Skip to content

Hyuna би тийм биш

by on 11 сар 13, 2012

11.11нд манай хүн нэгэн MBC нэвтрүүлэгт оролцсон байна. Hyuna хэлэхдээ” Gangnam style-д би тоголсоноос болж гадаадууд миний тухай их мэддэг болсон л доо бас ICE cream -ийг 20сая хүн үзээд байгаа гэжээ.

Хөтлөгч чиний энэ sexy байдалын тухайд гэж асуутал тэрээр”Надад иймэрхүү зүйл сонсогдох болгонд би инээгээ л өнгөрдөг.Яг үнэндээ бол би амьдрал дээрээ миний зан чанар тийм биш шүү дээ. Энэ тухайд аав ээж аль аль нь надад ямар ч зүйл хэлдэггүй байсан. Нэг удаа аав маань надад нэг захидал өгч байсан юм тэрэн дээр ” Миний охин чи одоо маш их нэр хүндийг үүр ч явна чиний гарын үсгийг хүлээх зөндөө олон хүмүүс байгаа аав нь чамдаа хайртай шүү  гэж байсан би үүнийг уншаад тэр дороо л уйлчихсан” гэжээ.Угаасаа үнэн компаны шахалтаар ингэдэг байж болно Hyuna амжилт энэ дүр чинь чамд угаас сайхан зохидог ххэ

3 Сэтгэгдлүүд
  1. hushaa permalink

    thh kkkkkkkkkkkkkk

  2. Eeeee oolhonshdee unenshdee guiee yahav manai hun sexy baij bolno ugaasaa l shan huuhen teglee gl humuus manai huniig aimar ugaasaa l iim getsgeediin bi ter humuiusd uneheer durgui hurdeg shal sonin yg unendee manai hun ymar hoorhon ohin gdgiig ter bolgon meddeggui yu g ni ch medehgui bj hudlaa meddeg ym shig tsarailj ma huniig tgj heldeg humuus hudlaa ataarhdag hun shan bietei bj boldoggui ym u?

  3. Ugasa Mnai Hyuna d ali ch dur ni sxn zoxidog ~ ❤
    Sxn oxin shuu :))

Хариулт үлдээх

