Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 3-р хэсэг

by on 10 сар 26, 2012

~~~~~Gayoon~~~~

Энэ хүн чинь надад юу гээд хэлчих нь энэ вэ? тэр үнэхээр сая тэгж хэллээ гэж үү? түүнээс ийм үг сонсоно гэж би амьдралдаа төсөөлж байгаагүй юмдаг. Хэсэгхэн хугацаанд миний дотор их олон бодол төрсөн боловч арай ядан салаад түүнээс чүү ай ам асууна ” Яагаад би чамтай энд үлдэнэ гэж яагаад?надад энд үлдэх ямар шалтгаан байна” гэхэд тэр урдаас энэ ч ингэж л хариулна л даа гэж боддогтол хэлдэг байгаа!!!!  ” Өнөөдөр илүү цагаар ажиллана тийм болохоор ийшээ тийшээ явсаны хэрэггүй гэж хэлээд алга болов. Би бүр гайхаж орхижээ учир нь одоо нэг ч ажилтан байхгүй шүү дээ солиорцон юм байх даа гэж бодон нээх их юм бодолгүй өнөөдрийн оройн хоолны газар луу явлаа. Уг нь орой ирээд авна гэж хэлсэн болов ч тэр өөрөө хүрээд ирээч гэсэн юм жоохон уурласан хэдий ч юу юуны духанд хүрэлгүй уурлаад байхыг бас л хүссэнгүй.За тэгээд заасан газар нь очтол нэгэн романтик газар байх юм. Тэндээс сайхан залуу маань гараараа даллана, би ч очоод мэндлэлээ бурхан минь тэр ч үнэхээр эмэгтэй хүнтэй харьцаад сурцан юм гээч … Мэндлээд удаагүй сууж байтал тэр урдаас би чиний өмнөөс хоол захиалчихсан шүү гэдэг юм байна. Би дотроо их л гайхсан хэдий ч түүний хэлснээр л байхыг хүсэв, гэтэл тэр гэнэт намайг цочирдуулхаар нэгэн зүйл хэлэв . Өнөөдөр түүний төрсөн өдөр байсан юм байх, энэ үгийг сонсоод би их сандран “Чи надад хэлэхгүй би чамд бэлэг авчраагүй ш дээ” гэлээ. ” Зүгээрээ чи ирж байгаа нь л надын хувьд хамгийн том бэлэг” гэв надад энэ эерэг үгсийг сонсох таатай байлаа. Хоолоо идэж дуусаад бид хоёр гараад тэр намайг гэрт хүргэж өгөх гээд машинаа асаалаа. Би ч дотроо явмааргүй л байсан юм тэгээд миний дотор галзуу төлөвлөгөө орж ирлээ шүү. “Wooyoong-аа зүүн тийш ээ иргээд зогсчих тэгээд надтай хамт буугаарай ” тэр над руу маш гайхан хараад ” ямар нэгэн юм хэрэг болоо юу?” гэхэд нь зүгээр л гэсэн харцаар хараад 2лаа зэрэг машинаас буув. Хамгийн ойр байсан бэлэг дурсгалын дэлгүүр яг миний урд байна Wooyoong-ийг дагуулаад л орлоо. Би дээр үед одоо нэг залуутай учирвал түүнд заавал бүс авч өгнө гэсэн бодол байсан юм тэгээд гүйцэлдүүлж байгаа хэрэг. Түүнд тансаг үнэхээр сайхан бүс авч өгөхийг оролдлоо.”Gayoon-аа ингэж явж яахын бэ? өнөөдөр чи ирсэн болохоор л болоо ш дээ ” гэлээ би түүн рүү чиний төрсөн өдөр байж яаж хамт хоололсон эмэгтэйгээс бэлэг авахгүй байж болох билээ гээд явж байтал нэгэн онцгой гэж мэдрэгдмээр тийм нэгэн бүс би оллоо шүү бэлгээ аваад түүнд сайхан баглаж өглөө. Тэр миний хачин ч гэмээр энэ үйлдлийг хараад ” Чи их өөр охин юм аа чамд их баярлалаа энэ бол миний амьдралдаа авч байсан хамгийн сайхан бэлэг  байна” гээд намайг гэрийн зүг дөхүүллээ. Энэ болзоо сайхан болсон юм шиг санагдана…………………… Өглөөнөөс хойш яваад л байлаа өмнөх өдрүүд шигээ өнгөрөөлөө нэг л мэдэхэд үдийн хоолны цаг эхэлсэн байхыг хараад Jiyoon-тай хамт хоолонд орохоор боллоо. Хэлтэсээрээ хамт хооллоод байж байтал нөгөө чөтгөр л биздээ хүрж ирээд орой хамт олноороо наргина би даах болохоор санаа зоволтгүй гээд яваад өгөв. Энэ муу чинь надтай л тэгж муухай харьцдаг юм байхдаа олон хүмүүсийн хажууд юун сайхан ааштай юм бэ дээ гэж бодогдлоо шүү.Ингэс тэгсхий гээд л нэг л мэдэхэд орой болж шоундаа бүгдээрээ явлаа даа. Манай дарга сайн ууж байнаа нэг мэдэхэд тас болчихсон би бүр гайхаад л тэрнийг хүргэж өгөх хүн байтугай толгойтойгоо явж байгаагаа мэдэх хүн ч байхгүй байна манай менежэр надад даргыг хүргээд өгөөрөй гээд бүгд тарж бутраад алга болов.Би ч нэг ч балгыг амсаагүй болохоор энэ нэг юмыг аваачиж шидчээд гэртээ харих минь гэж бодсоор машиныг нь унан одно.Арай хийж аваачиж тавьтал яасан гээч хаалга нь дотроосоо кодтой юм байна ээжээ авраарай ~~~~~ Чөтгөрийг сэрээх гэсэн боловч нам болжээ. Би яах ч аргагүй болоод энд хонох боломж л байв.Дүү лээгээ бас хөөрхөн өнөөдөр очиж чадахгүй гээд зурвас бичээд байна тэгчээд хөргөчнөөс нь ус олж уугаад унтлагныхан өрөөнд орж унтлаа би ч сайхан гар эзнийг нь буйдан дээр өөрөө орон дээр нь ххэ гэхдээ одоо инээх уйлах аль нь зөв эсэхийг мэдэхгүй л байна маргааш л харья даа унтах минь ZZZZZZZZ~~~~~

