Skip to content

Хайр харуусал 14-р хэсэг

by on 11 сар 15, 2012

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм өгүүллэгийн үргэжлэл буюу парт 2 арай гунигын мэдрэмж төрүүлмээр өгүүллэг болж хувирч байгаа юм.

Эмч

Энэ сайхан охин сэрчихгүй юм байх даа гэж бодон Heo gayoon өвчтөнийг харан зогсож байгаа би тун өрөвдөлтөй харагдаж байгаа байх.Энэ охин сэрвэл олон хүнд баяр баяслыг авчрах бололтой шүү тэр инээхээрээ их хөөрхөн болох юм шиг санагдана. Түүнийг дахин инээлгэхийн тулд би жинхэнэ эмч үүргээ гүйцэтгэх болноо.Гэхдээ түүний бие нэг л дээрдэхгүй байна аргач үгүй биз тийм том машинтай мөргөлдөөд ой санамжаа алдаад өнгөрнө гэж байхгүй ямар гажигтай л болж үлдэх гээд байна энэ бүгдийг арилгах маш чухал хамгийн сүүлд юу бодож явсан юм болдоо ?? харахаар л намайг маш их гуниг руу хөтөлж яваад байгаа юм шиг нэг л харанхуй мэдрэмж төрөх юм. Ямартай  ч биеийн байдал нь хэвийн байгаад нь баярлая даа уртаар санаа алдан өрөөнөөс гарлаа. Ажлын өрөөндөө очин байж байтал Doojoon хайртай бүсгүйнхээ биеийн байдлыг асуух гэж амьсгаадан орж ирлээ түүнд байгаа байдлыг үнэнээр нь л хэлнэ . Түүнийг гарахаас өмнө нэг л зүйлийг асуумаар санагдаад болохгүй байлаа сүүл рүүгээ шууд л түүннээс асуучихав” Тэр өдөр яагаад Gayoon тийм их машины хурдтай бас дээрээс нь тийм нимгэн хувцастай явж байсан юм бэ” гэхэд “Энэ зүйлийн талаар хэлмээргүй байна эмчээ уучлаарай” гээд гарлаа. Нээрээ ч би дэмий юм асуучих вуу даа гэж өөртөө эргэлзэнэ.

~~Doojoon~~

Эмчийн асуусан асуулт намайг алах шиг л боллоо. Тэр нэг бүрхэг өдөрийн тухай би өөрийгөө бүгдийү мартсан гэж бодсон ч өөрийгөө хуурч байжээ. Миний тэр мунхаг үйлдлээс л би хайртай хүнээ алдаж байна надад алдаад байх юм байхгүй шүү дээ тэрийг минь л надаас битий холдуулаарай гэж бурхандаа өдөр болгон залбирана.Gayoon маань үе үе ухаан нь ороод тэгээд ухаан нь орчоод эргээд маш ихээр муудах юм магадгүй тэр өдөрийг санаад сэтгэл зүрх нь шархалаад байгаа юм бол уу гэж бодохоор л өөрийгөө алчмаар байх юм.

7 хоног өнгөрчээ надад 7 хоногийн дотор хамгийн их баярлуулсан мэдээ бол Gayoon минь тэр минь ухаан ороод бүр нүдээ ч нээсэн би бүр баярлаад барахгүй.Түүнийгээ ийм хурдан сайжирна гэж бодож байгаагүй билээ. Одоо удахгүй хайрыгаа эмнэлэгээс гаргаад гэртээ аваачна тэр үед миний жинхэнэ мөрөөдөл минь биелэх байх. Удахгүй бие нь сажирхаар хуримаа хийнээ одоо урь ирж байна гадаа гэхдээ л хүйтэн байна ххэ мэдээж 2 сард дулаарахгүй л байх гэгэлзээд байх чинь юу вээ? аргагүй шүү дээ нөгөөдөр гэгээн хайрын өдөр юм байна 12 сараас хойш ийм хурдан бүх юм болсон гэж үү? цаг хугацаа хамгийн үнэтэй юм аа ингэхэд хайрыгаа эмнэлэгээс хурдан гаргах юмсан гэртээ очоод хамтдаа хоолоо хийгээд л үнэхээр сайхан шүү.

За дараагийн хэсгээс бүх зүйл тайлагдах болноо бас ийм болгосонд уучлаарай

5 Сэтгэгдлүүд
  1. zaya permalink

    daraagiin hesgiig huleej baiy

  2. moon permalink

    zugerde! xarin ch sonirxoltoi bn

  3. elfqueen permalink

    daraagiin hesgiig ni huleegeed bj baiy da. Amjilt

  4. yooo ~~ Daraagiinh ruu yaarchiin :))

  5. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    eey yu blchiv 😐

Хариулт үлдээх

