Skip to content

Миний шидтэн 7-р хэсэг

by on 8 сар 20, 2012

Сохёон

Үнэхээр олон хоног өнгөрчээ. Илхүүнийг явсны дараа миний шаналал улам л хүчтэй сэдэрч байгаа юм шиг. Өнгөрсөнийг одоо эргэцүүлж бодно. ” Би маргааш явна номондоо эргээд орно” энэ үгийг сонсоод нуруугаар минь хүйтэн хөлс асгарах шиг дэмий л яагаад вэ яагаад гэхэд “Би сарын дараа  хүн болох болно надад үүнээс илүү хүсэх зүйл тэнгэр бурхнаас байхгүй болохоор яах ч аргагүй хэлсэн бүгдийг нь л хийнэ” энэ үгийг сонсоод тайвширах шиг хүн болж төрөөд над дээр ирнэ биз дээ. “Тийм ээ ирнэ ” ингэж хэлээд л алга болсон шидтэн маань тэрнээс хойш нилээн хэдэн хоног өнгөрнө. Манай охидууд бүгд л хостой болцгоосон сайхан байна өө… Надад тэгж их адал явдал тохиолдхоо байж дээ. Сонин юм шүү ямар л шуугиан байна тэр бүхэн миний чихний хажуугаар өнгөрдөг байсан одоо бол тэр тэгсэн гэсэн энэ тэгсэн ш дээ гэдэг хүүхдүүдийн дууг л сонсож байна. Одоо би LJOE-ийг үзэн ядахгүй уучласан

Гаюүүн

Өнөөдөр ч сайхан байхнээ. Манай ээж аав 2 бүүр дүрдээ  итгэцэн намайг Жиү-тэй гэрлүүлнэ л гээд байгаа их сонин тэр намайг тоох ч юм уу гүү ч юм уу гэхдээ л үерхэж байгаа л даа. Олимпиаданд цуг оролцож байдгаараа л хичээж алтыг авсан шүү энэ үе сайхан байсан. Надын хувьд бол бүх л юм сайхан жигд хэдийн үнэхээр сайхан байна. Хичээл дээр очно хичээлээ хийнэ шалгалтандаа бэлдэнэ нэгэн хэвийн байсан амьдрал маань одоо жоохон өөрчлөгдөж байх шиг байна ….Харин жихёон маань бид нартай холбоогүй байгаа энэ л миний ганц санаа зовж байгаа асуудал би гайхаж байна тэр маань удахгүй бид нарийг орхих байх гэсэн муухай мэдрэмж дандаа л төрөх юм

Жихёон

Жихүүн ахыг мартаж би одоо компанидаа илүү очиж анхаарал тавьж байгаа энэ маань ч их зөв гэхдээ бас найзуудтайгаа уулзаж чадахгүй хэцүү л байна энэ жилээс би гадаад явж суралцана тэхээр бүх найзуудаасаа холдох нь дээ.  Сийнгхог харахаар нэг л нүдэнд дулаахан харагддаг хэрнээ миний сэтгэлд одоо болтол нийцэхгүй гэхдээ одоо би өөрийгөө банди хөөцөлдөөд байж болохгүй л гэж бодож байна. Хэр их хүний амьдрал миний гарт байгаа билээ гэж бодохоор үнэхээр илүү их хичээж ажиллах ёстой юм шиг санагдана. Энэ жилээс гэж би чинь юу яриад байна энэ долоо хоногт юм байна ш дээ ямар гэнэтийн юм бэ хэнд ч хэлэхгүй явбал муухай шүү дээ Гаюүүнд бүгдийг хэлчихвэл тэр ойлгох болно би хаашдаа энэ 7 хоногт сургуулиар орж тэд нар дээ очно гэвэл чадахгүй ээж ч очуулахгүй байх…

Жиюүүн

Хэдэн хоногийн өмнө сонггю надад үнэхээр цочирдмоор зүйл хэлсэн би маш их гайхсан. Гайхмаар л юм болсон учир нь тэр би чиний араас хэдэн жил тасралтгүй гүйсэн залуу ингэж хэлэхийг сонсоод анхандаа би итгээгүй л дээ гэхдээ л тэр баг нтр нь бол одоо тэр намайг дэндүү сайн мэднэ гайхалтай юм шүү дэлхий үнэхээр жоохон юм аа. Куб энтэртаймэнтийн трайнээ байна ч гэж амаргүй юм өө удахгүй намайг дуучин болгоно гэсэн би яг баярлаж үхэхнээ. Гэхдээ нэг л зүйл миний санааг зовоосон хэвээр учир нь манежэр ах намайг дууёин болвол найз бандиасаа сал энэ үгийг би түүнд юу гэж хэлэхээ ч мэдэхгүй надад үнэхээр хэцүү байна. Сонгю юу аль эсвэл ирээдүй юу ? би алийг нь сонгох вэ бодож амжаагүй байтал тэр ороод ирлээ.

Сонгю

Түүндээ боолгуулж бэлдсэн цэцэгээ аваад өрөөнд орж иртэл бодолд автсан нэгэн хүн зориг гаргаад хөөе сайн уу гэхэд урдаас намайг уулаад тэврэнэ. Энэ бүх явдал маш хурдан болсон юм. Би тайвшруулах гээд байдаг чадлаараа хичээнэ түүнд маань үнэхээр хэцү байгаа бололтой. Юу болсийн бэ надад хэлэл дээ зүгээр л хэлчих гэхэд ” Би одоо дуучин болох гэж байгаа энэ миний хар байгын мөрөөдөл гэхдээ дуучин болвол би чамайг бас алдах гээд байна юу хийх ээ мэдэхгүй байна “гэж хэлэхдээ намайг үнэхээр чанга тэвэрсэн юм. Би хайртай хүнийхээ мөрөөдлийг өөрөөсөө болж баллаж болохгүй гэж бодон түүнд цэцгээ өгөөд “Одооноос сайн хичээгээрэй чи дуучин болвол би чиний үүрдийн фен чинь болох болно” дахиж би энд ирэхгүй ээ чамдаа саад болмооргүй байна гээд сүүлийн удаа үнслээ…

Хёона

Ойрд миний амьдрал амьдрал шиг болж байгаа юм шиг муу ээж минь миний төлөө их хичээж харагдана учир нь би их сургуулиа гадаадад явж сурна гэж бодож байгаа. Гэхдээ Ижүүнд энийг арай л хэлээгүй байгаа тэгж байгаад л хэлнэ тэр намайг ойлгох байх. Сонин юм шүү цаг хугацаа үнэхээр хурдан өнгөрөх юм аа . Жүүний маань эцэг эх гадаадад байдаг гэсэн манай хүн амралтаарай тэнд очдог юм байх өө ядаж байхад хөөрхөн ярина тэрийгаа. Одоо бол би муу сохёоныгаа лөрөвдөх юм даа бүгд л явна явна гээд л бас шидтэн нь хажууд нь байхгүй очиж нэг сайхан сэтгэлийг нь сэргээдэг юм уу гэж бодоод очдог би гармааргүй байна л гэж хариулах юм дэмий л өрөөнд нь байж ярилцана…..

Сэтгэгдэл үлдээх

Хариулт үлдээх