~~~~Doojoon~~~~

Өглөө сэртэл толгой айхтар өвдөж байна аа өчигдөр бол ууснаа маш тод санаж байгаа хэдий ч яаж гэртээ ирсэнийгаа ойлгохгйү байлаа. Босоод ус гээд гал тогоо луугаа ортол энд хүн байсан юм шиг нэг л эвгүй мэдрэмж төрнө. Нойл орж шүршүүрт толгойгоо сэргээгээд авлаа шүү эцэст нь орондоо ороод унтахаар унтлаганы өрөө лүүгээ ортол мангар урт хөлтөй эмэгтэй цаашаа хараад хэвтэж байна аа. Юу билээ би өчигдөр хэнтэй яасан билээ гээд бодох бодохгүй юм толгойнд эргэлдэнэ. Тэгээд түүний урд очин хөөе хэн бэ? гэтэл нөгөө манай нарын бичиг байна би бүр гайхаж орхино. Тэр ч сэрлээ их л сандар ч байгаа харагдана өчигдөр болсон явдлыг надад ярьж өглөө би өөрөөсөө ичих шиг гэхдээ түүний энэ их хөдөлмөрийг би үнэлээд өглөөний цай санал болготол зөвшөөрлөө. Яагаад ч юм дээрээс хойш би түүнд сайн  болоод байгаа юм шиг  гэхдээ арай л үгүй байх гэж өөрийгөө үл анзаардаг байсан юм. Тэр намайг дандаа л өөрт нь муухай ханддаг болохоор үзэн яддаг ч байж болох юм гэвч би өнөөдөр тэгэхийг хүссэнгүй. Сайхан дайлаад л гаргахыг хичээлээ тэр үүнд маань ч сэтгэл хангалуун байгаа юм шиг. Тэр явахаар бэлдэж байгаа харагдана тэгээд хаалгаа тайлах гэтэл гэнэт нээрээ код хийцэнгээ санах шиг болно би яагаад код хийсэн билээ гэж бодох юу ч биш хамгийн аймар нь би ерөөсөө тэр кодоо санахгүй байсан явдал минь. Gayoon энэ байдлыг ойлгосон бололтой кодоо тайлах хүнээ дуудахгүйм уу?” гэхэд нь өнөөдөр амралтын өдөр болохоор яг л ирж харагдаа ч компани нь надад гэрээгээ хараахан өгөөгүй байсан юм өнөөдөр гэрээсээ гарахгүй өнжих нь дээ хамгийн гол нь энэ эмэгтэйг яах уу? гэтэл тэр ” Даргаа ямартай ч би эхлээд жоохон хэвтэж амраадхий гээд унтлаганы өрөө орлоо. Яг л гэртээ байгаа юм шиг бүгдийг мэддэг болсон байна шүү . Нээрээ ч жоохон амардаг юм билүү дээ ~~~~~

Намайг дэмжиж байгаа бүх хүмүүстээ баярлалаа.

8 Сэтгэгдлүүд
  1. zaya permalink

    goe bolson bna

  2. moon permalink

    amjilt! goyo shu!

  3. 2ne111111111111 permalink

    goe

  4. elfqueen permalink

    goe boljee

  5. togso permalink

    goy boljee

  6. togso permalink

    amjilt

  7. togso permalink

    daraagiin hesgee hurdan oruulaarai

  8. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    hoorhon oguulleg bn^^

Хариулт үлдээх

