Skip to content

Миний шидтэн 3-р хэсэг

by on 8 сар 4, 2012

За ном шиг маягаар хийх гэж оролдлоо ххэ

Хёона

Намайг орж ирэхэд нөгөө л хойд аав ширүүн төрхөөрөө харж сууна. Арай ядан би ирлээ гэж хэлэхэд урдаас нүд нь томор ч ирсэн ээ хэзээ ирж байгаан чи гэж хэлэхэд миний зүрх эгээтэй л зогсчихсонгүй. Хариулаач энэ мууг гээд намайг байдаг хүчээрээ алгадхад би арай хийж нулимсаа барина. Гаднаас ээжийн дуу хадсаар орж ирэхэд яагаад ч юм би уйлааад л гараад гүйв. Гадаа яг л над шиг гунигтай байгаа мэт бороо асгарсаар л надад амьдрах хүсэл байсангүй яаж үхэх вэ гэсэн бодол гэнэт төрөхөд нэгэн танил дуу Хёона гэж дуудсаар ойртон ирэв. Хөөе чи бүүр норчихож яагаад энд байгаам бэ? юу болоов? гэж Ижүүний дуу улам бүдүүрч байв. “Алив бос танай гэр хаана байдын хүргээд өгий ” Би гэртээ очмооргүй байна

Ижүүн

Дэлгүүр орох замд бороон дунд солиотой юм шиг нэг сууж байхыг хараад дөхөж очтол Хёона байв.Би үнэхээр сандарсандаа түүнээс юм юм л асуув. Гэтэл тэр надад ганцхан өгүүлбэр хэлээд ухаа алдчихав. Би бороон дунд яахаа мэдэхгүй байсаар түүнийг бүүр дааруулчихсанаа гэнэт ухаарсан юм шиг үүрээд гэртээ авчирлаа.Уруул нь хөхөрч ядарсан харагдана хамаг хувцас нь норчихсон. Хувцасийг нь яаж тайлахаа үл мэднэ ядаж байхад би гэртээ ганцаараа амьдардаг болохоор ……

Сохёон

Утас дуугар ч манай ангийн Ижүүн залгаад үнэхээр шоконд ортол юм хэлэв. Шууд л Илхүүнтэй хамт Ижүүний гэрийг асуусаар очив. Хёона маань бүүр цонхийцон харагдана. Ижүүн урдаас бас л сандарсан юм юу болснийг асуухад мэдэж байгаа юм нэг ч алга. Би бодохдоо гэрээс нь л болсон байх гэж бодоод заза чи гарч бай би хувцасийг нь солиотхий гээд солих хэдэн юм авчирсаныгаа гаргаад өмсүүлээд өрөөнөөс нь гараад Ижүүний гэрийг өөрийн юм шиг эдлэв. Гал тогоонд нь ороод цутан бэлдээд энийг цаадахдаа сэрэхээр нь өгөөрөй би одоо явахгүй бол болохгүй нь гээд гарч явав. Замдаа Жүүн сайн хүүхэд биз дээ гэж өөртөө л асуулт тавина .

Гаюүүн

Энэ залуу чч үнэхээр надад таалагдаж байна шүү хэмээн бодоход яагаад ч юм гэртээ ирсэнийг хараад энэ манай гэр хүргэж өгсөнд баярлалаа гээд орох гэтэл ЖиҮ баярласан бол гэртээ оруулж дайлахгүй муу гэхэд нь манай гэрийнхан бүгд байгаа яаж чамайг оруулах юм бэ? тэгээд ч би чамайг хүргээд өг гээд гуйгаа юу ? би орлоо гэж хэлээд хаалгаа тас хийтэл хаагаад гэртээ ороод байж байтал бороо үнэхээр асгарав. Битүүхэндээ ЖиҮд санаа зовлоо.

Жихёон

Хэдий энэ хүн надад таалагдаж байгаа ч надад Jihoon ах бодогдсоор байсан юм яахаа мэдэхгүй дэмий л тэр хүнийг харна гэхдээ тэр надад үнэхээр таалагдаж байлаа. Гэхдээ сийнхог хаа нэгтэй харсан ч юм шиг гэнэт надын толгой дээр гэрэл асаад өө чи чинь манай сургуулийн сурагч байна ш дээ Гаюүүнтэй хамт одоо олимпиадад бэлтгэгдэж байгаа гэж хамаг чадлаараа л хэлэх шиг болов.Гэтэл урдаас нээрээ тийм байна би чамайг таньсангүй ирээдүйн хань маань сургуулиас олддог байжээ гэж хэлдэг байгаа би уг нь гаюүүн энэ 2ийг гялс хийлүүлчий гэж бодсон юмсан энэ санаа маань бүтэхгүй бололтой.Түүнд бүгдийг шууд хэлчий гэж бодоод би чамд тэгж их таалагдаад байна уу? би хайртай хүнтэй тэр ч надад маш их хайртай тийм болохоор 2лаа хэзээ ч бүтэхгүй байх чи ойлгож байна уу?

–Тэр хүн чинь надаас илүү чамд хайртай байж чадах болвуу гэж зэвүүн инээхэд нь миний уур маш их хүр ч байв.Гэтэл тэр заза баяртай гээд өрөөнөөс гарав. Гарсныхан дараа би юу хийхээ нэг л мэдсэнгүй

 Жиюүүн

Тэр хүн хэн юм болоо гэж бодсоор орж ирэхэд тэр үамаг шиг юм байхгүй байсан болохоор үнэхээр сайхан байв. Өрөөндөө ороод юу хийхээ мэдэхгүй байж байгаад Жмхёон луу залгалаа тэр надад байхаан хайрын гурвалжингаа ярина би ч түүнд шинээр ирсэн бандийн талаар ярьж байтал нөгөө юм орж ирэхэд нь миний дургүй үнэхээр их хүрээд ямар ч ярих хүсэлгүй болсон би Жихёонд баяртай гэж хэлээд түүнд хандан энэ танай гэр болжээ  чи манайд орж ирэхдээ гэртээ орж ирж байгаам шиг байна чи надаас ер нь юу хүсээд байдаг юм бэ? чи надад хайртайм бол ядаж ганц удаа царайгаа харуулж болохгүй гэж үү ийм хайр гэж байдаггүйм эсвэл чи тийм үзэшгүй муухай царайтай муу яагаад ингээд байгаам бэ? гэтэл чи намайг харж байсан гээд гараад явчихав. Тэрүүхэн үедээ муу новш чинь гэж бодсоор байж байтал үүдэнд Эгч дүү -ын дуу сонсогдоно сэмээрхэн яриаг нь сонссвол………………… би би яагаад ийм гэж?

to be contiuned…

One Comment
  1. Энэ нь гоё болсон байна Амжилт 🙂

Хариулт үлдээх

