Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 4-р хэсэг

by on 10 сар 29, 2012

~~Gayoon~~

Бурхан минь гэж би өнөөдөр дахиад энд байна гэж үү? яагаад вэ? өнөөдөр инь ням гараг ээжээ ямар эвгүй юм бэ? чөтгөрт өөрийгөө юу ч болоогүй мэт санагдуулсан хэдий ч яг үнэндээ би одоо галзуур ч байх шиг байна. Ядаж усанд орчих юмсан яаж орох вэ? орлоо гэхэд солих хувцас ч байхгүй энэ бүх байдлаа яаж түүнд зөвөөр ойлгуулж хэлнээ.Юу ч гэсэн очдог юм билүү? ……… “Хөөе би нэг усанд ормоор байх юм гэж түгдчиж арай ядан л хэлэх шиг болов гэтэл урдаас Тэгээ ч дээ угаалгын өрөө тэнд байгаа ” , Надад хувцас ……байхгүй ” тэр инээж инээж надад шив шинэ дотуур хувцас гаргаад өгдөг юм байна. Би ч бүр шок гэх зүйлд гүн оржээ гарах гэж өөрийгөө тайвшржжллаа аргач гүй биз дээ мөнгөтөй, царайлаг өндөр түүнд юу л бол юу л байхад иймрэхүү юм наад цахад байхгүй байвал харин ч гайхах биз түүнийг аваад усанд орлоо.Үнэхээр дахин амьдрах шиг л боллоо уснаасаа гарчаад яаж нүүрээ будахгүй байх билээ хальтхан түрхчээд дүү рүүгээ ярьлаа бурхан минь өчигдөр маш их над руу залгасан байна шүү түүн лүү залгаад болж өгвөл ойлгууллаа миний хөөрхөн дүү ч ойлгосон бололтой шүү. Ярьж дуусчихаад өрөөнөөс гарлаа 6 болж байв. Өрөөнөөс гарахад яагаад ч юм нэг л сайхан үнэр үнэртээд байна шүү гал тогоонд орвол хоол хийж байна нөгөөдөх чинь ямартай ч их сайхан үнэртлээ юу хийж байгаан гэхэд ” Суу л даа би хоол хийчлээ ” гэх нь тэр түүнийг ч өнөөдөр чөтгөр гэж хэлэхэд андуурмаар байна шүү дандаа ийм байвал сайхнаа гэж бодоод суудал руу нь суулаа тэр үнэхээр сайхан жинхэнэ дурламаар ч юм шиг түүнтэй их олон зүйлийн тухай ярьлаа шүү илүү сайн мэддэг ч болоод байх шиг гэхдээ бүсгүйчүүдийн талаар асууж би чадсангүй. Нэг л хачин санагдаад угаас эмэгтэй хүнтэй холбоотой юм асуух гэхээр нэг л цаашаа түлхэж харагдаад за тэгээд удалгүй орой боллоо доо би ч яахаа мэдэхгүй яааж унтах юмсан даа гэж бодон байж байтал тог нь тасарчих юм аа … ээжээ би харанхуйгаас үнэхээр айдаг тэгээд болж өгвөл Doojoon-тай ойр боллоо холдохыг ч хүссэнгүй.Тэр намайг харанхуйгаас айдгийг мэдсэн бололтой намайг хөтлөөд бид хоёр хамтдаа унтлаа.  Нэг мэдсэн өглөө болцон цоожны хүн ирцэн байх юм өчигдөр шөнийн тухай би бодохыг хүссэнгүй гэхдээ Doojoon одоо ажилтай юм чинь хамт явахыг хүсэв.Ажил дээрээ хамт очтол ёстой бөөн юм болж байна аа Jiyoon бүр над дээр ирээд яасан чи гэртээ хоноогүй муу? гээд л бөөн юм асуулаа харин би түүний амыг ганцхан хариултаар л дарлаа ” Бид 2 замдаа тааралдаад ирсэн юм аа болсон уу? ” би ажлаа хийлээ гээд суудалдаа суутал хэдэн эмэгтэй ажилтан гууд нь над руу үхлийн харц чулуудсаар л тэр олон эмэгтэйгийн харцнаас бултах гэж ……. За ингээд арай ядан орой болох нь тэр бушухан шиг гэртээ харихаар боллоо гэтэл Wooyoong үүдэн дээр намайг хүлээгээд байж байдаг юм байна. Би ч гүйн очоод л мэндлэлээ тэр өнөөдөр намайг гэрт чинь хүргээд өгье гэлээ манай гэрийн гадаа байж байтал тэр намайг үүдэн дээр хүлээгээд намайг тэврээд л байв би бүр яахаа ч мэдэхгүй гэхдээ л надад сайхан байсан юм… хэзээ ч битий тавиасай гээд л 😛 тэгтэл гэнэт нөгөө манай дүү шиг юм хүрээд ирж байдаг юм байна би ч сандрахдаа тэврүүлж байсан хүн чинь шууд л түүнээс өврөөс нь гараад баяртай гээд хацар дээр нь үнсчихэв. Эээ бурхан минь тэр үнэхээр күүл харагдаад байсан болохоор би юу хийхээ мэдээгүй юм л даа гэр лүү гээ ороод байж байтал тэр над руу залгаснаа ” Ингээд 2лаа үерхэж байгаа муу? тэ ” гэхэд нь би ч бүр нисэх гээд л алга болов. Түүний хариултад нь арай ядан Тийм л юм шиг байна гээд утасаа таслалаа . Дүү ч орж ирээд надаас сонин сонсох гээд байгаамуу? над руу юм горьдож байгаа нохой шиг л харна мэдээж би дүүгээсээ юу ч нуудаггүй л дээ.. Түүнд бүхнийг ярьлаа даа бараг 2 цаг боллоо их удаан түүх шүү … Ярьж дуусчихаал будагаа арилгаад орондоо хэвтэж байтал Wooyoong залгалаа ” Сайхан амраарай маргааш гэрт чинь очоод чамайг авнаа ” гээд таслалаа. Би ч нисэх шиг түүнд бас сайхан амраарай гэж хэлэх гээд залгатал утас нь ярьж байх юм.Унтъя даа гэж бодоод хэвтэж байтал утасанд мэссеж ирлээ хэнээс вэ? гэвэл Doojoon-аас харин энэ нэг үг намайг бүр гайхшрууллаа юу гэсэн байна вэ? гэвэл “Уучлаарай…” андуурчихсан юм байх даа гэж бодоод хэвтэж байтал Wooyoong үалгав баярлаж үхэх гээд маш цоглогоор автал……………….

За удаан хүлээлгэсэн бол уучлаарай маргаашнаас хурдан хурдан ороод байна аа бас намайг дэмжиж байгаад баярлалаа^^

4 Сэтгэгдлүүд
  1. elfqueen permalink

    kkk… goe boljee

  2. moon permalink

    amjilt! yost goyo blje

  3. zaya permalink

    unen goe

  4. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    ee wooyoung yu l yrih gj bga bldoo 😦

Хариулт үлдээх

