Skip to content

Миний шидтэн 8-р хэсэг

by on 8 сар 24, 2012

Дээрийн муухай мэдрэмж төрсөн хэвээр гэтэл үнэхээр биелэчихлээ бидний хамгийн сайн найз маань гадаад явж сурах гэж байна. Тэрнийхээ өмнөөс баярламаар хэдий ч …. юу бодож нөгөөдүүлдээ хэлэх вэ? гэдэг бас л хэцүү юм. Тэд нартайгаа ярьж байгаад гаргаж өгөх бодолтой байна энэ 7хоногийн сүүлээр явна гэсэн тэр болтол нь сайхан хамт байж байгаад явуулмаар байх юм гэтэл түүнд ямар ч зав байхгүй байна гэдэг. Үнэхээр их ажиллаж байгаа бололтой шүү бид нар ч гэсэн сургууль дээр л уулзалдаж байна хичээл тараад тус тусынхаа ажлийг хийсээр нэгэн бодлын залхмаар ч юм шиг би бодоходоо хуучин шигээ байх аа больжээ л гэж дүгнэх юм даа.Дахиад хэдэн хоног тэдэнтэйгээ баймаар байна ингэж бодсоор хичээл тарахын хонх дуугарав. Тэдэнд нөгөө муу мэдээгээ яаж хэлэх вэ гэж бодсоор нэг л мэдэхэд амнаас гарчихсан байв. Тэд ч шууд Жихёон луу явья гэж хэлэхэд нь бас битий гэж учираа тайлбарлан хэлнэ. Энэ мэдээнүүдийг хэлэх надад амар байсангүй гэхдээ тэд маань намайг ч Жихёонийг ч ойлгосон бололтой “Нээрээ завгүй байгаа бол дэмий юм даа яг явах болохоор нь л очиж найзыгаа гаргаж өгөхөөс” гэж Жиюүүн хэлнэ. Бүгд л тал тал тийшээ өөр өөрсдийнхөө ажлаа хийхээр явлаа.

Ганцаараа энэ бүх ажлуудыг зохицуулж байгаадаа өөртөө ч итгэхээ байлаа. Өмнө нь бол би мөнгө үрж гадуур тэнэж ийм л юм хийдэг байсан гээч гэтэл одоо өч дөчнөөн хүний амьдралыг хариуцаж компаниа удирдаж байна их сонин юм шүү. Магадгүй ингэхэд хамгийн их ач гүйцэтгэсэн нь Жихүүн ах байх түүний намайг хуурдаг байсаныг би мэдээгүй байсан бол одоо нэг тэнэг охин явж л байх байсан биз.Сийнгхотой эцэг эх мээнь гэрлүүлнэ гээд бүүр ярьдаг байсан болчихсон юм шиг. Аргагүй биз дээ намайг ингэж яваад байхад хүнтэй суулгана гэж ам нээвэл охин нь ямар нэгэн тэнэг үйлдэл хийх байх гэж бодож л байгаа биз. Надад одоо тэдний бодол тийм чухал байсангүй энэ 7хоногийн сүүлчээр явна гэж бодлоо одооноос хувцасаа бэлдэж эхлэв.Гэтэл туслах маань ” Хадагтай та өнөөдөр Америк явна гэж ээж тань хэлүүлээ одоо  шууд гараад ир гэж байна ” гэж хэлээд гараад явчихав.Надад үнэхээр хэцүү байлаа би найз нараа яах болж байна…

Гэртээ харих замдаа утасаа оролдож хэдэн дууг солиод байж байтал нэгэн илгээмж ирсэн байсныг анзаарсангүй гэнэт уншмаар санагдаад унштал нүдэндээ ч итгэсэнгүй энэ зурвасийг уншаад өөрийн эрхгүй нулимс хацар даган урсана би шууд л Жиюүүн лүү залгалаа тэр урдаас “Байна уу чамд Жихёоноос зурвас ирсэн үү” гэж их л сандарсан байдлаар асууна муу найз минь бид нар луу бүгдэн лүү нь л явуулсан юм шиг байна. Үнэхээр сэтгэл минь өвдөнө одоо бүхэл бүтэн 5 жил түүнтэйгээ уулзахгүй гэж бодохоор үнэхээр харамсалтай юу хийхээ ч мэдэхгүй дэмий л утасаа барин уйлан гудамжинд тэнэг юм шиг зогсов. Ардаас Ижүүн гүйж ирээд юу болсон бэ? яасан бэ? гээд намайг тэврэн гэрт маань авчирлаа. Ямар нэгэн юм болохоо байхад дандаа тэр миний хажууд байх юм аа. Одоо түүнтэйгээ л байхад сэтгэл минь арай л гайгүй болов.

