Skip to content

Хайр харуусал 15-р хэсэг

by on 11 сар 17, 2012

~~Gayoon~~

Би ухаан ороод гайхалтай бие минь сайжирч байгаагаа мэдрэхэд сайхан байна. Бас ой санамжаа алдсан ч гэсэн надад сэргээж өгөх хүн байгаа гэдэгт баяртай байна , энэ хүн надад сайн гэдэг нь харваас л байна хэзээ ч намайг хаяж явахгүй тийм л итгэл түрүүлж байна. Doojoon маань надад тэр бүрхэг өдрийн талаар хэлэхгүй гэсэн учир нь их муухай гээд байсан болохоор би ч мэдэхийг хүсээгүй тэгээ л мартсан. Гэнэтхэн гаднаас сувьлагч бүсгүй орж ирэн ” Doojoon даргаа Lee herin гэх эмэгтэй уулзая гэж байна” гэдэг байгаа би хайрыгаа ямар ч эмэгтэйтэй хадрддаггүй гэхдээ Lee herin гэдэг нэр сонсоход миний толгой айхтар өвдөж эхэлнэ. Энэ нэр ягаад надад ийм муугаар нөлөөлнө вэ??мэдэх юм алга ааш миний толгой маш ихээр өвдөнө. Тэр өдөр болсон зүйлүүд орж гараад байв.. гаднаас Doojoon орж ирж байгаа харагдлаа гэнэтхэн би түүнээс бүгдийг асуумаар байв би бүхнийг мэдмээр байлаа би түүнийг орж ирэхээр нь шууд л асуучихав тэр өдрийн талаар бүгдийг надад хэлээд өг тэр ч анхандаа хэлэхгүй гэж байсан боловч миний гуйлтыг дагалаа тэр ярихдаа”Чи бид хоёр Парис руу амралтаар явсан юм, тэнд бараг 1сар гаран байсан тэгээд чи бид хоёрн байдаг байсан буудалд миний багын найз Lee herin гэх эмэгтэй байдаг байсныг 2лаа мэдээд нэг өдөр хамт гэртээ хооллохоор болсон харин чи минь гарч утсаар ярьж ирэх гээд гарах хооронд Lee herin намайг үнсчихсэн би тэгнэ гэж үнэндээ бодоогүй би үнсүүлчихээд зүгээр л инээд хүрээд инээчихсэн би энэ бүхнийг тоглоомоор л ойлгоод хүлээгэд авсан харин чи минь эцэст нь ийм зүйл болчихсон” надад энэ үгсийг сонсох тийм ч амар биш байлаа. Би түүнийг хэсэгтээ л уучлаж чадахгүй нь баситгэж чадахгүй нь яагаад инээсэн гэж тэр зүйл тийм инээдтэй байсан юм байх даа бодохоос ч эвгүй юм. Одоо л тэр Lee herin гэдэг нэр яагаад надад хар дурсамж агуулаад байгааг ойлголоо. Бас би Doojoon -д дахиж итгэхгүй нь тэр одоо болтол тэр эмэгтэйгээ холбоотой юм гэж үү? үгүй угаасаа холбоотой байгаа юм байна хэрвээ холбоогүй байсан бол юу гэж тэр нь энд ирэх байсан гэж?   Би түүнд маш их гомдож байлаа. Түүнд хандан”Чи одоо энд байгаад хэрэггүй юм шиг байна намайг тайван байлгаад өгөөч би ганцаараа баймаар байна ” гээд түүнийг явууллаа. Яг одоо би Preted сонсож байна. Ямар гээчийн уйтгар гуниг вэ? бодохоос ч аймар байна гэнэтхэн гаднаас” Эгчээ…………………..” энэ чинь хэн билээ яагаад надад ийм танил харагдаад байна??

To be contiuned

Lee herin гэж зүгээр л эмэгтэй шүү ххэ ингэж удааж оруулж байхад хүлээж байдаг та нартаа баярлалаа^^

7 Сэтгэгдлүүд
  1. elfqueen permalink

    like

  2. Daragiihii ni hurdan oruulaarai 😀
    Goy boljiinoo :))

  3. 2ne111111111111 permalink

    goe

  4. goy

  5. moon permalink

    amjilt! goy

  6. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    Gikwang orood irsnu? 😛

  7. Yooooooo hed honog ene -iig unshah gj ymar ih huleesen geech yooooooo aimar goy bna 🙂

Хариулт үлдээх

