Skip to content

Миний шидтэн 10-р хэсэг

by on 9 сар 2, 2012

Ойрын үед ганцаардалаар дүүрэн байсан хэдий ч миний мөрөөдөл биелэж байгаад баярлаж байгаа юм.Дуучин болно гэдэг хайртай бүх юмнаасаа татглзахад хүрдэг гэж би яаж мэдэх билээ үнэхээр энэ ертөнц хатуу хэцүү юм.Ёстой л аль хатуу ширүүн өөртөө итгэлтэй даван туулах чадвартай хүмүүс л хийж чаддаг юм байга гэдгийг би энэ биеэрээ амссан.Найзуудтайгаа холбоо бариагүй их уджээ хааяа гуйж гуйж ээж рүүгээ л ярих юм.Одоо миний анхны дууны бичлэгдээ орох гэж байна үүний дараагаар цомогны ажилдаа ороод эцэст нь клипээ хийлгэж эхлэх тэр л үед ингэж зовсныхоо үр ашгийг мэдрэх болно.Намайг хүсүүм хэлэхдээ их бага бэлтгэгдэж байна л гэх юм би яг үнэндээ үүнээс удвал ертөнцөс хөндийрөх байх аа. Ингэж бодон суутал манай мэнеэер ах орж ирээд ажилдаа ор гэж хэлчээд гараад  өгөв дөнгөж л амарч байхад гэж дуу муутайхан хэлээд дагаад гарлаа.Бичлэгийн өрөөн дотор би өөртөө ч итгэсэнгүй.Миний хоолой үнэхээр үнэхээр сайн болсон байхыг сонсоод яахаа мэдэхгүй дэмий л тэднийг харна.Гэтэл намайг чи энэ долоо хоногоос Super junior -ийн Kyuhyun-тэй бэлтгэлээ хийгээд үзээрэй өнөөдөр амарч болно гэхийг сонсоод тэр дороо л ухаа алдах дөхөв.Гэхдээ унаж болохгүй ээ гэж бодоод түүний хэлсэн үг бүрийг цээжилсээр.Би ясаа амраах нь дээ …………гэнэт Kyuhyun ямар Kyuhyun арай арай арай явж байгаад хана мөргөчлөө.Аааш яахаараа ийм байдаг байна гээд босох гэтэл нэг гар орж ирээд та зүгээр үү гээд намайг босголоо. Талархсанаа илэрхийлээд түүн лүү хартал Kyuhyun дүрээрээ зогсож байв.”Болгоомжтой байгаарай “гэж хэлээд яваад өгөх нь тэр…..

Хичээлээ тараад дэмий л явж байв.Харин явах замд минь Сонггю тааралдана.Түүнтэй хэсэг ярьж байтал тэр их нухацтай юм асуух гэж байгаа бололтой над руу харснаа”Жиюүүнээс холбоо байгаа юу?”гэхэд нь юу гэж хэлэхээ мэдсэнгүй дэмий л дуучин болох гээд их л завгүй байгаам байл гүй дээ чи битий санаа зовдоо гэж хэлсэн ч түүний сонсох хариулт энэ биш бололтой урам нь хугарсан хэвээр уруу царайлаад доошоо харан явлаа.Түүнийг ийм байлгахыг хүсэхгүй л байна нээрэнгээсээ энэ муу Жиюүүн золиг хаана юу хийгээд байдаг байна. Найз залуу хайрт гэр бүл тэгээд бас сайн найзуудыгаа хүртэл мартаад алга болчих юм хммм гэсээр явж байтал Жүүн тааралдлаа “Хаана байсын утас руу чинь зөндөө залгалаа ” нээрээ тийш дээ гэртээ үлдээцэн байна.Гэнэт Сонггю “Заза баяртай 2оо гээд доошоо харсан хэвээр явлаа. Би ч Жүүнтэйгээ саадгүй сайхан л байна харин энэ жил дуусахад гадаад явна энэ л их хэцүү юм.Түүнд одоо болтол хэлээгүй байгаа.