Надаас бүх л юм холдоод байгаа юм шиг миний шидтэн алга болчихсон би түүнийг хаанаас хайхаа ч мэдэхгүй уйлмаар уйлаад л баймаар. Бас Жихёон яваад өглөө надад үнэхээр хэцүү байна хэн нэгэн миний хажууд байж намайг тайтгаруулах хэрэгтэй байна гэхдээ хэнч байхгүй гэртээ орж ирээд зүгээр л өрөөндөө орж хэвтмээр санагдана цаг хугацаа хурдан өнгөрөөсөй гэж бодно. Илхүүнийг Жихёонийг маш их санаж байгаа сэтгэл минь ганцаардаж хөлдөх шиг л болж байна.Дандаа уйтгарлаад байна гэж юу байхав гээд гарах гэтэл сэтгэл минь нэг л тавгүй маргаашнаас шинэ хүн болно хуучин шигээ хэргийн эзэн байх болно надад энэ бүхэн тохиолдоогүй гэж бодоод хуучин шигээ амьдрахийг хичээх болно. Би өөртөө ингэж л ам гарлаа одоо ус халаагаад шүршүүрт орьё гээд гунихарлаа энд цэглэв.

Утсанд минь”Тэнэг найзыгаа уучлаарай та нартайгаа нэг ч уулзалгүй яваад өглөө өөдгүй байгааз 5н жилийн дараа уулзий тэр болтол та нар минь сайн сууж байгаарай хайртай шүү үнсье” энэ зурвас үнэхээр байгаад байна гэж үү дээ тэр маань яагад ингээд юу ч хэлэлгүй зүгээр л яваад өгч чадаж байна. Маш их уур хүрч байсан ч найздаа гомдож чадахгүйм даа. Ингэж бодож байтал Cube-ийн мэнэжэр залгалаа их ” Сайн уу Жиюүүнаа маргааш комдани дээр ирж албан ёсны гэрээндэ гарын үсгээ зураарай маргаашнас бэлтгэл чинь эхлэх болно” энэ бүх үгнүүдийг сонсоод чихэндээ ч итгэсэнгүй маргаашхурдан болоосой гэж бодоод их л баярлалаа гэтэл ширээн байгаа хатаж хорчийсон сарнайг хартал миний сэтгэл яг л тэрэн шиг болчих шиг болов.Би Сонггюг амархан мартаж чадах болов уу би тэрэнд үнэхээр их хайртай болж байсан юмсан шидтэн маань байсан бол бүх л юмийг шийдэх байсан байхдаа тэр маань хаана байна.Бүх л юмийг амархан шийддэг байсансан гэтэл одоо би үнэхээр яах вэ? өөртөө тавьсан асуултуудаа хариулт олж ядна.

Гэрийхнаасаа Жихёонийг бүгдийг нь сонсслоо ойрийн үед бид нэг ч удаа холбоо бариагүй байсан юм.Гэтэл тэр тэгээд яваад өгөхийг би мэдсэнгүй муу охин гэж түүний зургийг харан үнэхээр их уур минь хүрнэ.Уурлалаа гээд яах ч билээ дээ гэхдээ эцэг эхтэйгээ ярвж байгаад гадаад руу сургуульд явдаг юм билү гэж бодон мэдээж тэрнийхаа хажууд түүнийг л олох гэж юм шүү дээ.Тэдэнд юу ч гэсэн хэлээд үздэг юм уу хэмээн бодоод доошоо буун аавдаа “Би удахгүй компаниа залгамжлаж авна тийм юм чинь гадаад руу явж мэдлэгээ дээшлүүлэх хэрэгтэй биз дээ “гэтэл урдаас”Үнэхээр чамайг ингэж ухаан сууна гэж бодсонгүй ингэж хэлэхийг чинь л хүлээж байсан юм шүү дээ 7 хоногийн дараа гэхэд чи америкд очоод сурах болно”Энэ бол үнэхээр сайхан мэдээ байлаа хүлээж байгаарай Жихёонаа…

3 Сэтгэгдлүүд
  1. jess♥♥soyeon permalink

    uu shan boljeee amjilt

  2. 2pm+snsd+infinite+teentop=Kpop permalink

    iiiiiii jiyoonaa

  3. ~~~soyeon~~~ permalink

    goy2

Хариулт үлдээх

