Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 10-р хэсэг

by on 11 сар 9, 2012

~~Gayoon~~

Энэ үгийг сонссон би гэдэг хүн яагаад ч юм маш ихээр сандрана.” Би чамд сайн болохоор чамайг ингэж харамлаад байдгийг минь чи үнэхээр мэдэхгүй гэж үү? “би энэ үгийг сонсоод нисэхийг хүснэ. Түүн лүү би эгцэлж хараад ” Үнэнийг хэлэхэд би ч гэсэн чамд сайн” гээд өөрийн мэдэлгүй хэлчихэв. Тэр над руу харж нөгөө намайг алдаг харцаараа над руу харан хальтхан инээмсэглэхэд нь би зүгээр л нисээрэй охин минь болов. Тэр өдрөөс хойш би машинаа нэг ч унаагүй юмдаг бараг 7 хоносон тэр намайг хүргэж өгөө л аваад л бас ажил дээр бие биелүүгээ мангар юм шиг хараад инээгээ л энэ хайр уу???? харин энэ бүх хугацаанд Gik -тэй ямар ч холбоогүй байсан тэр ерөөсөө над руу ярихгүй байгөө магадгүй ямар нэгэн шалтгаан болсон л байж таараа гэхдээ ч надад өөр залуу бодоод байх цаг ч алга болсон л доо ххэ

Өнөөдөр бол их чухал өдөр юм шиг санагдана, хайрт хархүү минь намайг оройн хоолонд урьсан явдал юм.Би хэзээ нэгэн цагт ийм өдөр ирнэ гэдгийг мэдсэн учраас нэгэн онцгой даашинз худалдаж авсан юм. тэрийгаа өмсөө л жинхэн ай Сайхан залуу луу гаа гүйлээ шүү дээ. Түүнийг ч чөтгөр гэж дуудахаа больсон байна шүү. гараад л такси барин болзсон газар луугаа явлаа. очоод байж байтал Doojoon намайг хүлээж байна шүү энэ үнэхээр романтик газар юм аа надад л зориулсан юм шиг. хайр минь над руу харан ямар үзэгслэнтэй юм бэ? гэсэн харцаар харах шиг болов магадгүй би горьдсон ч байж болох гэхдээ л тийм байсан юм даа ххэ.

Хоолоо идэж дуусаад тэр намайг гэрт минь хүргэж өгөхөөр хөдөллөө. Машинд явахдаа тэр надаас элдвийг асууна, гайхалтай юм аа түүнийг улам сайн мэдэх тусам улам ихээр дурлах юм. Гэрийнхаа гадаа очоод түүнд би хайртай шүү баярлалаа гэж арай ядан зориг гарган хацар дээр нь үнсээд орох гэтэл тэр намайг өөр лүүгээ татан миний үсийг хойшлуулж байгаад миний уруул дээр зөөлхөн үнслээ энэ миний түүнд өгч байгаа анхных байх аа ххэ. гэхдээ тэр бол миний хайрлаж ирж байсан хүмүүсээс шал ондоо би үнэхээр түүнд дурлаж байгаа байх аа. Биднийг үнсэлцэж байх үед гадаа цас зөөлхнөөр хаялана яг л кинон дээрх шиг би үүнийг хэзээ ч мартахгүй байх аа  Тэр намайг үнсчээд би ч гэсэн чамдаа ямар их хайртай гээч чи магадгүй миний бүх юмны минь анхных байх гэж хэлэн миний гарыг атган тэврэн зогслоо.^^

Өчигдрийн болсон явдал гайхалтай миний дурлал бүтэж байгаа бололтой шүү. Өдөр болгон ажилдаа очихдоо түүнээс сарнай авна энэ бараг зуршил болжээ. Бас түүний надад хайртай гэж хэлэх нь үлгэрийн юм шиг . Нэг өдөр гэртээ унтхаар хэвтэж байтал түүнээс дуудлага ирлээ. Гэрийнхээ гадаа саадан дээр хүрээд ирээч гэж байл аа мэдээж гараад л гүйнэ биз дээ. Цас зөөлхнөөр бударсаар л байлаа. Түүн дээрээ гүйгээд очтол эхлээд намайг сандал дээр суулгаснаа “би чамаас нэг зүйл гуйх гэсэн юм л даа чамайг зөвшөөрөх үгүйг би мэдэхгүй ч надтай”ингэж хэлэх үед нь тэр юу хэлэх гэж байна аа юу юм бэ???……………….To be contiuned

За удаачлаа манайхаан уучлаарай

11 Сэтгэгдлүүд
  1. soko permalink

    yaanaa yu gehii bolooo

  2. soko permalink

    arai gerley gehiin bish biz

  3. soko permalink

    goy bolj daanch joohon bnaa udaan oruulaagu yum cine daraagiin hesgee urt oruulaarai

    • Хурдан оруулнаа ххэ:))

  4. Hulan permalink

    goi2 hurdn dragihih ni orulla :PP

  5. suzysmile permalink

    hooo yu gej bgaan boloo
    daraagiin hesgee hurdan

  6. moon permalink

    zugere!

  7. moon permalink

    amjilt! goy blsn

  8. suzysmile permalink

    daraagiin hesgee onoodor oruulaad og teghuu

  9. Whaa yu gj helhiinbe hurdan daraagiin hesgee oruulaarai bi ni endee uhlee shu

  10. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    ayayaya sxaan sxn^^

Хариулт үлдээх

