Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 2-р хэсэг

by on 10 сар 24, 2012

Гэртээ орон өнөөдрийн тухай бодож гарлаа. Өрөөндөө тольныхаа урд өөрийхөө биеийг харлаа би чинь дажгүй юм гээч гэж бодонгоо хажууд нь олон юм эргэлдэнэ.Нэг л мэдэхэд өглөө болсон болжээ.  Sohyun сэрчихсэн “Эгчээ та ажилдаа явахгүйм уу ? гэцэн миний урд байж байх юм. Юу билээ миний сэрүүлэг гэж бодтол утасны цэнэг дуусаад унтарчихсан хэвтэж байна. Тэгээд л шууд л хамаг юмаа гэрлийн хурдаар амжуулна 10 минутын дараа гэхэд л бэлэн боллоо, хажууд дүү өчигдөр хаана юу хийсэн гээд асууж гарлаа даа би ч зүгээр орой ирж байгаад хэлье гээд алга боллоо. Гэтэл миний машин нэг л болохгүй байна шүү  нилээн хэдэн хором машинтайгаа нухалдлаа  эцэстээ ч би залхаад автобусны буудал руу гүйлээ дээ. Мэдээж ажлаасаа хоцорлоо ингээд л нөгөө чөөтгөрийн өрөөнд гэхдээ би нэг л айгаагүй юмдаг өчигдрийн гол буруутан хэн билээ дээ хэмээн бодсоор өрөөнд орвол

Dojun:Өнөөдөр яагаад хоцров?

Gayoon: өчигдөр нөгөө

Dojun: аан тэрүү? тэрийг зүгээр өөрт чинь өгсөн бэлэг гэж бодоод өнөөдөр чи ажилдаа хоцрохгүй ирж болох л байлаа намайг хар л даа би чамтай л адилхан унтсан биз дээ чиний өнөөдрийн шийтгэл болгож ажил дээрээ илүү ажлаа хийж цэгцэл за одоо гар

намайг зүгээр л хэдэн секундын турш энэ хүн газар дээр нь Knock out болголоо тэхүү? би ингэнэ гэж ёстой бодоогүй зөв зүгээр байсан хүнийг хэн тэгж дагуулаад яв гэсэн юм ааш чинжааа, би удахгүй солиорох байх аа. За тэгээд л зогсоо зайгүй ажлаа хийнэ биз дээ гэнэт л 7 өнгөрөчихсөн байв. Ашгүй дээ гэж бодсоор цүнхээ шүрээд л алга болно доо цахилгаан шатыг хүлээх зуураа машиныхаа тухай бодож байтал гэнэт лифтэнд даргатайгаа таарчихлаа би ч ёстой хүчээр инээлээ дээ. Бид 2 бараг л юм дуугарасангүй , байгууллагын үүдний хаалгаар зэрэг гарах шахам түлхэлцлээдээ. Гэтэл үүдний тэнд жинхэнэ миний мөрөөдлийн залуу гараад ирлээ намайг харсан бололтой би ч ёстой байдгаараа л өөрийгөө янзлалаа гэтэл яасан гээ ч миний хажууд байсн нэг эргүү чөтгөр лүү гүйчэг юм даа би амьдралдаа ийм байдалд орж үзсэнгүй чигээрээ гараад буудал руу алхалаа.

Wooyoong: энэ эмэгтэй  хэн бэ?

Dojun: манай ажилтан

Wooyoong:ажилтан ажилтандаа яг ямар?

Dojun:миний нарийн бичиг

Wooyoong:what the fuck?

Dojun:яагаад байгаан бэ?

Wooyoong:хөөе чи энэ эмэгтэйтэй ямар ч холбоогүй биз дээ мань чинь явлаа шүү

Dojun:яасн гэнээ

Wooyoong:уучлаарай хүлээж байгаач

Юу вэ тэр сайхан залуугийн хоолой байна гэж үү дээ? би тэр газраас тийм ч их холдоогүй бараг 5 алхамын зайнд л байсан байх яанаа тэр ирчихлээ тийм ээ ирчихлээ DINg

gayoon: яасан?

Wooyoong:өөрөө их царайлаг бүсгүй юм аа

би үнэхээр түүнийг сонсоод байна гэж үү ? одоо яах вэ?

Dojun:Наадхаараа яах юм бэ? алив явья

эд гоё болж байхад энэ муу одоо юу вэ?

Wooyoong:уучлаарай миний найз сайхан бүсгүйтэй яаж харьцахаа мэддэггүй юм л даа хаашаа явах гэж байна?

gayoon:яг одоо бол буудал руу

Wooyoong:ээш миний машинд сууучих гэрт чинь хүргээд өгье Dojun-аа өнөөдөр больёоо дараа болоё

