Skip to content

Миний сайн найз Kwon sohyun 2р хэсэг

by on 12 сар 2, 2012

ssss

~~……………………~~

Түүний твиттэр дээрээ хийсэн зургийг хүмүүс хараад энэ охин их азтай юм аа, маш сайн найзууд болоорой гээд бөөн юм бичсэн байв. Маргааш өглөө хичээлдээ очтол баахан хүүдүүд хүрч ирээд чи түүнтэй яаж тэгж дотноссон юм бэ? Нууц арга чинь юу юм ч гэх шиг үнэндээ миний дургүйг хүргэж байлаа. Тэднээс залхаад зүгээр л би ангидаа орлоо , гэтэл миний хажууд нэгэн шинэ сурагч сууж байв. Түүнийг ойртоод харвал их хөөрхөн юм аа нэг л тийм жоохон хүүхэд шиг тэгснээ энгэртээ Kitty зүүцэн хохо тэрийг нь хараад инээдээ би барьж чадсангүй хальтхан инээчихээд хажууд  нь суутал намайг сонссон бололтой над руу харан “сайн уу? Намайг  Kim jongin  гэдэг .” гээд хэдэн доллорын үнэтэй инээмсэглэл юм бүү мэд тэр нэг гайхалтай инээмсэглэл энэ үед би бараг газарт байгаагүй итгэлтэй байна шүү. Би ч түүнтэй хариу мэндлээд хэсэг ярилцлаа тэр ярихдаа бүүр хөөрхөн гээд л бодчих энэ сургуульд бүжгийн ангиад нь ирсэн гэнэ аз болж бүр нэг анги би ч азтай дурак юм даа гэж бодож байтал “энд нээрээ 4minute-ийн гишүүн сурдаг гэсэн байх аа “ гэж бодлогшронгуй  надаас асууна. “Тийм ээ сурдаг нөгөө макнае нь “ гэхэд “ Жоохон их зантай байх тэ гүү юу? “ гэв. Түүнд ч гаднаас харахад тийм хэдий ч ярилцаад үзвэл үнэхээр хөөрхөн охин нь мэдэгднээ гэж тайлбарлан хэлээд удаагүй байтал” чи мөн байна, тийм үү өчигдөр чиний зургийг твит дээрээ хийчихсэн байсан.” Бурхан минь тэр яах гэж хийсэн юм болоо? Хүрээд ирэхээр нь нэг сайн зодноо гэж сэмээрхэн бодно. Удалгүй орж ирээд “ Аааш ядар ч байна ……………………….-аа найз нь чамайг ямар их санав аа ? өнөөдөр манай компаниас намайг амар гэсэн. Тийм болохоор хичээлээ тараад кафе орья за юү үгүй гэсэн хариулт би авахгүй шүү” гээд суудал руугаа гэлдэрлээ. Од байх ч хэцүү юм өө миний муу найз ямар их ядарсан болоо………………………..” та 2ч сайн найзууд юм аа” гэж хойно Kim jongin  сул дуугаар хэлэв. Өнөөдөр яасан аз нь гийсэн өдөр вэ? Хохо нэг царайлаг банди миний хажууд суугаад л бас од найзтай болоод л …. тарах хонх дуугарлаа . Sohyun-тай гадуур явах надад хэцүү юм шиг санагдана учир нь түүнийг бүгд л танина шүү дээ.  Энэ байдлаа яаж хэлэх вэ? Гээд түүн лүү хартал “санаа зоволтгүй ээ би малгай шилээ авсан бас энгийн хичээлийн дүрэмт хувцас өмссөн болохоор хэн ч намайг ажиглахгүй би дандаа ингээд гадуур явдаг юм чинь” гээд хэнэггүйхэн урд гараад алхана. Sohyun –тай гадуур зугааллаа, нэг сандал дээр очиж суугаад тэр надад янз янзын л юм ярина. Түүнээс би “чамд амьдралд чинь тутаад байх юм байгаа юу? “ гэтэл түүний царай хувьсаж доошоо харан “ байгаа зөндөө байгаа. Би гэртээ харилгүй 3 жил болж байна , бас хайрыг мэдрэхгүй удаж байна, эцэст нь надад хамгаас хайрт найз гээд байх юм байхгүй мэдээж хамтлагийнхантайгаа ойр дотно байдаг хэдий ч тэд надаас 4өөс доош эгч нар  болохоор үнэндээ эгч дүүгийн харьцаатай. Гэхдээ би одоо сайн найзтай болсон юм чинь нэг ч гэсэн баярлах зүйлтэй гэсэн үг тийм биз дээ” гэж над руу харан мишээнэ. Хүн надад ингэж их итгэл хүлээлгэж байхад би түүнтэй маш дотноор байх болноо гээд бид хоёр бараг л цусан тангараг өргөлөө дөө. Тэр маргааш ирэхгүй гэж хэлээд бид хоёр салсан юм, сургуульдаа очих гээд зам дагуу алхаж байтал гадаа бороо орж байлаа. Дурак юм аа шүхэр аваагүй ш дээ очиж байгаад л болохоос гээд гүйх гэтэл ер нь бороонд нормоор санагдав. Гэр сургууль хоёрн яг голд байдаг сааданд очоод асгарах бороог ажиглалаа , яг миний хажууд нэг хүн ирээд зогсож байгаа мэдрэмж төрөв хажуу тийшээ харвал манай шинэ сурагч байх чинь. Kim jongin наашаа хараад хоёр хуруугаа V үсэг болгоод  өглөөний мэнд сургуульдаа очихгүй юм уу? Гэх нь тэр . “зүгээр л бороонд нормоор санагдаад зогсож байлаа “ тэр цаг руугаа харснаа хичээл ч орчихож дээ өнөөдөр нэг бүр тасалчих уу? Гээд миний гарыг хөтлөөд дугуйндаа намайг сундлалаа. Бороонд дугуй унаад явж байгаагүй болохоор эвгүй санагдана. Гэхдээ аз жаргалтай байлаа…………………………

