Skip to content

Хайр харуусал 16-р хэсэг

by on 11 сар 19, 2012

~~Gayoon~~

Хайртай хүнээсээ валэнтийны баяраар ийм мэдээ сонсох гэж дээ гайхалтай үнэхээр сайхан бэлэг боллоо шүү яагаад ийм сайхан өдөр ийм муухай мэдээ надад хэлж байгаа юм бэ? гэж бурханд уурлан эмнэлэгийн орон дээрээ хэвтэж байтал “Эгчээ……..” гэсэн эрэгтэй хүний дуу байлаа түүн рүү хартал нэг л танил хүн миний урдаас ширтэнэ. Би тэр хүүг танихгүй байсан болохоор Sohyun-аа энэ хэн бэ? гэж асуулаа.Sohyun хариулахдаа ” Энэ таны сайн дүү чинь байсан юм шүү та хэсэг хугацааны дараа санах байх аа ” гээд түүнд хандан ” Gikwang -аа эгчийн бие одоогоор таруухан байгаа хэдэн хоногийн өмнө осолд ороод чамайг байтугай намайг ч сайн санахгүй байгаа тийм болохоор ………….” энэ байдлыг ажигласан тэр над руу харан халуун дулаахнаар инээмсэглэн”Би ойлголоо та намайг тун удахгүй санана гэдэгт итгэлтэй байна би өөрийгөө таньд сануулах ямар нэгэн юм хийх болноо баяртай эгчээ” гээд хөөрхөн хэд алхаад хаалгаа хаав. Би гайхшарсан гэж жигтэйхэн гэхдээ энэ гайхшрал тийм ч удаан үргэлжилсэнгүй би эргээд л гунигт автлаа ахиад л Doojoon-ны хэлснийг бодоод унтхаар хэвттлэл. majimak insal naege geonnegi jeone энэ дуу хаанаас ч юм эгшиглэв эргээд хартал Doojoon өөр бас өндөр нилээн гадаад төрхтөй залуутай хамт надад дуу дуулж өгч байлаа. Би түүнийг хараад зүгээр л нулимс хувингаар бөмбөрнө. Эцэст нь дуу ч дууссан бололтой Doojoon миний урд над руу эгцлэн хараад гэгээн хайрын баярын мэнд хүргэе гээд миний урд зөндөө олон улаан сарнай барин намайг авахыг хүлээсээр. Би өгсөн цэцгийг нь аваад баярлалаа гэж хэлээд цаашаа харах гэтэл тэр миний хойноос тэврэн хэсэгтээ л бид хоёр чимээгүй тэврэлдэн сууцгаана. Энэ нь бидэнд бас жаргал ч юм шиг гэхдээ түүний хэлсэн үгсийг бодохоор эргээд л ууралмаар гэсэн ч би юу хэлэхийг нь хүлээсээр “Gayoon-аа тэр бүх болсон явдлыг тэгээд л мартчих тэхүү Lee herin чамаас болон надаас уучлалт гуйсан би түүнийг чамтай битгий уулз гэж хэлсэн болохоор тэр одоо эргээд явчихсан. Одоо чи бид 2н дунд ямар ч өө сэв гаргах хүн байхгүй зүгээр л бие биендээ итгээд сайхан амьдралынхаа урагш тэмүүлж болохгүй гэж үү? мэдээж чи намайг амархан уучлахгүй гэхдээ би чамайг уурлуулах юм дахиж хэзээ ч хийхгүй амлаж байна чи бид хоёр уурд хамтдаа бие биенийгээ хайрлаж байж……..” түүний хэлсэн үгс намайг сэргээх шиг л боллоо түүний ярьж байгаа үгс нь надын хувьд хангалттай байсан болохоор түүний гарыг барин хойшоо эвтэйхэнээр хараад “Тийм ээ чи бид хоёр үүрд нэгнийгаа хайрлах болно.” Бид хоёр эргээд эвлэрсээн гэхдээ өдөр бүр gikwang над дээр ирэх юм түүнийг бага багаар санаж эхлэж байлаа. Бүр яаж анх уулзаж байснаа ч хүртэл шүү гэхдээ энэ байдлыг Doojoon нэг л хүлээн зөвшөөрөхгүй байгаа юм шиг. Би заримдаа түүнийг цаашлуулаад өөрөөсө хэд дүү хүнд намайг алдчих юм биш биз гэж хэлдэг вахахаха. Гэхдээ би ч түүнээсээ сална гэж байхгүй л дээ. Нэг өдөр Gik ахиад л ирлээ түүнтэй би энэ удаад нухацтай ярихаар шийдэв.”Gikwang-аа чи надад сайн байсан уу? эсвэл зүгээр л сайн дүү байсан уу?” гэж би түүнээс зорьмог асуулаа. Харин миний хариуд” Тийм би бүр таньд хайртай байсан гэхдээ та намайг тоогоогүй л дээ ” гэж аяганд ус хийж өгөхдөө хариуллаа.” Тэгвэл чи надад уурлаагүй гэж үү? бодвол уурлаагүй л юм шиг байна надад одоо ус аягалаад байж байгааг харахад” гэтэл ” Юу гэж уурлах билээ би буцаад Америк луу явна тэнд миний хайртай эмэгтэй хүлээж байгаа бас надаас 5 эгч” гэж хэллээ. Бурхан минь тэр ч үнэхээр эгчмэд бүсгүйд хандтай юм аа. “Тэгвэл тэр эмэгтэйдээ миний мэндийг хүргээрэй” гээд түүн лүү харан худлаа инээмсэглэнэ.Дотроо бол вахахаха гэж инээж байгаа ш дээ . Эцэст нь Gikwang явлаа би ч эмнэлэгээсээ гарах дөхөж байх шиг байна. Миний шинэ амьдрал намайг хүлээж байгаарай^^

6 Сэтгэгдлүүд
  1. moon permalink

    amjilt! bayarlala!

  2. moon permalink

    goy togsloo!

  3. elfqueen permalink

    like2

  4. amjilt

  5. zaya permalink

    amjilt yostoi goe bolson bn

  6. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    ahiad urgeljleh? urgeljilvel sxn bn 😛
    Gik-in ter taniltssan n Gayoon-ii iher ntr gd goy ogtsom ym garj iruul bas l sxaaan =))

Хариулт үлдээх

