Skip to content

Чөтгөр ч гэсэн хүн хайрлаж болдог юм 1-р хэсэг

by on 10 сар 22, 2012

                                      Та бүхнээс асуугаагүй өгүүллэг бичиж байгаад уучлаарай.

Gayoon: “Хайрт тэмдэглэл минь өнөөдрөөс л би анх удаагаа өдрийн тэмдэглэл хөтлөхөөр шийдлээ дутагдалтай тал гарч магадгүй шүү. Эхлээд би өөрийгөө хаана яаж амьдрадагыг бичмээр байна. Би дүүтэйгээ 2лахнаа нэг байранд амьдардаг манай аав ээж 2 бидныг тусдаа амьдарч сур гээд тусд нь гаргасан юм л даа.За тэгээд манай дүү их өхөөрдөм хөөрхөн охин SOHYUN гэдэг.Орой очиход хоолоо хийцэн ёстой л сайхан хүлээж авна даа. Тэгээд л усандаа орчоод орны зүг гэлдрэнэ.Өглөөний 7цагын сэрүүлэгт би хамгаас дургүй утасаа аваад л шидчихмээр даан ч чаддаггүймөө за тэр ч яахав. Харин миний ажлын тухайд бол би нэг загварын компанид ажилладаг борлуулаг ч гэх юм уу даа хувцасаа рекламдаа л зараад байна. Манай дизайнерууд ч их сайхан хувцас хийнэ шүү ….Бас би жолоо барьдаг гэж байгаа дажгүй жолооч гэж хувьдаа дүн тавина шүү заза өнөөдрийн тэмдэглэл маань дууслаа манай дарга намайг дуудаж байна “ингэж нэг тэмдэглэлээ дуусгаад менежэр луу гаа орвол нэг танил хүн сууж байна энэ чинь хэн билээ гэж бодож амжаагүй байтал 7 хоногийн өмнө болсон явдал санаанд орно

7 хоногийн өмнө

Машинаа арай ядан жолоодож , чухал уулзлалтаас хоцрох гээд ёстой урдаа байсан бүх л машинуудыг гүйцэж байгаа мэт бараг л амжих гээд явж байтал урд нэг мэдрэл ч юм шиг хүн явж өгдөггүй би ч байдаг чадлаараа л сигналаа дараад байхад сонсохгүй мэт. Уур хүрээд урдуур нь гарах гэтэл зам хаагаад байдаг юм байна, удалгүй бүр шахаж эхлэв гэтэл гэнэт л би замын хашлага мөргөчлөө.дэлбэрэх шахаад машинаасаа буугаад нэгэнт л хожигдсон юм чинь энэнтэй ёстой ана мана үзнэ дээ гэж бодоод дөхөж очоод

Gayoon: Чи чинь мангар юм байна ш дээ одоо цагдаа ирэхээс нааш болохгүй биз дээ

XXXX:Хэд хэрэгтэй вэ?

Gayoon: юу юу гэнээ би чиний наад мөнгөөр яах юм тэгээд ч чи миний ……

XXXX: май май наадхаа ав тэгээд цагдаа эдр гэлтгүй чимээгүй явбал болоо юм бишүү

гэж хэлээд машиндаа суугад яваад өгдийм байна. Би ийм хүнийг амьдралдаа анх удаа харж байгаа болохоор гүн шоконд орсон мэт тэгээд өгсөн цаасыг харвал 10 саян чек байж байх юм.Нуулгүй хэлэхэд миний 4 сарын цалин нийлж л ийм хэмжээний мөнгөтөй тэнцэнэ шүү. Гайхаад миний машин тийм аймар болцийм байхдаа гэж бодоод хартал хажуу талын будаг нь л халтарццан байх юм. Засварт өгтөл 3л хононо гэж байна. Төлвөр нь харин үнэхээр хямд дусаж байна шүү  хүнд зөв зүгээр ийм их мөнгө өгдөг хүн солонгос улсад ховор шүү. Хамгийн харамсмаар нь би нөгөө чухал хүмүүстэйгээ уулзаж чадсангүй.