~~Sohyun~~

Хичээлдээ өнөөдөр очсонгүй учир нь Пусан явах хэрэг гарлаа. Шинэхэн сайн найзыгаа санаж байх чинь тэр үнэхээр галзуу шүү бодохоор л өөрийн эрхгүй инээд хүрнэ. Бас өөр ч шалтгаанаар байж магадгүй шүү учир нь би хүнд сайн болоод байгаа юм шиг би өөртөө энэ их ажлын хажуугаар яаж хүнд сайн болдог байна аа? Гэж тайвшруулж байгаа ч яг дурлачихсанаа мэдрээд байлаа. Хэнд гэдгээ бас мэдээд байгаамаа хха түүнтэй нэг байгууллагад байдаг болохоор илүү дотно юм шиг ааааа L.joe  чамайг бодсоор байгаад би яг галзуурахнээ. Яаж тайзан дээр сайн дуулна гэсэн айдас ч бас төрөөд байна шүү. Ерөөсөө л очиж байгаад …………………-тэй ярилцана даа. Гэж бодон нүүр будалтаа хийлгэж дуусаад хувцасаа өмсөх гэтэл мэссэж ирэх нь тэр утас луугаа гүйн очиж хартал L.joe –оос ирсэн байв. “ солонгост ирэхийнхээ өмнө надтай холбоо бариарай “ гэсэн байв мэдээж би одоо 3цагын дараа гэхэд л солонгост байна шүү дээ. Тайзан дээр 5минутын л ажил хийнэ тэгээд л онгцондоо сууна .тийм болохор бараг зав гарахгүй байх гэж бодоод түүн лүү залгалаа. “ oh ахаа яасан ? би одоо солонгос руу очлоо” гэхэд минь “ ойролцоогоор хэдэн цаг болох юм” гэхэд  нь 3цаг л болох байх “мммм “ гээд утасаа тасалчихав. Би юуг буруу хийсэн юм бол? Яагаад тасалчихваа? Юу хэлэх гэсийн бол гээд л бөөн асуулт удалгүй ахин зурвас ирлээ “ Sohyun-аа би энэ үгйийг хэлэх гэж их удаан бодсон Би чамд хайртай ……..ирэхээрээ хариугаа хэлээрэй яг 3цагын дараа гэхэд би анх уулзалдаж байсан газраа хүлээж байя ирвэл чи зөвшөөрч байгаа юм байна ирэхгүй байвал чи үгүй гэж байгаа гэж би ойлгоно шүү” гэсэн гайхалтай мэссэж байлаа шүү. Тоглолтоо дуусгаад л шууд явах гэтэл энд хононо гэдгийг би сонсоод галзууртлаа уурлах нь тэр бүх L.joe-д хэлэх гэтэл миний утасны цэнэг дуусчихсан байлаа би бүх хүмүүсээс L.joe-ийн дугаарыг асууна бүгд л мэдэхгүй гэцгээж байв. Аз болж Hyuna эгчид байлаа шууд л залгах гэтэл холбогдох боломжгүй байна гэсэн хариу намайг угтав. Би яагаад ийм азгүй юм бэ? Менэжер ахаас би ганцаараа түрүүлээд сөүл явчиж болохгүй юу гэтэл болохгүй гээд намайг зочид буудалд оруулан үлдээв би яагаад ийм азгүй …………………….

3 Сэтгэгдлүүд
  1. lollipop permalink

    waaw ystoi goe boljee ♥♥

  2. sohyunkwon permalink

    yoo setgel zurh ruu selem met orov 😛 ooy :)) goy boljiinaa 😀

  3. azaa permalink

    Tasartsaaaaaaan ymr goy ymbe unen tas miniii aguu ohin hoorhon bna

Хариулт үлдээх

