл дээр хосоороо танго хийх хүсэлтэй хүн байна уу? би зүгээр л хэдэн хөдөлгөөн харуулах гэсэн юм гэв. Гэтэл Kai босчихов түүнтэй болох хүсэлтэй баахан юм байгааг би ажиглаж байсан ч хөл маань байрандаа л байв. Гэнэт хойноос гар орж ирэн намайг түлхэчихэв , багш яасан Sohyun чи бүжиглэх гээд байгаа юм уу? гэдэг байгаа муу мангар чинь яах гэж намайг түлхэчихэв ээ? гээд бодож байтал багш Сайн байна Sohyun , Kai гараад ир гээд тэр хоёрт хөдөлгөөн заав. Тэр хоёр үнэхээр төгс харагдаж байлаа, гэтэл хойно хоёр охин мэдээж дуучин охин сайхан залуутай л бүжиглэдэг ш дээ ” гэх энэ үгс дургүйг минь их хүргэлээ. Гэхдээ миний найз болохоор бас хайртай хүнтэй болохоор тийм муухай юм хийхгүй гэдэгт бат итгэлтэй байв.Эцэст нь бүжиг дууслаа багш энэ ангид маш сайн бүжиглэдэг нэг охин байгаа бас нэг хөвгүүн Kai …………..  босоод ир Sohyun чи сайн байгаа хэдий ч амжихгүй байх гээд түүнийг суулгав. Sohyun харин тийм ээ багшаа надаас илүү ………. тохироно гээд суухдаа амжилт сайхан аалзаа гэдэг байгаа. Дуучин байж их сурчээ чи гээд түүний хариуд баярлалаа дагзаа гээд босов. Эцэст нь багш гарахдаа удахгүй урлагийн шалтгалттай та хоёр үзүүлбэрийг эхлүүлнэ шүү гээд гарав. Баярлалаа хайрт багш минь танийг би энэнээс илүү хайраар хайрлаж байсангүй. Гээд л дотроо бодож гарна биз дээ бас би Kai-тэй дахин хамтдаа байх арга оллоо бас шинэхэн найздаа хайртай шүү

Үргэлжлэл байгаа…..

5 Сэтгэгдлүүд
  1. эбби permalink

    аааая сайхан2 чи минь найруулагч бол оо хха :)))

    • Хха баярлалаа

  2. moon permalink

    goy blsn bnaa! amjilt!

  3. luhan permalink

    goeeeeeee

  4. Chi mergejlee songochijee 🙂 Ystoi goy bn ❤
    Ug xelleg edr 🙂 goy (y)

Хариулт үлдээх