Одоооооо

Менежэр:Танилц манай хэлтэст ирж байгаа шинэ дарга өөрөөр хэлвэл чиний дарга

XXXX: сайн байна уу? намайг Yoon Doojun гэдэг.

Gayoon: аа юу нөгөө сайн байна уу?

Би ч мэндлэчээд гарахын түүс болон гялс гарлаа үнэхээр энэ гэж үү? арай ч үгүй дээ бүр даргаар гэж үү? миний доторх асуудал хэзээ ч цэгцэрэхгүй байх аа

Менежэр: энэ нөгөө миний таньд яриад байсан хүн ажиллахдаа үнэхээр сайн шүү цаашдаа энэ эмэгтэйг нарын бичгээ болгосон ч алдас болохооргүй итгэл даахаар ажилтан байгаа юм. Бас их шуугиан тариад байдаггүй….

Doojun:та үнэхээр түүнд сайн юм аа яагад ингэж сайн ханддаг юм?

Менежэр:за хөөе арай намайг сайн эдр гэж байна уу? болиод өгөөрөй би чинь эхнэртэй хүн шүү тэгээд ч энэ охин надаас бараг үе мултарсан байх шүү

Doojun: ах минь дээ тоголсон юм цаашдаа та намайг энд даргаа гэж битий дуудаж байгаарай өөрөөсөө хөгшин хүнээр хүндлүүлэх нь надад хэцүү байдаг юм

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Орой арай ядан гэртээ орж ирлээ. Гэхдээ нээх ядрахаар өдөр байсангүй л дээ …. Гэртээ ороод би ирлээ гэтэл урдаас хөөрхөн дүү минь намайг угтан авах нь тэр үнэхээр амттай хоол хийсэн байхыг хараад баярлаж гарав. Золиг чинь надаасаа дээр хоол хийчих юм аа гэж бодон хоолоо идээд аяга тавгаа өнөөдөр би хийхээр болов. Намайг угааж байх хооронд дүү минь надтай нэг чухал зүйлийн талаар ярих гэж байгаа бололтой нухацтай наашаа хараад

Sohyun: эгчээ би ер нь ямархуу охин бэ? Хөөрхөн үү муухай юу?

Gayoon:яагаад гэнэт ийм зүйлийн талаар ?миний дүү чинь ёстой хөөрхөн ш дээ бас элдэв муу зуршилгүй

Sohyun: тэгвэл би нэг банди гуйчих уу?

Gayoon: за хөөе яаж эмэгтэй хүн түрүүлж алхам хийдэг гэж бодном

Sohyun: одоо чинь бүгд л тэгж байгаа ш дээ

Gayoon:чи намайг эгчээ гэж боддог бол хэзээ ч түүнийг битгий гуй чи түүнд хичнээн сайн хэдий ч тэрийгээ нууж л явах хэрэгтэй харин түүнд өөрт нь сайн гэх итгэл түрүүлэх л хэрэгтэй

Sohyun: хаанаас тэр итгэлийг төрүүлэх юм бэ
?

Gayoon: тэр ёстой чиний авяъас л мэднэ дээ за авяъастан минь явж төлөвлөгөөгөө боловсруул

Уг нь ингэж надаас асуудаггүй дээ баахан л банди нартай хөтлөлцөж явдаг байсан хүн гэнэт надаас заза дүүгийн л хэрэгингэж нэг эгчийн зөвлөгөө хэлээд орондоо орлоо нэг л мэдэхэд унтсан байв.  Сэрээд сэрүүлгийнхаа дууг чимээгүй болгоод иргээд хэвтэх гэтэл нөгөө шинэ даргын царай нүдэнд мярс гээд л харагдав. Цочиж босоод бэлэн болоод гараад хөдөлгүүрээ асаалаа дүүгээ сэрээхээ таг санасан байв. Шууд л залгалаа урдаас таг нойрмог юм байна байна уу? гэж авах юм дүүгээ сэрээх ажиллагаа амжилттай боллоо. Ажилдаа гайгүй эрт ирлээ шүү юмаа янзлаад би ч ёстой сайн ажилтан шиг сууж байна аа. Удалгүй нөгөө залуу ч ороод ирлээ манай тасгийн эмэгтэй ажилтангууд унаж тусааж байна би ч ёстой энэ нэг юмны юунд болдын гэсэн шиг түүн үү харлаа гэтэл тэр наашаа нэг ч толгоогой харуулаагүй мөртлөө ” Heo gayoon ороод ир” гэх нь тэр би ч за дууслаа гээд босоод араас нь дагалаа.

