Skip to content

Хайр харуусал 17-р хэсэг

by on 11 сар 21, 2012

~~Gayoon~~

Gikwang явснаас 2 хоног өнгөрчээ. Би эмнэлэгээсээ гараад гэртээ ирсэн , гэр маань үнэхээр тохьлог юм гээч гэхдээ зарим нэг юмнууд миний сэтгэлд хүрэхгүй л байлаа. Юм бүхнийг Doojoon бэлдсэн болохоор тэгж байгаа байх ххэ. Гэртээ ирээд хамгийн түрүүнд миний хийсэн зүйл бол хоол хийх анх удаагаа хийж байгаа гэхэд би ч сайн тогооч юм аа. Хоолоо идчээд бид хоёр буйдан дээр суун албум үзэж суулаа. тэнд миний хэдэн мангар зураг л байв бас Doojoon-ны энд тэнд явсан баахан зурагнууд. Гэнэт Америкт нэг найзтайгаа авхуулсан зургийг нь би хараад хөөх энэ найз чинь ямар хөөрхөн юм бэ? ай хха ингэж дуу алдан инээхэд Doojoon тэр зургийг маш хурдан надаас аваад одоо боллоо. Ийм юм харж яахын гээд шууд л босоод яваад өглөө, сонин юм нэг залууг надаас холдуулах гэж би энийг хаяаад л явав гэж хохо гэж бодон бостол гэрийн хонх дуугарлаа. Би хаалгаа очин тайллаа гэтэл тэр зурган дээр байсан хүн байна шүү ваа энэ 2ч одоог хүртэл сайн найзууд юм шив дээ түүнтэй мэндлээд Doojoon-аа найз чинь чамтай уулзая гэнэ гээд түүнийг оруулах гэтэл тэр над руу л ширтээд байв би тийм хөөрхөн байгаа юм байхдаа гэж битүүхэндээ бодно. Гэтэл Doojoon хүрж ирээд тэр залуу руу харан” Чи энд юу хийж байгаа юм? хэн чамайг урьсийн?” гээд тэрлүү байдаг чадлаараа хашгарав.Би маш их гайхаад хайрдаа хандан”Хүүеээ хүн ирчээд байхад ийм муухай загнаж болдог юм уу?, уучлаарай дараа дахиад ирээрэй ” гээд зочиндоо хандан хаалгаа хаалаа. Ороод би Doojoon-аас тэр залуу муу найз чинь юм уу ххэ хичнээн муу хүн ч гэлээ ингэж болдийн муу? заза мэдэх юм алга. Ийм муу энеригэтэй юм ярьснаас хоёулаа хуримаа ярих уу? гэтэл Doojoon маш сэргэж нээрээ тэгье харин энэ хүний талаар надаас нэг ч зүйл асуухгүй шүү гээд бид хоёр хуримын талаар ярилцлаа….

Өглөө болжээ өчигдрийн хуримаа яриад нам унтаад өгсөн байлаа. Босоод хөргөгчөө нээх гэтэл нэг цаасан дээр зурвас байв.”Би ажилдаа явлаа өнөөдөр сайн амраарай маргаашнаас эргээд ажилдаа орохдоо бэлдээрэй” гэсэн байв. Түүнийг уншаад аяга сүү аягалж уучаад байж байтал гаднаас Sohyun орж ирээд “Эгчээ сайн уу” гэв. Золиг чинь юу хийж явна чи ай хха хөөрхөн гэдэг нь нааш ир гээд дүүтэйгээ баахан л юм ярив. Гэтэл Sohyun нэг юм олсон бололтой энэ зурган дээр байгаа хүнийг та санаж байна уу? таны араас их л гүйдэг байсан даа нэрийг нь Wooyoong гэдэг байсан байх аа. Түүний хэлсэн үгс намайг маш ихээр цочроов би тэр залууг хэн байсныг саначихлаа бараг л миний анхны хайр гэж хэлж болохоор хүн байсан юм байна. Тэгээд л Doojoon уурлаад байж бүх юмны учрыг сая л нэг ойлгосон би гэдэг хүн дахиж тэр Wooyoong-ийг харахыг хүсэхгүй байв.Миний ой санамж бага багаар ирээд байх шиг бас маргааш ажилдаа очихыг тэсэн ядан хүлээнэ.

-Өнөөдөр миний ажлын эхний өдөр билээ, өглөө эрт Doojoon-тайгаа хамтдаа босоод шүршүүрт орлоо. Doojoon -д би wooyoong-ыг ярихгүй байхаар шийдсэн юм бас түүнийг хаана ч хармааргүй байлаа.Ажилдаа очин байж байтал Jiyoon гэх эмэгтэй за миний найз эмнэлэгт байхад нь очиж чадаагүй намайгаа уучлана биз дээ гээд хүрээд ирэв. Би ч энэ эмэгтэйтэй сайн найзууд байсан гэдгээ мэдэрч эхэллээ.За тэгээд л би шинэ амьдралтайгаа дасан зохичож байлаа гэж. Messengert байж байтал Gikwang байж байх юм түүний тавьсан зураг нь нэг л танил байлаа. Бүр нилээн танил шүү түүнтэй мэндлээд зурган дээр байгаа эмэгтэй хэн бэ? гэхэд миний найз охин гэв. Үнэхээр хөөрхөн охин шиг харагдлаа бас Messengert-т дүү маань ч байв түүн рүү би тэр эмэгтэйн зургийг явуулаад энэ хүнийг би таньдаг байсан уу? гэтэл дүү маань тийн ш дээ энэ чинь Jihyun эгч байна. Таны багын найз хар багын найз шүү бас танийг эмнэлэгт хэвтэж байхад ирсэн юм байна тэгээд та ухаан ороогүй байсан болохоор яваад өгсөн одоо Америкт байдаг гэсэн. Дүү маань надын тухай бүхнийг мэдэх  юм аа бас дээрээс энэ эмэгтэй Gik-ийн хайртай эмэгтэй бол миний хар багын маш сайн найз хорвоо ямар жижигхэн юм бэ?……………………….. To be contiuned

Өгүүллэг маань одоо хэдхэн хэсэг л үлдэж байх шиг байна аа ххэ

7 Сэтгэгдлүүд
  1. zaya permalink

    goe bolson bn

  2. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    wow. sxaan sxn gj^^

  3. moon permalink

    xexe bi dustsan gl bodol bsn chni

    • hhe

  4. moon permalink

    amjilt! goy blje!

  5. elfqueen permalink

    kkk. goe boljee

  6. Sunggyu permalink

    SXN BOLJEE

Хариулт үлдээх

