Skip to content

Хайр харуусал 13-р хэсэг

by on 11 сар 13, 2012

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм өгүүллэгийн үргэжлэл буюу парт 2 арай гунигын мэдрэмж төрүүлмээр өгүүллэг болж хувирч байгаа юм.

~~Gayoon~~

Надад юу тохиолдоо вэ??Хамаг бие минь хүйт дүүгэн хүндүүрлэнэ, би нүдээ нээхийг оролдовч чадахгүй байв. Ямар нэгэн зүйлийг бодохыг хичээнэ гэвч тархи минь задарч байгаа юм шиг тийм өвдөлт.Надад юу тохиолдоно вэ?? би хаана байгаагаа мэдэхийг хүсэхгүй байна миний зүрх шархалсан аймшигтай тэр мэдрэмж биеээс минь салсангүй. Нүд минь харанхуй би яг л гүн тэнгист ганцаараа амьдарч байгаа юм шиг намайг хайрлах хэн ч байхгүй амьдрал ямар хатуу юм бэ?? гэх цуурайнууд чихэнд минь сонсогдож байлаа би үхэж байгаа юм уу? яагаад ийм дэндүү гуниг надад мэдрэгдэнэ вэ? гэтэл хаанаас ч юм нэгэн залуухан эмэгтэйгийн хоолой ” Эмчээ тэр сэрж байна хурдлаарай” гэх үгнүүд гэнэтхэн миний духан дээр нэгэн дулаахан эрэгтэй хүнийх бололтой гар тавин ” Чи намайг сонсож байна уу? сонсож байвал нүдээ алгуурхан нээхийг оролдооч эсвэл гараа хөдлөг дөө” гэж шивнэх шиг сонсогдлоо. Би нүдээ нээхийг оролдсон ч болохгүй байлаа дэндүү хүндүүрлэж байлаа аргаа барж хуруугаа хөдлөгхийг оролдов.” Сайн байна чиний ухаан оржээ сувьлагчаа энэ өвчтөнг маш сайн хар тариа болон дусалыг нь яг цагт нь хий маш хариуцлагатай байгаарай Doojoon даргын ….” Doojoon гэж хэн билээ яагаад энэ нэр надад хамгийн ойр юм шиг санагдаад байна би яг хэн юм бэ?? намайг хэн гэдэг юм бэ? аа энэ толгой ямар их өвдөж байна би ийм байхыг хүсэхгүй байна . Гэхдээ ядаж өөрийгөө амьд байгаа гэдгээ мэдлээ…………….

~~Doojoon~~

Би ингэж амьдраад яах юм бэ? ингэсний оронд намайг алаад өгөөч тэр бүх явдалд би л буруутай миний буруугаас болж миний амьдралын минь утга учир одоо ямар ч ухаангүй хэвтэж байна. Чамайгаа би ямар их өгүүлнэ вэ? түүнийгээ би дахин сэргэлэн цовоо байхыг хармаар байна. ” Doojoon даргаа Gayoon эмэгтэй ухаан орсон бид сэхээний өрөөнөөс гаргах гэж байгаа” энэ үг намайг аврах шиг болж байна. Надад бага ч гэсэн итгэл найдвар төрж байна миний гунихарал одооноос дуусч байгаа мэт. Gayoon-ныгаа эхнэрээ болгоод хамтдаа амьдрах гэж байсан байшиндаа очоод анх удаагаа гал тогоогоо ашиглаж эхлэв.Түүнд цутан хийж эмнэлэгийн өрөөн дээр нь очлоо түүнийхээ хэвтэж байгаа өрөөний хаалгыг нээх гэж би маш их сандарсан арай ядан хаалгийг нээн цааш нь түлхэтэл миний гүнж хэвтэж байлаа. Түүнд 1дусал залгасан бас амны хаалт нь байхгүй байлаа тэр минь үзэгслэнтэй хэвээр харагдана. Орныхан хажууд очин суугаад гарыг нь зөөлхнөөр атгалаа тэр намайг мэдрэхгүй байсан нь харамсалтай унтаж байгаа юм шиг нүдээ аньсан хэвээр түүнийхээ хажууд хэвтэж байгаад унтчихаж. Гэнэтхэн Sohyun орж ирсэн нь тодорхой болов миний нуруун дээр зөөлхөн цохиод ахаа босоорой та одоо гарсан нь дээр байх аа гэхийг сонсоод Gayoon лүү хартал тэр байсангүй Sohyun-аас хайчсаныг асуутал биеийн байдал нь ахиад дордсон тийм болохоор эргээд сэхээний өрөө лүү явсан гэж нулимсаа арай ядан барин надад хандан хэллээ. Sohyun-ыг тайвшруулаад гэрт нь хүргэж өгөхөөр боллоо.

6 Сэтгэгдлүүд
  1. eee ymar balain be ghdee goy bnoo amjilt

  2. Yoooooo ania ta yooo minii setgel ta bur ymar aimar bichdeg ymbe? Hamag setgel sanaa zaza daraachiin hesgee hurdan oruulaarai. Unen goy bna 🙂

  3. moon permalink

    ee yamar xaramsaltai yum be! amjilt

  4. elfqueen permalink

    yaj bga yum be

    • ийм байх нь таалагдахгүй байна уу? тэгүүл зүгээр хуучнийхаараа дуусгачих уу?

  5. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    za za ydin urgeljlul2 etsesiig n uzii :))
    Ghde l Gayoon min yu blson ym bldoo 😦

Хариулт үлдээх