Doojoon:Чамайг менежр  чинь их сайн ажилладаг гэж сонссон тийм болохоор энэ ажлыг бүгдийг нь хийсэн цагтаа өөрийн ажилдаа ороорой

Gayoon: юу? би тэхээр давхар ажил хийх юм уу? илүү цагийн ажил гээд ..

Doojoon: наадах чинь чамд ирсэн магтаалийн хариу би чамайг хэр сайн ажилладаг гэдгийг л харах гэсэн юм за ажилдаа

Gayoon:за ойлголоо

миний уур амьдралдаа 2хон удаал ингэж их хүрж байна нэг нь түүнийг анх харсан үед нөгөөх нь одоо би галзуурахнээ цаашдаа энэ хүнтэй ажиллаж чадах болов уу? за энэ ажлаа л болгочихвол болох байх гэж бодон ажилдаа эрчимтэй орлоо. Түүнд өгөх миний хоч бол ЧӨТГӨР……

7 хоногийн дараа

Арай хийж бүх ажлаа амжуулаад түүний өрөө лүү орлоо нөгөө аймар их ажлын тайланг тэр хараад

Doojoon:гайгүй шүү чамайг зав хэлсэн байна гэхдээ чи тийм харилцааны доголтолтой байж яаж хамгийн харилцаа шаарддаг ажил хийгээд байдаг учрыг би олохгүй юм?

Gayoon: би юу яриад байгааг чинь нэг л ойлгохгүй байна

Doojoon: чи надтай анх таараад яаж харьцсанаа ерөөсөө санахгүй байна гэж үү?

Gayoon: даргаа би тэр өдөр маш их завгүй яар ч явж байсан гэхдээ тэгэхэд та л ….

Doojoon: миний буруу байсан гэж үү?

Gayoon: гүй л дээ гэхдээ тэр өлөрийн бүх буруу ягаад над дээр байна гэж

Doojoon: чинийх биш гэж үү? хурд хэтрүүлсэн хүн лүү дайр ч доромжилсон гээд л

Gayoon: намайг уучлаарай миний буруу

Doojoon: тэр үеийн юм тэндээ л үлдэг харин маргаашнаас чи миний нарын бичиг болно шүү

Gayoon: тушаал дэвшиж байгаа юм уу?

Doojoon: баярлахгүй байна гэж үү?

Gayoon: аа юу нөгөө б.аяртай байнаа

Миний дотор хар мянган бодол эргэлдэнэ өрөөнөөс гараад өөрийнхөө өрөөг очиж цэгцлэх гэтэл манай байгуулгын ажилтан надтай нилээн нийлдэг эмэгтэй хажууд ирэн

Jiyoon: тушаал дэвшинэ  гэсэн үнэн юм уу?

Gayoon: тийм л юм шиг байна

Jiyoon:за найздаа амжилт хүсье сайхан залуугйин нарийн бичиг болчдог чи ч азтай юм аа заза юм аа бэлд дээ

би бүр гайхаж орхино яаж ийм хурдан мэдсэн юм бол гэж бодлоо. Ямартай ч сайхан байсан ч түүний нарийн бичиг гэж бодохоор нэг л сонин санагдана. Маргаашнаас би ч ёстой тамлагдах мэдрэмж төрж байв гэхдээ хуучний явдал тэндээ гэсэн болохоор зүгээр ч юм уу…

