Skip to content

Миний шидтэн 12-р хэсэг

by on 9 сар 11, 2012

Хэдэн жилийн өмнөх өөрийгөө төсөөлөн бодон хэрвээ тэр өдөр би Sunggyu-тай тааралдаагүй бол одоо би хайраа олоогүй л байх байсан. Тэр өдөр юу болснийг сайн ойлгоогүй ч ямартай ч би түүнийг хараад л өөрийн эрхгүй түүнд хайртай юм байна гэдгээ мэдэрсэн.Тийм ээ би тэр хүнд маш их хайртай хоромхон зуурч холдохгүй. Миний дуучны мэргэжил маань үнэхээр сайн байгаа. Би гарч ирээд бас чамгүй их амжилтанд хүрсэн хэд хэдэн цомогтой ч боллоо.Хүмүүс намайг уран бүтээл ч байж хэт эрт хүнтэй үерхлэлээ л гэдэг юм гэхдээ надад энэ нь тийм ч сонин биш санагдана. Хаашдаа л хайртай сайхан байгаагаас хойш удахгүй бид 2 хуримаа хийх байх аа.Учир нь тэр надад сүйн бөгж өгсөн тэр үнэт эрднээ хараад л хайрлаад л арчаад л би үнэхээр их арчилж байна шүү. Амьдрал гэж их сонин юм аа…

Harward-ийн их сургуульд сураад буцаж солонгостоо ирээд нилээн гайгүй ажилд орсон шүү.Хамгийн гайхалтай нь энэ бүх хугацаанд намайг GO хүлээж байсан гээд боддоо тэр намайг хүлээж байсан юм чинь би яаж баяртай гэх билээ шууд л хэдэн сар үерхсэн одоо би жирэмсэн ххэ одоо удахгүй гэрлэх гэж байгаа яагаад хүмүүс жирэмсэн байж гэрлэдэг юм болоо гэж би гайхаж билээ тэгсэн одоо л ойлгож байх шиг байна.Яагаад бүх зүйл ийм хурдан болснийг би гайхаад байдаг юм түүнтэй л суух хувь тавьлантай байсан юм байх даа гэж дандаа л бодно.Харин одоо би даашинзаа захиалах гээд явж байна . Яг ч тэнгэр шиг гэдэстэй болчхоогүй л байгаа тийм болохоор гайгүй хөөрхөн хурмийн даашинз минь намайг хүлээж байгаарай

Joon бид хоёр сайхан байна өө бал сараараа Парис намайг авч явсан.Тэрнийг тийм баян гэж бодоогүй ээ гэхдээ л тэр миний бодож байгаагаас илүү гэсэн би чинь одоо ямар гээчийн хүнтэй сууснаа ч мэдэхгүй л яваад байгаа шүү заримдаа айх шиг гэхдээ охин нь гарсийн байна намайг хаяахгүй байлгүй дээ гэж бодох юм гэхдээ л ингэж бодох нь бага.Учир нь тэр надад үнэхээр хайртай надаас алхам ч холдохийг хүсдэггүй намайг юунд ч хүргэхийг хүсдэггүй.Бас тийн надаас илүү охиндоо илүү болоод байгаам шиг хммм гэхдээ эр нөхрөө охиноосоо харамлаж тэнэгтэхгүй л дээ Миний амьдрал үнэхээр сайхан байна …………….

Америкд ирээд Jihoon ахын үнэн төрхийг мэдсэн нь зөв ч юм шиг.Гэхдээ энэ бүх зүйлийг мартуулж өгсөн сайхан найз залуудаа баярлалаа. Түүнтэйгээ би бараг хэдэн жил үерхээд байгаагаа ч ойлгохгүй байна . Намайг чинь бараг л дэлхийг тойруулж байгаам чинь яагаад надаас гэрлье гэж гуйхгүй байгаам бол гэж их бодно гэхдээ эрэгтэй хүнл юм чинь бодсон юм байгаа л байлгүй.Эрэгтэй хүнээс ам бүү асуу гэдэг билүү тэгээд л өөрийгөө зоригжуулж байна даа. Одоо бас би энэтхэгт байна эндээс удахгүй хөдлөнө гэж бодохоор л одоо намайг хаашаа авч явахийн бүү мэд ямартай ч манай компани хоорондоо нэгдээд үнэхээр сайн амжилттай байгаа шүү тийм болохоор компаниа орлогч захиралдаа даатгацан мань 2 явж өгч байнаааааа

Шидтэнгээ сүй тавина гэж би яаж бодох билээ одоо бол бид хоёр дэндүү аз жаргалтай энгийн нэгэн солонгос айл гэр бүл би бараг л уурладаггүй шүү яагаад гэвэл тэр намайг уурлах болгонд дандаа аргадна миний буруу байсан ч тэр зүгээр л миний буруу намайг уучлачих би дахиж тийм алдаа гаргахгүй ээ гээд л бүр эгдүү хүрмээр шүү бид 2 бие биенээсээ хэзээ ч холдохгүй ээ би түүндээ маш их хайртай би амьдралдаа бүр их хайртай………

Дуустал нь уншсанд баярлалаа

3 Сэтгэгдлүүд
  1. buugii permalink

    hehe goy tugsgul bnaa bayarlalaa

  2. 2pm+snsd+infinite+teentop=Kpop permalink

    haha bayrlalaa

  3. moon permalink

    amjilt!

Хариулт үлдээх