Өнөөдөр бол миний Илхүүнд өөрийгөө таниулах аргын маань эхний өдөр болохоор их л хичээх хэрэгтэй юм шиг санагдана.Түүнд бидний хамтдаа авхуулсан зургийг үзүүлсэн ч энэ фотошоп байна гэсэн дурак чинь хаанаас энэ үгнүүдийг сурдаг байна хэмээн бодсоор ажилладаг кафэ луу нь орлоо.Түүнийг өөрийгөө сануулах юм бүгдийг л хэллээ үзүүллээ тэр санадаггүй хамгийн аймшигтай нь тэр надад энэ үгсийг хэлэх үед би уйлах шиг болов”Уучлаарай надад өөрөө ерөөсөө таалагдахгүй байна би хэрвээ чамайг санах ёстой чи миний хувьд тийм л чухал хүн байсан бол анх хараад л санах ёстой байсан тийм болохоор одоо яв даа”яг энэ үгнүүдийг сонссоод хар хурдаараа гэр лүүгээ гүйлээ.Гэртээ очоод түүнтэй байсан бүх дурсамж болох бүх л юмнуудаа шатаахаар шийдэв.Гэнэт тэр зурагнуудын дунд нэг захидал байх нь тэр Сохёонд гэж хаягласан байлаа.Би нүдэндээ ч итгэсэнгүй захидалд”Сайн байна уу миний эзэн болох Сохёона-аа чамайг энд их л үгүйлж байна би хүн болох гэж хичээж байна.Энэ бүхний дараагаар би чам дээр очоод хүний амьдралаар амьдармаар л байна гэвч үнэндээ би хүн болвол чамайг санахгүй юм байна энэ нь надад хамгийн хүнд санагдаж байна.Гэхдээ би чамайг санахын тулд нэг арга байгаа энэ захидлыг чи яадаг ч байсан намайг олоод өгөөд заавал уншуулаарай мөн чи өөрөө энийг саш их хүсэж байх хэрэгтэй шүү баяртай чамайг энэ захиаг олсон гэдэгт би 100 хувь итгэлтэй байна”………..

Би үнэхээр аз жаргалаар бялхаж байна энд ирээд Жихёонтой уулзлаа бүр өдөр болгон ч уулзахаар болсондоо баяртай байна түүний хажууд өөрийх нь төлөө ирсэн гэдгээ мэдэгдүүлэхгүйн тулд их хичээнэ гэхдээ тэр ажиглахгүй ч байгаа бололтой байгаа харагдана.Мэдээж намайг сонирхдоггүй байсан нь элт байв .Энэ нь байдлыг илүү амар ч болгож байгаа юм шиг маргааш түүнтэй уулзаж компаниа танилцуулна нэг ёсондоо хамт байна гэсэн үг л дээ яагаад ийм амжилттай бүтээд байган болоо гэж өөрийгөө хөөргөж байтал гэнэт хаалга тогшино гайхаад хаалгаа нээтэл Жихёон зогсож байв би маш их сандарлаа.Түүнийг оруулж суулгаад дарс хундгалав их орой болсон байсан болохоор түүнийг дайлах өөр юм олдсонгүй хамгийн гол нь яагаад ийм орой ирсийн бол энэ надад маш чухал санагдана.”Ийм орой ирж төвөг удсанд уучлаарай би их уйдаад ойрд их хэцүү байлаа.Ажлын ачаалал гээд л солиорох шахам өнгөрлөө тэгээд энд таньж мэддэг солонгос хүн гэвэл чи л байсан болохоор чам дээр хүрж ирлээ”гэхэийг сонсоод өөртөө тавьсан асуултандаа хариулт авах шиг болов.Түүнтэй хамт цагийг сайхан өнгөрөөлөө солонгосын инээдмийн нэвтрүүлэг үзээд янз янзын л юм ярив нэг мэдсэн 12 өнгөрөөд цаг маш орой болов.”Санаа зоволтгүй ээ гадаа манай хүмүүс байгаа би ингээд явьядаахамт байсан баярлалаа” гээд гутлаа нямбай гэгч нь өмсөөд алга болов.Түүнтэй байхад үнэхээр сайхан байсан юм шууд л ор луу гаа ороод нам боллоо.

Саяхан л хичээлд орж байсан санагдана цаг хугацаа хурдан юм аа үнэхээр л хүмүүс  өөр өөрийн ажилдаа орж байна ээжийн маань хэлдэг үнэн бололтой хэсэгтэй л та нар хоорондоо тийм ч их холбоотой байхгүй үнэхээр үнэн юм байна хамт байж  цагийг тэнэг юм шиг л өнгөрөөдөг байсан шүү манай хэдэн охид гайхалтай нь тэд одоо бүгд сайн явж байна би ч гэсэн иймэрхүү зүйлийг бодсоор байгаад ээж орж ирсэнийг анзаарсангүй”Миний охин чамд илгээмж ирсэн байна май энийгээ уншдаа юу гэж байна” гээд над руу хөөрхөн гэг ч нь харна.Түүний хаягийг ч анзаараагүй шууд л задлалаа гэтэл дотор нь юу байсан гэж санана Harword-ийн их сургуульд намайг урьсан байна 80 хувийн тэтгэлэгтэй шүү бүр ээ тэнгэр минь би энэ хоёр нүдэндээ ч итгэсэнгүй эхлээд андуураад байна уу гээд хараад байтал нээрээ л намайг байв. Ээждээ хэлтэл  орой манай гэрт гэр бүлийн багахаан хэмжээний баяр болохийг мэдэгдье ээж нь гараад ширээ засах хэдэн юм бас бялуу аваад ирье гээд гарав.Би тэр илгээмжийг хараад мангар юм шиг хойшоогоо хэвтэнэ.

2 Сэтгэгдлүүд
  1. 2pm+snsd+infinite+teentop=Kpop permalink

    uu goe goe

  2. 2ne111111111111 permalink

    goy

Хариулт үлдээх