Гэртээ сайхан амарч хэвтэх цаг үе бол одоо учир нь амралтын өдөр л дөө гэнэт утас дуугарах чимээ энэ байдлыг сүйрүүлж байгаа мэт утасаа хартал чөтгөр гэсэн байв энэ хэн бэ? гэвэл дарга л биз дээ утасаа аван өнөөдөр чинь амралтын өдөр ш дээ гэж хэлж дуусаагүй байхад урдаас би үүдэн дээр чинь байна хурдан хувцасаа өмсөөд гараад ир юу вэ? Sohyun-аа цаг хэд болж байна өдрийн 1 цаг та унтахгүй юу дөө би ч гэсэн унтлаа гээд таг болов би сая зүүдлэсийн биш биз чөтгөр яахаараа ийм эрт над дээр гэтэл ахин утас дуугараад Хурдал гээд таслах нь тэр би ч бараг 5 минут хүрсэн үү үгүй юу гартал хөтлөөд машиндаа суулгалаа би ч чимээгүйхэн түүний зоримгий харцыг харсан болохоор үг дуугар ч чадсангүй . Хэсэг хугацааны дараа тэр буу гэлээ би ч буулаа гэтэл үнэн тансаг дэлгүүр дээр ирэн намайг хуьцаслаж гарлаа. Түүний мэдрэмж нь төгс юм гээч яаж надад яг таг тааруулж чадаж байнаа эцэст гайхалтай нэгэн даашинз надад хамгийн гоё зохиж байгаа мэт. Даашинзаа баглаад тэр намайг дахиад л хөтлөөд гарлаа. Ахиад л чимээгүй явсаны эцэст буу гэх нь тэр би ч дагаад л буулаа бас л нэг салоны газар намайг байлгалаа. Эцэст нь бараг 6 болж байсан байх аа тансаг харшид ирлээ. Бурхан минь энэ арай түүний гэр биш биз дээ гэж бодоод ортол хувцасаа өмсөөд гараад ир гэлээ би ч хувцасаа өмсөөд толинд хартал бараг өөртөө дурлах нээ

Тэр намайг хараад Дажгүй шүү гэж хэлээд дагуулаад л явчихав. Би одоо л нэг ухаа орсон юм шиг ” Ингэхэд би яагаад чамайг дагаад яваад байгаа юм одоо хайчих гээд гэж асуух гэтэл …  бараг л нүдээрэй миний амыг таглав.Удахгүй нэгэн газар ирлээ.Тэнд дандаа л дээдсийнхан байх шиг харагдана ихэнх нь гадаад хүмүүс ,энэ үдэшлэг үнэхээр гайхалтай болох шиг боллоо. Бүгд тарж байгаа харагдана тэр ахиад л машиндаа суулган намайг дагуулаад явлаа урьдны адил тэр түрүүлж ам нээлээ гэхдээ арай өөр үгснүүд байлаа. “Өнөөдөр ингэж явсанд үнэхээр их баярлалаа чи надад их тус боллоо.”гэж над руу нэг л дулаахан инээмсэглэлээ, би өөрийгөө тус болсон гэж бодохгүй л байна би бараг энэ үйл ажиллагаанд 10 хувь ч хувь нэмрээ оруулаагүй ш дээ. Эцэст нь тэр намайг гэрт минь хүргэж өглөө . Өнөөдөр ч их адал явдалтай байлаа шүү.

За ингээд дууслаа ^^

8 Сэтгэгдлүүд
  1. wow nice

  2. Jeonjiyoonyeoja permalink

    xxe goy bn2…
    amjilt xexe 2r heseg gj bgaa zde 🙂

  3. azaa permalink

    Wooow uneher goy daraachin hesgee hurdan orularai thgui bl bi ni enchee uhlee shu unen goy oguulleg bna

  4. Bap permalink

    Goy bn 🙂

  5. elfqueen permalink

    goe boljee. zogsooj bolohgui shu

  6. moon permalink

    amjilt! goyo blje

  7. suvdaa permalink

    Woow gaihaltai goy bolj

  8. Sunny_Hyomin♥Soyeon~Kahi♥ permalink

    ooh durlav ysn sxn ogulleg ve. Gayoon min ♥

Хариулт үлдээх

