Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 6-р хэсэг

by on 11 сар 2, 2012

~~Gayoon~~

Бүхнийг шинээр эхлэе гэсэн маань их зөв алхам болсон юм шиг би тэр өдрөөс хойш даргатай маш тайван хуучных шигээ л харьцдаг болсон дарга ч мөн ялгаагүй ,гэхдээ чөтгөр гэж дууддаг маань хэвээрэй шүү. Харин Wooyoong-ийг би бараг л балруулдчихсан тэр миний амьдралд гарч ирээгүй ,надын урд гарч ирэх ёсгүй нэгнээр төсөөлөх мэт. Бас Gikwang-тай би маш сайн найзууд шүү хэдий тэр миний дүүтэй тэнцэх насных ч гэлээ дэндүү сайхан сэтгэлтэй ярихаар яагаад ч юм сэтгэл тайвширна.Мөн тэр энэ сард шалгалтаа өгөөд их сургуульд сурна гэсэн ойрд шалгалтандаа бэлдээд тун завгүй харагдана. Өвөл болж байгаа болохоор сурагчид хичээлдээ улам л шамддаг хойно доо ЕЭШ өгөхдөө бэлдээд л энэ өвөл төгсөх болохоор манай Gik ч бараг намайгаа мартаж байгаа лдаа. За тэгээд өвөл болж байгаа болохоор гадаа яадаг билээ дээ? шинэ жилийн уур амвсгал ороод л гайхалтай шүү цас ороод л миний бодлоор яг цас орж байхад үнсэлцэх ямар гоё байдаг болоо гэж ойрд бодоод байгаа шүү.Өнөөдөр амралтын өдөр болж байгаа болохоор манай ажлынхан бүгдээрээ 7 хоног өвлийн амралт руу яьах гэж байгаа. Би ч бас юугаараа тутахав явж л таарна. За тэгээд авчаагаа бэлдээд ажлынхантайгаа автобусанд суугаад явлаа даа. Сөүлээс гараад хөдөө очих сайхан байсан шүү. Агаар нь шал ондоо болоод л явчдаг байна шүү манайхан цасаар тоглож цанаар гулгах нь гулгаад л сайхан байгаа бололтой би ч хэсэг тоголсон л доо гэхдээ дараад байсан болохоор дотор орж дулаацахаар халуун шоколод ууж байтал гэнэт чөтгөр надын хажууд ирээд амралт дуусахаар чи надтай хамт Япон явна шүү” гэлээ. Би тэгж их гайхсангүй яагаад ч юм бэ? түүнд заза гэсэн харцаар дохио өглөө.Ингэж байтал орой болов. Гэтэл миний өрөөний хамтрагч Jiyoon ххэ над дээр ирэн” Өнөөдөр энэ газарт зул сарыг угтсан үдэшлэг болно гэнэ ээ чамд даашинз байгаа юу ? надад лав байна юмыг яаж мэдхэв гээд нэгийг аюаад ирсэн болсон байна шүү” гээд дуу нь зөөлрөөд шүршүүрт орохоор явж байгаа харагдлаа шүү. Гэнэтхэн ингэхэд надад ямар хувцас байгаа билээ гэж бодон цүнхээ уудалвал 2 даашинз байна шүү нэг нь тас хар өнгөтөй нарийнхан бие барьсан богино байлаа нөгөөдөх нь шагайгаар татсан улаан өнгөтөй нуруу нь бараг тэр чигээрээ гардаг нэг юм байлаа арай дээр юм уу гэж бодоод харыг нь өмсөх гэтэл урчихав. Аааш чинжаа яагаад вэ? Jiyoon-д байхгүй л байх даа муухай юм аа яалтачгүй л энэ улааныг өмсөх хэрэг гарах нь дээ гээд нүүр амаа янзлан үсээ шууж боогоод яг л салонд орсон юм шиг өөрийгөө янзлалаа шүү. Дараа нь даашинзаа өмсөөд үдэшллэг рүүгээ гэлдэрлээ. Jiyoon надаас түрүүлээд явчихсан байна шүү ганцаараа өсгийтөй гуталтайгаа явж байтал яг унах дөхлөө шүү гэтэл хажуу талаас нэг гар орж ирээд намайг аварлаа. Баяр… энэ л биш шүү тийм ээ мөн байна Чөтгөр байв.Тэр намайг сугадчих гэсэн харцаар гараа явуулав. Би ч бандсандаа түүнийг сугадлаа хаалгар ортол нилээн том газар шиг сайхан болж байна шүү. Хүн бүхэн над руу л хараад байгаа юм шиг би ч бодсон л доо хажуу дах маань их сайхан яваад байгаа бололтой шүү тэр ч сайхан л байна лдаа ядаж байхад хослол нь яг таг таарсан сайхан харагдаж байлаа.Гэнэтхэн л тэнд Doojoon-ны ажлын найз бололтой нэг хүн ирээд вауу хэзээ ийм хөөрхөн найз бүсгүйтэй болчихсон юм бэ? гэтэл би найз эмэгтэй нь бишээ гэж дотроо л бодно . Doojoon ч хальтхан инээмсэглэв.Тэр инэмсэглэл нь ямар сайхан харагдваа? Би түүнийг сугадаад яваад л байв, тэр ч татгалзсан үйлдэл надад үзүүлсэнгүй эцэст нь үдэшлэг дуусчээ. Чөтгөр намайг өрөөнд чинь хүргээд өгье гээд гартал манай амар ч байсан зочид буудлын үйлчлэгч эмэгтэй нар над руу их муухай харж байна шүү хммм сайхан залуу дагуулаад явах ийм хэцүү билүү? гэж бодон хаалганыхаа урд иртэл Doojoon их шийдэмгий харцаар над руу харснаа би чамайг нэг л удаа гомдоож байсан би чамагй дахиж гомдоохгүй ээ гэлээ. Би ихэд гайхан аль дээрийн тэр үү? гэтэл урдаас дахиж тэгэхгүй болохоор надтай ойр дотно байгаач дандаа хөндий байхаар надад хэцүү байна гээд миний сугадаж байсан гарыг аван үнсчихээд яваад өглөө. Энэ залуу чинь үнэхээр сонин хүн юм аа яагаад өдөр болгон ийм гаж үйлдэл хийдэг байна аа гэсэн бодол толгойндоо тэсээр өрөөндөө орвол Jiyoon дарга та хоёр аль дээрээс сэжигтэй байсан юм аа үерхээд л байгаа биз дээ та хоёр” гэлээ би ч ийм асуулт түүнээс хүлээж байсан л даа юу гэж хэлэхээ сайн мэдэхгүй байсан болохоор ” Хххэ найз нь будагаа арилгаад унтлаа чи ч гэсэн унт” гээд угаалгын өрөө лүү гүйлээ.Гэтэл нэгэн мэссэж ирэв……………..

Удаасанд уучлаарай дүнгээ гаргах гээд үйлээ үзлээ хэдэн багш нар луу шрекийн муурын нүдээр харах гэж

10 Сэтгэгдлүүд
  1. zaya permalink

    goe bolson bna

  2. elfqueen permalink

    goe bolson bn

  3. moon permalink

    xexe amjilt! goyo bljei!

  4. suzysmile permalink

    goy2

  5. suzysmile permalink

    onoodor oruulaarai

  6. suzysmile permalink

    amjilt

  7. goy blson bnoo amjilt

  8. saraa permalink

    goy boljee amjilt

  9. saraa permalink

    daraagiin heseg n hezee oroh ve?

  10. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    saihaan shn 😀

Хариулт үлдээх

