Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 12-р хэсэг

by on 11 сар 12, 2012

~~Gayoon~~

Гэнтэийн бэлэг гээд миний урд хоёр онгоцны филет барчихсан байж байлаа. Би маш их сандрав ” Бид одоо хайчих гэж байгаа юм ?? ” гэтэл ” Хайрын хот Парис луу за алив хурдан юм аа аваад гараад ир”гэлээ би ч ороод шууд л бэлэн болоод гарав.Онгоцондоо суугаад аз жаргал руугаа нислээ мэдээж дүүдээ томьлолт гэж хэлэхээ яаж мартах билээ хха.За тэгээд энэ хот үнэхээр гайхалтай юм аа бас өнөөдөр бол зул сарын өдөр би үнэхээр аз жаргалтай байв. Бид хоёрын хамгийн түрүүнд очих гэсэн газар нь мэдээж цамхаг шүү дээ тэр дээр очин бие биелүүгээ маш удаан харж тэврэлдэж байлаа. Эцэст нь буудалдаа очин усанд ороод гараад тщиртэл сүйт залуу минь байхгүй байна шүү гэтэл ширээн дээр чамайгаа 2 цагийн дараа ирж авнаа тэр болтол өөрийгөө гоёоод байж байгаарай гээд нэгэн хайрцаг байлаа. Түүнийг задлаад харвал гайхалтай тансаг хар даашинз бас нээх гоё гутал байлаа мэдээж тэрийг өмсөхгүй гээд яах билээ. Толиндоо хартал яг л барби шиг болсон байв. Ингэхэд тэр миний биеийн хэмжээг яаж мэддэг байна аа яг тааруулсан байна шүү ингээд л чөтгөр гэдэг нь мэдэгдээд байдыш дээ гээд байж байтал хонх дуугарлаа. Хаалгаа тайлтал миний хунтайж жинхэнэ хунтайж болсон харагдана намайг өөр дээрээ сугадуу лаад гарч өглөө дөө. Тэгээд нэгэн газар ирэв энд зул сар болж байгаа болохоор сайхан бүр нээх гоё байлаа. Орж ирээд  хундагатай дарс амсаж амжаагүй байтал Doojoon индэрт гарчихсан ” Энд би нэгэн гайхалтай амьдралын минь утга учир болсон эмэгтэйд зориулж дуу дуулья ” гэж хэлээд над руу харан инээмсэглэв. Тэр гайхалтай дууллаа гэтэл дуу дундаа орж байтал индэрээс буун миний өмнө ирээд би чамд хайртай гэж хэлэв. Энэ бол үнэндээ миний амьдралдаа авч байсан хамгийн гоё зул сарын бэлэг байлаа. Миний сэтгэл маш их хөдлөв би түүнийхээ хүзүүгээр нь тэврээд би ч бас гээд чихэнд нь шивнээд уруул дээр нь зөөлхөн үнсэнэ. Энэ явдлыг харж  тэнд байсан хүмүүс бүгд л бид хоёр луу харцгаана. Doojoon намайг шууд л хөтөлж гараад машиндаа суулаа. Эцэст нь ирэх ёстой газраа ирсэн юм шиг Парисын цамхаг дээрээ ирлээ энд тэндгүй зул сарын мэндийг асуусан хүмүүс бас бид хоёроос тус маш их хосууд харагдана.  Гэнэт маш чангаар хонх дуугар ч 12 болж байгааг батална би энэ үеэр галт наадам харах гэж дээшээ хараад урагшаа хартал Doojoon намайг үнсчихлээ. Би түүнд хайртай тэрэнгүйгээр би өөрийн аз жаргалаа мэдрэхгүй мэт би үнэхээр дурлажээ……To be contiuned

Дараагийн хэсэг доорх хүмүүс сэтгэгдэл бичиж дуусахаар орох болно:

Azaa, moon, elfqueen, daehyun, sohyun kwon,soko, suzy smile,jiyeon,namuun,montana, togso,zaya,saraa,^^,2ne111111111111, бас энэ өгүүллэгийг уншиж байсан шүү гэсэн бүх хүмүүс бичвэл гоё байна шүү заавал бичээрэй энэ миний гуйлт шүү

14 Сэтгэгдлүүд
  1. yoo setgel zurh dogdoltol …. uneheer goy boljeee (y)

  2. moon permalink

    xexe amjilt!

  3. moon permalink

    unexer romantic blje:-)

  4. Yooo ene bur minii hamag setgel sanaag dogdluulaad zuger bailgahgui bnaa Yoo unen goy 🙂

  5. Daraachiin hesgee hurdan unshmaar bnaa

  6. ystoi goy

  7. elfqueen permalink

    yamar goe bolson yum be

  8. suzysmile permalink

    hooo ystoi goy boljee

  9. togso permalink

    goy2 daraagiin hesgee hurry
    AMJILT

  10. yeol permalink

    eee sxn2

  11. jess♥♥soyeon permalink

    uuu goe boljeee… bs jhn ym aa:(

  12. zaya permalink

    unen goy

  13. 2ne111111111111 permalink

    goe boljeee

  14. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    sxaan sxn~ ysn ch sxn ogulleg bichdeg ymb de^^

Хариулт үлдээх