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

– Өнөөдөр ямар сайхан байв аа новш гэж түүнд би утасныхаа дугаарыг үлдээлээ энэ чинь ахиж болзож болноо гэсэн үг тийм сайхан залуутай уулзуулж өгсөн даргадаа баярлах сэтгэл анх удаа л төрлөө шүү ингэж бодож бодож гэр лүүгээ орж иртэл дүүгээс мессэж ирсэн байв ” Өнөөдөр та ганцаараа хонох болохнээ би ээж аавийнд хонолоо” гэсэн байв. Хий дэмий суваг эргүүлж харав бүтсэнгүй ээ утас ч ахиад л дуугарлаа. Машины засварын газар байна гэв би бүр гайхаад миний машин яасан билээ гээд бодож гарлаа. Гэхдээ надад хариулт өглөө шүү ” Өглөө танай дүү гээд SOHYUN гэдэг охин машиныг чинь ирж үзүүлсэн юм, машины хувьд бол энэ дотроо их гэмтэлтэй байна ойролцоогоор 7 хоногийн дараа ирээд машинаа аваарай бас төлбөр нь 3 сая орчим болжээ”. Би ч бүгдийг ойлгосон болохоор утасаа тайван гээч нь таслалаа. Нөгөө чөтгөрийн өгсөн 10 саяыг би үрээгүй байсан болохоор төлбөрдөө өгнө гээд түүнд нээх санаа минь зовсонгүй.Усанд ороод гар ч ирээд нэг юм хийж идлээ ингээд байж байтал 10 болчихсон байна шүү өглөө ажилтай учраас ор луугаа мишээсэн харцаар зүглээд явтал утас дахиад л дуугарлаа. Би дугаараа хараад маш их гайхав ЧӨТГӨР байсан болохоор ………… Утасаа аваад сонсож байтал урдаас шаал согтуу хүн ярьж байх юм аа гайхаад яриаг нь сонстол  ” Чи намайг ирээд авч чадах уу? чамайг санаад байна ” гэлээ би ч нээх гайхаагүй л дээ согтуу болохоор бараг хэн лүү утасаар ярьсанаа ч мэдэхгүй байх гэж бодон хаана байгааг нь мэдээд таксидаад очлоо. Нээрээ л тэндээ байж байна шал согтуу хүн түүн дээр очоод Yoon doojun даргаа босоорой машиндаа сууя” гэлээ . Урдаас харин нэг ч хариу хэлдэггүй байгаа дурак юм даа гэж бодоод арай хийж түүнийг машинд суулгаад гэрт нь төвөгүйхэн хүргээд өглөө учир нь гэрт нь нэг ирж байсан болохоор олж байна шүү. За тэгээд оронд нь оруулчаад машины түлхүүрийг нь аваад гэртээ ирээд амарлаа даа.

…………………………………………….

Өглөө босоод бүх л юм хуучных шигээ л байлаа нэг л юм өөр байсан нь даргын машиныг унаад явсан минь… Түүний машиныг бариад явж байтал гэнэт утас дуугарана хэн бэ? гэвэл нөгөөдөх чинь утасаа аваад мэндийн зөрөөгүй байтал Чи хаана байна манайд хүрч ирээд миний машиныг өг ” гэдэг юм байна. Нээрээ ч тийм дээ энэ бол тэрний машин болохоор түүний гэрийн зүг давхилаа. Очоод май түлхүүрээ ав гээд буугаад нөгөө хаалгаар нь ороод  суух гэтэл яасан гээч тэр намайг орхиод явчихлаа шүү. Би энэ амьдралдаа үзэж байгаагүй юм аа түүнээс харж авч мэдэр ч байх шиг байна.Миний уур маш их хүрч байлаа, арай хийж ажил дээрээ ирээд нэг тайван болох шиг болов. Юу хийхээ олж ядан байж байтал Wooyoong над руу залгадаг юм байна миний нар гарах шиг л боллоо. Юу гэж ярихийн бол гэж ярисан бүхнийг нь үг үсэггүй цээжлэлээ харин нөгөөдөх чинь “өнөөдөр ажил дээр чинь очоод чамайг аваад оройн хоолонд орьё ” гэлээ би ч өмссөн хувцасаа нэг харлаа болохоор л юм шиг байлаа түүний хариуд нь мэдээж зөвшөөрлөө.Орой болж ч эхлэв гараад л нислээ ………гэвч чөтгөр “Хайчих гэж байгаам? ” гэж нам дуугаар асуув, түүнийг харахаар үнэндээ л миний зэвүү хүрч байсан болохоор ” Өөрт чинь дэндүү хамаагүй л дээ гар тавь би явмаар байна” , гэтэл тавьдаггүй шүү миний дуу ч бүр дээшлэлээ” Намайг тавь л даа би явмаар байна яах гээд байгаа юм бэ?”

Doojoon:Битгий яваач……

За тэгээд нэг иймэрхүү болж байна даа дараагийн хэсгээ хурдан уншмаар байгаа бол сэтгэгдэлээ сайн бичээрэй заавал сайлах хэрэггүй ээ шүүмжлэл байвал шууд л хэл заснааа ххэ ^^бас жоохон байгаа байх уучлал хүсье УУЧЛААРАЙ

12 Сэтгэгдлүүд
  1. azaa permalink

    Zaza zugeeree harin darachin hesgee hurdan orularai bi ni enchee uhlee unen goy oguulleg bna

  2. hhhee unen goy bolson bnoo

  3. ene heweeree bicheed bhad l bolno

  4. amjit

  5. togso permalink

    goy boljee

  6. togso permalink

    zondoo taalagdjeen ene heweerei bhad l bolno

  7. togso permalink

    amjilt

  8. zaya permalink

    goe bolson bna

  9. goy2

  10. elfqueen permalink

    sonirholtoi bga bolohoor sanaa zowoltgui ee. Harin neg ih bitgii udaagaarai

  11. moon permalink

    yost goyo nadad mash ih talagdaj bn

  12. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    arai l denduu goy doojoon gayoon-d lyublyu :))

Хариулт үлдээх

