Skip to content

Gayoon-ны Fancafe-даа бичсэн захидал

by on 11 сар 12, 2012

Саяхан манай охин ямар ч шоунуудад оролцохгүй байсан харин энэ алдааг ашиглаж зарим нэтизэнчүүд Gayoon-ийг хамтлагаасаа гарч байгаа зарим нь бүр SM түүнийг хамтлагаас нь булаах гэж байна гээд л аймар аймар юм их гарсан энэ мэдээлэлийг би оруулаагүйн учирыг Gayoon өөрөө тайлсан байна. Түүний бие нь л өвдсөн болохоос тийм айхтар юм тохиолдохгүй хамтлагаас минь бусдыг ав гэж хэлдэг хүн яалаа гэж хамтлагаасаа гарах билээ. За ингээд бичсэн захиаг нь хүргэж байна.

Every 4nia;s

Ваа энэ үнэхээр хурдан болж байна ㅜㅜㅜㅜзалуусаа би та нарыгаа санаж байнаㅠㅠㅠㅠ 

Би ихэнхдээ fancafe-аараа ордог бас миний тухай 4nia та нар минь санаа зовж байгааг мэдэж байна,бас энэ олон өдөр хаагуур яваад байгааг миньд ч гэсэн.

эхлээд бүгдэнгээс нь: Намайг үнэхээр үнэхээр уучлаарай.

Сүүлийн үед би тасралтгүй эмчилгээ хийлгэж байгаа, би компани дээр байхгүй байгаа, гэхдээ гэртээ байгаа бас энд би сайхан биеэ чийрэгжүүлж байна.

Би удаан хугацааны турш ажилдаа орсонгүй бүх зүйлээс хоцорсон юм шиг ….

Надад битий санаа зовоорой би удахгүй эргэн ирэх болноо.

Чи гайхалтай цогц бүрдэл болох 4minute-ийг харах болно.

Би энд ээжийнхээ гарын амттай хоолыг идээд л, чи удахгүй бүдүүн Gayoon -ыг харах байх шүү ккккккккккккккк

Бүх гишүүд бүх фенүүд бас бүх мэнежэрүүд бүх кубын оюутнууд дууны багш англи хэлний багш гээд л бүгдийг санаж байна.

Би сүүлийн хэдэн цаг мөчийг үзэн ядаж байна, Би эргээд хуучиндаа орж бүхнийг хийхийг үнэхээр их хүсэж байна.

Энд юу ч 4nia нарыг минь орлож чадахгүй.Бүгдэнд нь хайртай шүү ….уучлаарй бас баярлалаа.

4 Сэтгэгдлүүд
  1. Sn tenhreh heregtei ! ❤ Hairtaim shdee
    Goy medeelel oruulj ogsond bayrlalaa ❤

    • 🙂

  2. Tiinmee udaan ajildaa orogui ch gsen eruul mend chuhal shde tiim uchraas sain amarch biye chiiregjuuled butsaad ireerei . Bi ch bs hairtai shuu ❤

  3. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    iim uhaalag ♥
    iim hund chin ♥-gui bj yj taarah ble de

Хариулт үлдээх

